Xboxlife forum

Virtua Fighter 5 tråden

Alt snak om Fightingspil.

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 11. jun 2012 18:53

jeg håber du har dine wrestling-evner i orden!

Billede
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 12. jun 2012 00:06

Nogle gange synes jeg faktisk, at jeg spiller sådan cirkus som ham gutten i de blå bukser.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 14. jun 2012 11:55

@lol, jeg kan faktisk huske Puff Daddy fra dengang jeg så WWE.

Lige en status-update fra mig af.

Jeg har det som var det 2007 igen. Da jeg først spillede Final Shadown. Var jeg like OMG!! Det her er det bedste spil nogensinde!
- men faktum er, at det eneste jeg kan lide ved det her spil er Goh. Sådan har jeg det med de fleste Fighters, der ikke er Dead or Alive 4 eller UMK3. Jeg finder en eller to figurer, jeg kan lide (Yoshimitsu, Goh, She-Hulk, Gen, Litchi, etc), og resten af spillet enten hader jeg eller synes jeg er intet sigende.

Jeg kan godt se, hvorfor Final Showdown er godt, men jeg synes, at det er irriterende at spille. Bedre bliver det ikke af, at jeg ikke kan finde ud af at lave b,f+p og b,f+k online. Jeg kan sagtens pulle dem off i offline kampe, men online kommer move´t slet ikke ud. Nøj, hvor bliver jeg frustreret. Det er begge to moves, der er essentielle for mit Goh game (Combostarter og Sabaki), og uden de to, kan jeg ikke spille spillet som jeg gerne vil. Det er muligt, at jeg bare er en n00b, men det ødelægger spillet for mig. Jeg havde ikke problemet i VF vrs. C.

Derudover fangede jeg vist Terrificy på en offday sidst jeg spillede online. Man kan ikke altid være i flyvende humør, og jeg er det ganske rigtigt ikke heller altid selv. Anyway, så endte det med, at jeg var i meget dårligere humør, da jeg slukkede end da jeg startede. Det synes jeg sker ofte, når jeg spiller spil, som jeg ikke synes er superfede, men kun "okay". Jeg kan ikke lide kun at spille spil halvt, for så taber jeg, selvom jeg føler, at jeg burde være bedre. Det jeg vil frem til er, at jeg bliver mere irriteret på spillet end, jeg får glæde ud af at spille det.

Virtua Fighter er fedt, men stilen er ikke helt mig. Jeg er mere end DOA/UMK/NogleGangeTekken-Mand.
Senest rettet af Da Senzai 14. jun 2012 12:15, rettet i alt 5 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 14. jun 2012 11:56

Maximillian har dog samlet spillet op :0)

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 15. jun 2012 15:57

Det her ligner jo til forveksling vores kampe



sidste runde er god.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jun 2012 00:17

Hitconfirm -> Throw er åbenbart en yderst pro taktik, kan jeg se. Det må jeg hellere blive ved med, det der.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2012 09:51

Du rammer ikke mig med hits, for jeg sidestepper bare! :D

Jeg fik iøvrigt inviteret mig selv til røvfuld hos Kayniel, for leden, og der fik jeg faktisk lavet nogle få back,forward moves. Jeg synes stadig at de er svære at lave online, men jeg tror også, at det er fordi, at jeg nogle gange under press kommer til at trykke back/down, forward istedet.

Jeg giver MadCatz-sticket skylden! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 25. dec 2012 12:04

er det snart tid til øksespark og german suplex'er igen?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Kayniel » 28. okt 2013 15:56

yo, hvem er klar i aften?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron