Xboxlife forum

Queen Myrrah - Insane

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Queen Myrrah - Insane

Indlægaf Stoffer » 9. feb 2012 12:15

Hej alle.

Nu har min kammerat og jeg kæmpet med den forbandede Queen Myrrah i et par dage på insane nu :p Vi er simpelthen ved at gå døde, og der er bare ingen progress overhovedet. Vi bliver fuldstændig overrendt af de mobs der er der, og det er ligemeget hvordan vi gør. AI teammates er virkelig retarderede til at holde dem væk fra os. Vi er ved at gå ud af vores gode skind. Så det er her jeg tilspørger jer: Kan en af os spille på easy, den anden insane for ligesom at tage presset lidt af? Og så self nakke hende 2 gange, for at vi begge får achievementen :P
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Queen Myrrah - Insane

Indlægaf Vix-blue » 9. feb 2012 12:40

Det kan I godt gøre.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Queen Myrrah - Insane

Indlægaf Aberrant Simon » 9. feb 2012 14:31

Jeg klarede Co-op igennem alt undtaget Myrrah. Synes hun er alt for svær co-op, selv med infinite ammo og alt det lir var det ret svært. Dog alene er det meget nemt, så klar det på easy nu, og så hvis insane achievementen er vigtig så klar det alene på Insane.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Queen Myrrah - Insane

Indlægaf Kaptajn Blod » 10. feb 2012 13:20

Jeg har siddet med det samme problem. Selv med dygtige spillere er den tæt på umulig syntes jeg. Jeg skal bare have den nappet nu hvor en spiller på easy, det andet der bliver man åndsvag i roen af
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Queen Myrrah - Insane

Indlægaf BrutalTarbensen » 11. feb 2012 09:39

Jeg har også altid fundet Myrrah svær i co-op. Hver gang jeg har klaret hende har det været singleplayer.
Bare gem jer bag elevatoren, så skal det nok gå ;-)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron