Xboxlife forum

OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Aberrant Simon » 2. jun 2012 15:07

Det nye Gears of War: Judgement er nu blevet annonceret og det er et af Epic Games populære spil studier som skal være involveret i dette spil, som er det polske spil studie People Can Fly. De har bl.a. lavet Gears of War til PC, Painkiller og Bulletstorm. Dette betyder at Bulletstorm 2 ikke lige kommet foreløbig.
Det kommer til at handle om Baird og Cole, som man kan se i billederne hvor de er lænket fast.
I venstre side kan man se Locust og masser af massakre i baggrunden.

Kopieret fra en Gears of War fanside

Historie

"Whenever you a grow franchise there's a certain lever of betrayal, says Epics Games directer of production Rod Fergusson. "If you don't betray the customer a little bit, then it's not changing enough and people feel like it's becoming stagnant. But if you betray them too much then you loose them. You've always got to keep it fresh. By being outside the Marcus Fenix story, we're going to have more opportunity to do new things."

On PCF's involvement with Judgment

"People can fly is heavily involved in both the campaign and multiplayer, but especially the campaign. This is something we have initiated. We proposed the story and the gameplay hooks. Basically everything about campaign was initiated by People Can Fly. Obviously there is heavy involvement from Epic. I like to think about as the best of both worlds. On one hand we bring something fresh to the franchise, but on the other hand we have the original creators making sure it's still Gears."

"Judgment begins 15 years before Gears of War, with Baird and the rest of Killo Squad standing trial for transgression against the Coalition of Governments. The testimonies are being over seen by Colonel Loomis, a by the-books COG leader who accused the team of desertion, cowardice, trespassing, theft of experiment military tech and treason."


Multiplayer


Ok heres what we got for MP. It's class based, Locust classes wretches, tickers, kantus , Grenadier mauler blood mounts, corpses and serapedes.

Cog classes are as follows.


Baird-engineer=Weapons: gnasher and blowtorch,Special abilities: sentry turret, tip: blowtorch repairs damaged fortifications
Cole-Soldier= lancer and boomshot, deploy ammo crates, toss amo to engineer to give him infinite blowtorch ammo
sofia- medic= lancer and snub pistol, stim gas gernade, toss gernade at downed allies to revive them
garron-scout= longshot and snub, beacon gernade, climb perches for better sniping leverage


Maps

Rooftops

Overrun Mode

And of of course overrun mode - cog vs locust. similar to DOTA or Team Fortress or at least takes a mod from.

Overrun Squad Liste (Locust)

Wretch
Role: Leap over hazards, clim perches.
Special Ability: Stunning scream.
Tip: Travel in packs and stagger screams for maximum stunnig power.

Ticker
Role: Eat fortifications, eat grenades, detonate.
Special Ability: Speed boost.
Tip: Can be kicked over barriers by grenadiers.

Kantus
Role: Hammerburst rifle, heal friendly units, ride bloodmounts.
Special Ability: Chain heal.
Tip: Support valuable units like Corpser and Mauler with healing.

Grenadier
Role: Lancer rifle, ride Bloodmounts.
Special Ability: Frag Grenade.
Tip: Throw grenade at COG turret to cause deadly explosion near enemies.

Bloodmount
Role: Melee enemies/fortifications, be ridden by Grenadier and Kantus.
Special Ability: Halve the cooldown time on rider's special ability (passive)
Tip: Carry a mounted Kantus behind cover while his heal recharges.

Mauler
Role: Devastate fortifications and COG soldiers with flail and shield.
Special Ability: Spinning spike shield.
Tip: Aim the reticle at enemies while shield spins to deflect bullets back at COGs.

Serapede
Role: Eat through barriers, destory COGs, ranged support.
Special Ability: Spit poison.
Tip: Have two Serapedes overlap to protect one another's vulnerable rears.

Corpser
Role: Demolish fortifications and COGs with heavy melee.
Special Ability: Burrow and move underground.
Tip: Armored legs reduce damage from the front.

Kilo Squad bios


Damon Baird
Before this sarcastic, genius mechanic went on to help Marcus Fenix save the world, Baird worked his way through the Gears ranks. He’s always quick to joke, but Judgment suggests there’s more to his character than being a comedian.

Augustus Cole
A former Thrash Ball player turned soldier the "Cole Train" became famous in Sera for his on-feild performance and boisterous demeanour. Cole met Baird soon after enlisting, and the two quickly became best friends.

Garron Paduk
A miltia refuge from the Union of Independent Republics. Garron comes from the other side of The Pendulum Wars. He brings a new perspective and brush personality to Kilo. Garron is the devil on Baird's shoulder that say's "Let's blow stuff up."

Sophia Hendricks
A cadet from the onyx guard academy, she is more in line with colonel loomis by the book approach to combat. E-day halted her path to graduation from the academy, but she is still worth the soldier. She is the opposite of Garron, ready to suggest informing superior officers of every deviation from protocol.

Trailer, Teaser og Gameplay









Links

http://kotaku.com/5916096/the-new-gears ... socialflow

Resumé fra linket: Det skriver om det nye Spawn system "S3", som er et mere smart spawn system. Hvis man klare det godt, så vil spillet spawn enemies på en anderledes måde og derved gøre det sværere for spilleren. Hvis du så dør ofte, så vil systemet gøre det nemmere for spilleren.
Som de har sagt, så var Gears of War 3 deres længste spil, men campaign var alt for nemt ifølge Cliffy B, derfor vil de lave dette system som kan blive ved med at gøre spillet udfordrende og vare i længere tid.
Det er en kort artikel og skal læses hvis man er meget interesseret i spillet.

Billeder

Billede

Billede

Det er det eneste vi ved lige nu, hvad tror i det er? Bliver det Kinect? Er Marcus Fenix overhovedet med?
Senest rettet af Aberrant Simon 7. jun 2012 08:59, rettet i alt 14 gange.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 2. jun 2012 15:13

Jeg ved ikke helt om jeg er tryg ved det her.
Nuvel var Bulletstorm underholdende, men jeg bryder mig ikke om at det ikke er Epic der står bag.

Jeg er nok den største Gears fan og vil helt klart ikke brokke mig over en ny Gears titel. Men så skal det fandme også være godt, og ikke et eller andet kinect-baseret spil.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf ALIE » 2. jun 2012 15:14

Syndes ærligt talt det skulle have ventet med et nyt Gears.
havde haft en støre betydning på den måde.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Aberrant Simon » 2. jun 2012 15:16

Meistar skrev:Jeg ved ikke helt om jeg er tryg ved det her.
Nuvel var Bulletstorm underholdende, men jeg bryder mig ikke om at det ikke er Epic der står bag.

Jeg er nok den største Gears fan og vil helt klart ikke brokke mig over en ny Gears titel. Men så skal det fandme også være godt, og ikke et eller andet kinect-baseret spil.


Har lige rettet, jeg læste forkert. People Can Fly er åbenbart MEGET involveret i spillet men stadig Epic Games crew der står bag det. Dog får det nok et nyt twist pga. People Can Fly.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 2. jun 2012 15:17

Aberrant Simon skrev:
Meistar skrev:Jeg ved ikke helt om jeg er tryg ved det her.
Nuvel var Bulletstorm underholdende, men jeg bryder mig ikke om at det ikke er Epic der står bag.

Jeg er nok den største Gears fan og vil helt klart ikke brokke mig over en ny Gears titel. Men så skal det fandme også være godt, og ikke et eller andet kinect-baseret spil.


Har lige rettet, jeg læste forkert. People Can Fly er åbenbart MEGET involveret i spillet men stadig Epic Games crew der står bag det. Dog får det nok et nyt twist pga. People Can Fly.


Sidder også og følger med på det officielle Gears forum.

Jeg er spændt på at se hvad der sker.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Anonymous22 » 2. jun 2012 19:02

Er det bare mig, men virker det ikke som om at Microsoft skal have skudt en masse spil af inden den nye konsol bliver annonceret?
(Halo 4, Forza Horizon, Gears of War : Judgement)

Jeg ville hellere vente med de spil indtil den nye Xbox kommer, pånær Halo 4 :D
Anonymous22
 


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Prozel » 2. jun 2012 20:01

Drop nu Gears og giv mig et nyt Unreal Tournament.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Slimjay DK » 2. jun 2012 21:41

Prozel skrev:Drop nu Gears og giv mig et nyt Unreal Tournament.


øhh nej tak :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 2. jun 2012 21:49

Slimjay DK skrev:
Prozel skrev:Drop nu Gears og giv mig et nyt Unreal Tournament.


øhh nej tak :)


Kompetitivt gameplay > casual-spil. Desværre er det bare ikke det der sælger...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Macheta » 2. jun 2012 22:59

Det bliver spændende at se nærmere til disse Spin-offs til E3 messen. Også må man se hvad "People Can Fly" kan diske op med. Projektet skal ihvertifald ikke afskrives før jeg har set spillet i aktion.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002



Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 3. jun 2012 10:12

og man kan som jeg, og mange andre gears fans, følge med her: http://forums.epicgames.com/threads/911 ... sion-Topic
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf BrutalTarbensen » 4. jun 2012 07:51

Ja, det er faktisk lidt forkert af mig, kun at bruge det forum når jeg har noget at brokke mig over :-S
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Aberrant Simon » 4. jun 2012 14:37

Tråden opdateret, det ser ud til at det ikke er standard Multiplayer osv.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf fneribyen » 5. jun 2012 13:35

TerrificFalcon skrev:
Slimjay DK skrev:
Prozel skrev:Drop nu Gears og giv mig et nyt Unreal Tournament.


øhh nej tak :)


Kompetitivt gameplay > casual-spil. Desværre er det bare ikke det der sælger...


Kaldte du lige Gears of War et casual-spil?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron