Xboxlife forum

Virtua Fighter 5 tråden

Alt snak om Fightingspil.

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 8. jun 2012 22:20

Og slimjay lige så - han er forfærdelig. Men nu er det en VF tråd, og lad os holde det sådan.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2012 16:08

Jeg har fået spillet Final Showdown en smule nu, og jeg synes faktisk ikke, at det er noget problem at trykke K+G samtidigt på sticket, hvilket var min største bekymring.

Jeg synes, at Final Showdown er rigtigt godt, omend en smule anderledes end de 3D Fighters, jeg er vant til. Det er ihvertfald ikke Tekken, det her. Du kan ikke hopkicke dig igennem alt, og du kan ikke kaste en person, der bevæger sig.

Jeg har svært ved at finde ud af tempoet i spillet. Det virker som om, at spillet kører meget i ryk. Figurerne står helt stille, lige indtil, at de fyrer en lynhurtigt slag/sparkkombination af, og så står figurerne helt stille igen.

Jeg er overrasket over, hvor få mennesker herinde fra, der har købt spillet. Det koster kun 1200, og Final Showdown er noget af det aller ypperste inden for 3D fighting.

Af figurer kan jeg bedst lide Goh. Han er tarveligere end nogensinde, og jeg elsker det. Han bruger Judo, og det er så fesent, men alligevel lidt awesome alligevel.

Jeg synes, at det er lidt mærkeligt, at man ikke kan se de Items andre folk, har equipped deres figur med. Medmindre, at du har købt items til lige netop denne figur. Det giver ikke mening, da du så kun vil kunne se Items i Mirrormatches medmindre, du bruger 2400 microsoft points.

Jeg har ikke lyst til at bruge points på ting, min modstander alligevel ikke kan se. Er dette et bevist valg fra Sega´s side for at tjene penge (lidt naiv løsning så) eller er det mon en fejl? Og har Sega tænkt sig at rette det? Eventuelt med en gratis compatibilelyti pack?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2012 16:45

Nu har jeg læst lidt mere rundt omkring, og det lader til at være et bevidst valg fra Sega af.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Cerialbox » 9. jun 2012 19:00

Jeg køber det nok snart, så kan I banke løs på en 3D fighter noob.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2012 19:16

Fedt! :D

Hvem vil du spille? Jeg kan lide alle figurerne undtagen; Lion, Pai, Kage, Brad, Sarah, El Blaze, og den allerværste, Drukkenbolden Shun Di :D

Du skal ikke være bekymret over at være en 3D-Fighter n00b. Der er ingen os, der er særligt gode til spillet endnu, og om gjaldt det mit liv, så kan jeg ikke finde ud af at forsvare mig mod Striking Characters i VF. Jeg er så dårlig til det :D.

Men vi har det meget sjovt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jun 2012 19:29

Ja, det er utroligt fedt, og jeg tror kun det bliver federe, når vi bliver bedre. På en næsten lag-fri forbindelse fik jeg ret godt fat på mit low-punch -> grab game. Det er bare kun en 4-frame advantage man får på hit, så det kan godt være lige lovligt svært at få det ind, uheldigvis.

Skal også lige have helt styr på mine stance-grabs. Det selvom det er fedt at lave et +12 skub, så kan jeg ikke rigtig bruge det til så meget, medmindre jeg lige bliver en tand bedre til at lave min store combo. Så hellere bare lave et 70DMG throw.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2012 19:42

Jeg kan slet ikke få luft, hver gang jeg laver knæ-i-maven-til-throw-der-fjerner-50%-af-modstanderens-liv-komboen. Goh er så plat! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Cerialbox » 9. jun 2012 20:21

Jeg havde faktisk også kigget på Goh, elsker måden han svinger armene i sine slag (lyder dumt, men ja). Men jeg ender sgu altid op med at spille en anden character end den jeg troede jeg ville heh.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2012 21:35

Goh er supercool. Jeg har spillet ham siden VF4.

Jeg kan også rigtigt godt lide Animationerne i Final Showdown. Især Goh´s spark. Mit favorit er frem, frem+spark, hvor han laver et fodbold spark for fuld hammer. Han lægger hele kroppen og hjertet i det! :D

Og så lyden....LOS!

Det eneste jeg savner lidt ved Goh i FS vs VF4 og VF5(det er måske indbildning i VF5, men i 4´eren kan man helt sikkert) er, at der er færre sitiatioiuioner, hvor Goh kan sparke til en modstander der ligger ned ved brug af F,F+K.

Igen. Goh er så tarvelig, og er ikke over, at bruge feje tricks, som at losse til dem, der ligger ned :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jun 2012 21:49

Yeah, spillet har godt nok nogen fede animationer. Wolf's punch -> Spinebuster er også en personlig favorit. Det er simpelthen så fedt; det simple slag, der connecter, og så et grab... Og så kaster han modstanderen ned i jorden, med et højlydt klask. Det er lige før at man får helt ondt af den anden gut.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 9. jun 2012 23:52

Jeg elsker lobbysystemet når randoms joiner.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 9. jun 2012 23:53

Og Vanessas Uberknee for den sags skyld.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 10. jun 2012 01:10

Kayniel skrev:Jeg elsker lobbysystemet når randoms joiner.


Hahahaha, det er det bedste trolling jeg længe har oplevet i fighting-spil. Simpelthen gyldent!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 11. jun 2012 16:04

S/M med Vanessa i aften/nat?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 11. jun 2012 18:20

Helt klart!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron