Xboxlife forum

Gears of War Ultimate Edition beta

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf SvAmP » 16. jun 2015 19:05

Så fik jeg en kode :D
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Theis Jensen » 16. jun 2015 19:41

Jeg giver en kode væk:
VJFTK-CCP7G-RYXFC-W9YTK-3XGJZ

Vedkommende der snupper koden, må meget gerne tilkendegive det, så andre ikke forsøger forgæves! :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 19:55

Så er min også ved at hente :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Macheta » 16. jun 2015 20:02

Jeg har indløst koden - og jeg tror den gik igennem. Men hvordan pokker finder jeg så spillet, for at downloade?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 20:03

Den startede automatisk for mig (jeg indløste begge koder på Xbox.com) - gå ind under "Mine spil og Apps", der kan du finde dem.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Macheta » 16. jun 2015 20:05

Jeg ved det ikke. Der er intet her. Men jeg kunne forstå på det hele at den var indløst, men der er intet sket, og jeg har intet under apps.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 20:07

Macheta skrev:Jeg ved det ikke. Der er intet her. Men jeg kunne forstå på det hele at den var indløst, men der er intet sket, og jeg har intet under apps.


Jeg oplever det samme og indløst kode for en time siden :-/ og der er ikke sket nåde
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 20:10

I har indløst 2 koder ikke? Den første kode var for at hente spillet og den anden var et "pass" som giver adgang til at spille det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 20:12

Morten Skou skrev:I har indløst 2 koder ikke? Den første kode var for at hente spillet og den anden var et "pass" som giver adgang til at spille det.



Nej har kun fået en kode ??
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 20:17

hackNICE1112@ skrev:
Morten Skou skrev:I har indløst 2 koder ikke? Den første kode var for at hente spillet og den anden var et "pass" som giver adgang til at spille det.



Nej har kun fået en kode ??


Så er det jo nok problemet :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 20:21

Ja det må være det så :-) men da man har skrivet den først kode skulle man så kunne download det eller sker det først efter man har skrivet den anden kode :-) ?? Fordi der er overhoved ikke sket nåde hos mig
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 20:21

Det er ret fedt, det føles fuldstændig som det gamle Gears of War, som jeg i øvrigt var ret vild med!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2015 20:21

hackNICE1112@ skrev:Ja det må være det så :-) men da man har skrivet den først kode skulle man så kunne download det eller sker det først efter man har skrivet den anden kode :-) ?? Fordi der er overhoved ikke sket nåde hos mig


Det kommer nok an på hvad det er for en kode du har indløst... den første jeg fik, var til at hente spillet. Læs evt. beskeden som du fik koden i. Men har du kigget under "Mine spil og Apps" - samme sted som andre digitale spil ligger når de bliver hentet (og bagefter).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 20:29

Det var en kode jeg fik af en :-) nå men jeg ventet at se hvad der sker :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Gears of War Ultimate Edition beta

Indlægaf JohnH » 16. jun 2015 21:12

Morten Skou skrev:
hackNICE1112@ skrev:Ja det må være det så :-) men da man har skrivet den først kode skulle man så kunne download det eller sker det først efter man har skrivet den anden kode :-) ?? Fordi der er overhoved ikke sket nåde hos mig


Det kommer nok an på hvad det er for en kode du har indløst... den første jeg fik, var til at hente spillet. Læs evt. beskeden som du fik koden i. Men har du kigget under "Mine spil og Apps" - samme sted som andre digitale spil ligger når de bliver hentet (og bagefter).


Ja den første kode er til at downloade selve betaen, den næste kode er adgang til at spille, man får begge koder på Xbox'en.

Jeg har prøvet betaen, den ser da fin ud, ikke meget bedre grafisk end tidligere udgaver og online får jeg bare BANK! , de har alle snipere og en eller anden pil og bue der sparker r*v .....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron