Xboxlife forum

OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 22. feb 2013 16:53

Tror at alt snak og opfordring til download er ulovligt på Xboxlife.
Ret mig hvis jeg tager fejl
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf M0nsterM0nkey » 24. feb 2013 11:22

Meistar skrev:Tror at alt snak og opfordring til download er ulovligt på Xboxlife.
Ret mig hvis jeg tager fejl


Well in case så skal de da have lov til at slette min kommentar. Men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor, jo hvis jeg måske direkte havde opfordret til det og udgivet links osv. Men ellers så fortæller jeg jo bare en nyhed jeg selv har læst, og så er det da selv op til folk hvilke handlinger de træffer ud fra min kommentar. Det er jo også dem selv det går ud over, og det er jo deres egen handlinger om de vælger at downloade eller ej. Synes ikke der burde være så meget kontrol (ikke at jeg siger der er), men det er den retning fremtiden desværre tager og det er ærgerligt for folk burde have frihed til selv at tage handling, og nødvendigvis konsekvens af disse handlinger.
Og jeg burde også selv have frihed til at ytre mig om sådan nogle ting synes jeg da jeg bare oplyser folk om noget der bare passer :)
Nu siger jeg selvfølgelig ikke at det er dig der "begrænser min frihed", men det er bare min mening på dette emne fordi det er sådan jeg ser tingene udvikle sig og synes der burde gøres noget ved det.
M0nsterM0nkey
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Shooter DK » 24. feb 2013 11:43

M0nsterM0nkey skrev:
Meistar skrev:Tror at alt snak og opfordring til download er ulovligt på Xboxlife.
Ret mig hvis jeg tager fejl


Well in case så skal de da have lov til at slette min kommentar. Men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor, jo hvis jeg måske direkte havde opfordret til det og udgivet links osv. Men ellers så fortæller jeg jo bare en nyhed jeg selv har læst, og så er det da selv op til folk hvilke handlinger de træffer ud fra min kommentar. Det er jo også dem selv det går ud over, og det er jo deres egen handlinger om de vælger at downloade eller ej. Synes ikke der burde være så meget kontrol (ikke at jeg siger der er), men det er den retning fremtiden desværre tager og det er ærgerligt for folk burde have frihed til selv at tage handling, og nødvendigvis konsekvens af disse handlinger.
Og jeg burde også selv have frihed til at ytre mig om sådan nogle ting synes jeg da jeg bare oplyser folk om noget der bare passer :)
Nu siger jeg selvfølgelig ikke at det er dig der "begrænser min frihed", men det er bare min mening på dette emne fordi det er sådan jeg ser tingene udvikle sig og synes der burde gøres noget ved det.


Synes godt om =D>
endelig en der tør sige det, kontrol er ikke vejen frem men derimod at man påtger sig sit eget ansvar og ikke andres.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 24. feb 2013 13:51

Jeg oplyser bare da en anden tråd blev slettet da trådstarter havde hentet den ulovlige udgave og tråden stort set kun handlede om det.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf M0nsterM0nk3y » 24. feb 2013 14:08

Nej nej, som sagt siger jeg ikke at det er dig men det er bare min personlige mening på emnet så håber ikke du føler jeg anstøder dig.
Men igen, du oplyser mig jo mig også bare om reelle facts så det jo op til mig hvilket ansvar jeg påtager mig.
Og er helt enig med dig Shooter, det er bare ærgerligt at der ikke bliver gjort noget ved det, man kan godt mærke systemet får mere og mere kontrol.
Billede
M0nsterM0nk3y
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 24. feb 2013 14:19

For en god ordens skyld skal jeg henvise til xboxlife's regelsæt, det finder i her -> http://www.xboxlife.dk/betingelser

I bør være særlige opmærksomme på denne del:

Piratkopiering, modchips, firmware og homebrew...
Det er ikke tilladt at snakke om piratsoftware på Xboxlife.dk. Piratsoftware er ifølge dansk lovgivning forbudt, og vi vil slå hårdt ned på personer, der bryder denne regel. Yderligere udleverer vi gerne IP-adresser og lignende information til politiet omkring personer, som måtte bryde denne regel - såfremt vi bliver bedt om det. Modchips, firmware opgraderinger og diverse homebrew programmer er ikke nødvendigvis ulovlige ifølge den danske lovgivning, men vi har alligevel valgt at udelukke alt snak om disse ting her på Xboxlife.dk. Grunden til dette er, at vi ikke umiddelbart ser nogen lovlig årsag til, at man skulle vælge at modificere sin Xbox konsol. Homebrew kan i skrivende stund udelukkende afvikles på en modificeret Xbox og er derfor heller ikke tilladt.

Eneste undtagelse fra ovenstående er software udviklet via Microsoft.s XNA programmet, snak om spil og lignende udviklet via dette er naturligvis mere end velkomment. Xboxlife.dk støtter op om XNA-udviklere og vil meget gerne promovere spil lavet i dette til Xbox 360.

Snak om P2P programmer, ulovlige torrents og lignende er naturligvis heller ikke tilladt.


@M0nsterM0nkey så har jeg tilladt mig at redigere lidt i en tidligere besked jvf. ovenstående regler.

/moderator
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Macheta » 4. mar 2013 08:10

Har Judgment release d. 19. Marts, eller udsætter de det måske?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Mike.B » 4. mar 2013 09:09

en hel walkthrough af spillet har været lagt på Youtube så en forsinkelse er minimal
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf nqRr » 4. mar 2013 19:57

Macheta skrev:Har Judgment release d. 19. Marts, eller udsætter de det måske?

US release d. 19 marts, EU release d. 22 marts
Overrun demo d. 19 marts
nqRr
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf ADjunkie » 9. mar 2013 21:00

den der med gamestop preorder demo release den 15.marts,

er det også¨gældende danmark eller ??
ADjunkie
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Frederikssund


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 12. mar 2013 17:06

Gad jeg også vide :O
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf ADjunkie » 12. mar 2013 19:13

hmm ´var lige forbi gamestop, ham jeg spurgte havde ikke hørt om det,

andet end den kode til gears 1 man fik, han kiggedet også om du havde noget liggende og der var ikke lige noget
ADjunkie
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Frederikssund


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf nqRr » 12. mar 2013 22:34

ADjunkie skrev:den der med gamestop preorder demo release den 15.marts,

er det også¨gældende danmark eller ??


Nej, pre-order demoen er gælder kun i US
nqRr
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Michelve » 13. mar 2013 09:03

http://www.amazon.fr/dp/B00BFAIGE6/ref= ... radis0d-21
mmm, kan de finder på at sælger den her incl spillet (stå godt nok xbox360 som platform)?? så vil 239 kr leveret være vildt billig, lol
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Reinhold » 13. mar 2013 18:46

Udgivelsen er ikke udsat - hvor er den information fra? 19. marts i Staterne og 22. marts her i Euro-land, så ingen ændringer
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron