Xboxlife forum

OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 5. jun 2012 14:45

Jeg sagde i hvert fald at det var væsentligt mindre kompetitivt bygget op end Unreal Tournament, men nu er der jo også ændret markant på multiplayerdelen i Judgement, som kommer til at være class-baseret. Jeg har endnu ikke læst op på det, så jeg vil ikke gå all-in og sige at det er tilegnet casual gamers, men hvis du sammenligner det med de få shooters vi har på Xbox'en som rent faktisk er helt og holdent egnet til Core gamere (dvs. Shadowrun, mere eller mindre), så er Gears of War (for eksempel) langt mere blødsødent og mindre skill-baseret.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf fneribyen » 21. jun 2012 12:47

TerrificFalcon skrev:Jeg sagde i hvert fald at det var væsentligt mindre kompetitivt bygget op end Unreal Tournament, men nu er der jo også ændret markant på multiplayerdelen i Judgement, som kommer til at være class-baseret. Jeg har endnu ikke læst op på det, så jeg vil ikke gå all-in og sige at det er tilegnet casual gamers, men hvis du sammenligner det med de få shooters vi har på Xbox'en som rent faktisk er helt og holdent egnet til Core gamere (dvs. Shadowrun, mere eller mindre), så er Gears of War (for eksempel) langt mere blødsødent og mindre skill-baseret.


Jeg vil da være enig med dig i at GoW nok er mere lidt tilgængeligt bare at hoppe ind i uden nærmere viden omkring spillet. Men det er vel en hårfin grænse at sige det er mindre skill-baseret. Du kunne sikkert med lethed tage mig i Shadowrun når som helst, lige så meget som jeg vil kunne tage dig i GoW. Når det så er sagt, så er jeg da enig i at UT er langt mere kompetitivt opbygget, fordi det er det spillet ligger vægt på, hvor der sikkert er flere core-gamere der spiller GoW.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Mike JezZ » 8. nov 2012 12:12

Undre mig ærlig talt også over, hvorfor de ikke fik en SINDSYG lancering af næste Xbox, og havde ventet med GoW: Judgment, Forza Horizon, og Halo 4 til next gen. Som bekendt er det jo ikke de fedeste titler til launch på en ny konsol.

Hvem ville kunne modstå at købe den næste Xbox konsol på launch dagen, hvis Halo, Gears of War eller Forza kunne smides i kurven samme dag?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf ALIE » 8. nov 2012 16:18

Mike JezZ skrev:Undre mig ærlig talt også over, hvorfor de ikke fik en SINDSYG lancering af næste Xbox, og havde ventet med GoW: Judgment, Forza Horizon, og Halo 4 til next gen. Som bekendt er det jo ikke de fedeste titler til launch på en ny konsol.

Hvem ville kunne modstå at købe den næste Xbox konsol på launch dagen, hvis Halo, Gears of War eller Forza kunne smides i kurven samme dag?


Halo 6, Gears The Prequel To The Prequel, Forza 5, måske kunne det se sådan ud :D :)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Krisgebis » 8. nov 2012 16:24

Mike JezZ skrev:Undre mig ærlig talt også over, hvorfor de ikke fik en SINDSYG lancering af næste Xbox, og havde ventet med GoW: Judgment, Forza Horizon, og Halo 4 til next gen. Som bekendt er det jo ikke de fedeste titler til launch på en ny konsol.

Hvem ville kunne modstå at købe den næste Xbox konsol på launch dagen, hvis Halo, Gears of War eller Forza kunne smides i kurven samme dag?

Både Forza og Gears er lavet af andre hold end hovedspillene.
TerrificFalcon skrev:Jeg sagde i hvert fald at det var væsentligt mindre kompetitivt bygget op end Unreal Tournament, men nu er der jo også ændret markant på multiplayerdelen i Judgement, som kommer til at være class-baseret. Jeg har endnu ikke læst op på det, så jeg vil ikke gå all-in og sige at det er tilegnet casual gamers, men hvis du sammenligner det med de få shooters vi har på Xbox'en som rent faktisk er helt og holdent egnet til Core gamere (dvs. Shadowrun, mere eller mindre), så er Gears of War (for eksempel) langt mere blødsødent og mindre skill-baseret.

Lyder som en mand der ikke har prøvet spillet. Prøv at starte en multiplayer kamp op og se om du kan følge med :D
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf NorthernLiteDK » 22. jan 2013 08:15

Hold kæft dette spil bliver vildt godt og endelig får man free for all multiplayer
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Hasani94 » 28. jan 2013 22:01

Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Aberrant Simon » 28. jan 2013 22:03

Der kommer en DEMO d. 19 Marts for ALLE Gold Gamertags! Og for folk der har forudbestilt det i GameStop, får de den d. 15 Marts!
Her snakker vi om OutRun Mode, man kan afprøve i demoen!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Miaauw » 28. jan 2013 22:03

Hasani94 skrev:Trailer til en ny mode:
http://www.youtube.com/watch?v=H8Z19qfdJiM

Har den ikke været på markedspladsen i et GODT stykke tid nu?
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Hasani94 » 28. jan 2013 22:14

Miaauw skrev:
Hasani94 skrev:Trailer til en ny mode:
http://www.youtube.com/watch?v=H8Z19qfdJiM

Har den ikke været på markedspladsen i et GODT stykke tid nu?

Det kan egentligt godt være, men for dem der ikke har set den så... :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf NorthernLiteDK » 31. jan 2013 12:29

Aberrant Simon skrev:Der kommer en DEMO d. 19 Marts for ALLE Gold Gamertags! Og for folk der har forudbestilt det i GameStop, får de den d. 15 Marts!
Her snakker vi om OutRun Mode, man kan afprøve i demoen!


Det man opnår i demoen af ranking,våben achievments osv bliver unlocked når man starter spillet op,syntes jeg er godt
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Meistar » 20. feb 2013 13:04

Aberrant Simon skrev:Der kommer en DEMO d. 19 Marts for ALLE Gold Gamertags! Og for folk der har forudbestilt det i GameStop, får de den d. 15 Marts!
Her snakker vi om OutRun Mode, man kan afprøve i demoen!


Kilde? :O
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf Michelve » 22. feb 2013 05:57

Med forudbestilling I gamestop få men så så også en 100 kr promotie kort med? og falder den også under den 99 kr deal?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: OFFICIELT! Gears of War: Judgement tråd

Indlægaf M0nsterM0nkey » 22. feb 2013 16:49

For alle jer der ikke kan vente, så er der åbenbart en kilde i syd-amerika som har udgivet spillet (indlæg redigeret af moderator)

Så det er faktisk muligt at downloade spillet nu og spille det :D
Det skal selvfølgelig også bare lige siges at Microsoft har sagt de er i fuld gang med at opspore ham/hende der har udlækket dette, og at det er strengt forbudt at downloade og det selvfølgelig ka straffes, men det ved i vist alle godt ;)

Nu er det ikke fordi at jeg ikke selv plejer at downloade ulovligt osv., for det gør jeg selvfølgelig :D - men vælger ikke at downloade dette fordi jeg for det første ikke ved hvordan man får det ned og installeret på sin XBOX, og fordi jeg faktisk føler for at vente med dette spil ^^, -

(indlæg redigeret af moderator)
M0nsterM0nkey
Niveau 0
 
Indlæg: 10


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron