Xboxlife forum

Virtua Fighter 5 tråden

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Jenslyn87 » 10. nov 2007 14:02

Akira er en ret sjov karakter. Jeg affejede ham totalt til at starte med, fordi jeg syntes han moves virkede utroligt stive og kedelige sammenlignet med fx lei fei, der er langt mere flydende og overvældende i sit udtryk, når han kæmper.

Akira kræver bare et helt andet niveau for at se imponerende ud, men så kan han fandme også sparke røv :O
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Da Senzai » 10. nov 2007 19:11

Akira Breaker Bones, hver eneste gang han slår.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 23. nov 2007 19:17

Xx 3 of 19 xX skrev:Tilmelder mig hermed til turneringen, tak for beskeden på Live, plejer kun at læse Playright ellers :)
Plejer at hænge omkring 5-6.dan online med min Lion, bliver sjovt at se hvad der sker :)


Mit umiddelbare bud er, at du vinder det hele :)


Edit: Bare så min undkyldning er parat xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 19. feb 2010 08:02

All right, folks, VF5: Final Showdown er annonceret til de japanske arkader:

http://kotaku.com/5475283/virtua-fighte ... 8Kotaku%29

For Segas egen skyld håber jeg, at de har udviklet det til konsollerne sideløbende. VF5 med revisioner og lobbyer ville kunne feje det meste af banen for mig.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 19. feb 2010 09:51

Jeg læste det godt tidligere. Men Sega er lamme og har ikke fattet den nuværende generation konsoller.

Og kæft en kikset undertitel. :D

Edit;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VG_MpIipsEE[/youtube]

Traileren giver dog lidt kriller i maven og minder mig endnu engang om dengang jeg prøvede Virtua Fighter 3D i Professer Olsens spilleland som knægt på ferie i KBH. <3
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 19. feb 2010 20:48

Shiiit! Og vi har ikke engang set VF5:R herjemme endnu! Hvilke nye Fighters er med i Final Showdown, og måske mere interessant, hvilke stilarter?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 21. jan 2012 01:15

Kom nu med final showdoooooooooooown.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 2. feb 2012 16:06

Ed Boon sagde det vidst bedst, da han i et interview blev spurgt ind til, hvorfor han havde valgt at gøre Mortal Kombat mere begyndervenligt.

"Virtua Fighter er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet, men hvor godt sælger det?"
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 2. feb 2012 23:54

helle for Vanessa.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 5. feb 2012 12:26

Hende må du gerne få! Jeg Mainede hende i 4´eren, hvor hun var rigtigt sjov og sej, og lidt tarveligt fordi, at hun i hendes stance lavede auto reversal mod punches! I 5´eren er hun bare en klam kickbokser, for jeg kan ikke finde ud af at spille hende der!

Officielt Dansk PS2 Magasin havde en afstemning, hvor man kunne stemme på den lækreste playstation babe, og jeg stemte på hende. Det vandt hun selvfølgelig heller ikke.

Nu spiller jeg Goh! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 14. maj 2012 16:25

Final Showdown, 6. juni, 1200 Microsoft Points

Endelig - så må vi se om jeg kan lære at give jer alle sammen en stor omgang tæsk!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2012 14:25

Jeg glæder mig! Jeg spiller nok Goh, som jeg plejer.

Jeg skal også tjekken Jean ud, da han bruger Karate ligesom mig!

HIIIIYAAAH! <0/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 15. maj 2012 14:26

Er Virtua Fighter egentlig bedst med stick eller pad? Har stadigvæk ikke fået taget mit Soul Calibur super-omega-alt-for-mange-ord Edition stick i brug endnu...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2012 14:41

TerrificFalcon skrev:Er Virtua Fighter egentlig bedst med stick eller pad? Har stadigvæk ikke fået taget mit Soul Calibur super-omega-alt-for-mange-ord Edition stick i brug endnu...


Det er faktisk en problemstilling, jeg har også jvnfør det kommende DOA5. DOA4 spillede jeg med pad (det udkom før jeg skiftede til stick). Jeg ved stadig ikke om jeg vil spille med Stick eller Pad eller Pad i DOA5.

Dead or Alive er nemlig en 3-button-fighter. Spark, Slå, og Block. Det betyder, at der er mange dobbelttryk i forhold til et spil som Tekken. F. eks Slå+Spark eller Spark+Block. Det tror jeg for mig gør det nemmere at bruge pad med Skulderknapper. Det er ikke noget problem i Tekken 6 på 4-knaps layoutet, men jeg tror det vil blive akavet for mig på sticket at trykke f. eks G+K på en gang, hvilket jeg f. eks tit gør med Bass. Derudover så er DOA også lavet direkte til Konsol med Joy-pad in mind.

Virtua Fighter er mindre flydende end DOA, og spillet bevæger sig mere i "ryk", og egner sig derfor nok bedst til digitale input (vs. analog pind). Det er også kun en 3-knapsfighter men er lavet direkte til Arkaden, hvor der netop bliver spillet på stick.

Jeg tror derfor, at jeg spiller Stick i VF5 og som noget helt særligt spiller pad i DOA4.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2012 15:04

Noget andet, der er helt hjernedødt er, at regner man DLC med kommer der til at være over 10.000 items til at costumize sine figurer.

"Character customization DLC packs will be available immediately upon launch for all 19 fighters, with each character customization pack costing $4.99/ £3.59/ AUD$6.25/ €4.49 for PSN and 400 Microsoft Points for XBLA, and will contain 600-950 customization items. Two additional customization packs, consisting of nine characters' worth of DLC items and the other with 10 characters' worth, will also be available at launch for $14.99/ £9.99/ AUD$18.25/ €12.99 each on PSN and 1,200 Microsoft Points each on XBLA.

Senest rettet af Da Senzai 15. maj 2012 15:15, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron