Xboxlife forum

GoW 3 DLC achievement jagt

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Chromaxxx » 10. jan 2012 22:54

Sagtens, men jeg tror bare ikke at det kommer til at ændre noget, da "I've Done it All!" er formuleret: Earn at least one of each of the original 132 combat ribbons. :D
Chromaxxx
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf WozziFuzz » 11. jan 2012 18:59

Jeg vil gerne spille en masse Horde så jeg på et tidsspunkt kan få: "What Does This Button Do?" & "It's Hammer Time!". Og skal spille en masse når Fenix Rising DLC'et kommer den 17 osse:D. Hvis der er plads da ;) ?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf WozziFuzz » 11. jan 2012 19:01

Chromaxxx skrev:Man har da selvfølgelig allerede fået de ribbons man kan få nu. :D


Har du iøvigt boostet dig til alle Ribbons eller har du fået dem fair and square?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Chromaxxx » 11. jan 2012 20:28

Vi har boostet nogle at de total latterlige ribbins du kan få i Beast, og så er der et par stykker i Versus, som nok ikke er helt nemme at få, hvis ikke man booster.
Chromaxxx
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Killerder » 11. jan 2012 23:34

Ok.. Er der så nogen der har klaret: Foreshadowing
As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). Fair N square? :p (*** h8 it)

- Men angående d. 17 januar.. Så lad os håbe, at Epic Games ikke laver den samme fejl som sidst, hvor ens season pass ikke virker og dermed mister sine m$ points..... [-X
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf WozziFuzz » 11. jan 2012 23:49

Nå, men så må man sgu finde nogen at booste med. Nogle af dem af også fuldstændigt hjernedøde, og det var Team Epic fandme også da de åbenbart mener man skal spille Gears resten af 2012 også, hvis man vil have alle Achievements.
Er klar på spil den 17 Januar :D!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Kaptajn Blod » 12. jan 2012 11:39

WozziFuzz skrev:Jeg vil gerne spille en masse Horde så jeg på et tidsspunkt kan få: "What Does This Button Do?" & "It's Hammer Time!". Og skal spille en masse når Fenix Rising DLC'et kommer den 17 osse:D. Hvis der er plads da ;) ?



Den fik jeg lige igår ;)

Jeg spiller fast hver onsdag med nogle makkere og vi mangler tit en mand ekstra, men jeg er også klar de fleste andre dage, så vidt jeg husker er du på min venneliste så finder vi da bare ud af noget.

Jeg var heldig og fik min første execution af minh som raam for en uges tid siden, det bliver en langvarig opgave...
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf YaYo » 12. jan 2012 13:27

Killerder skrev:Ok.. Er der så nogen der har klaret: Foreshadowing
As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). Fair N square? :p (*** h8 it)


Ja jeg har.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf WozziFuzz » 12. jan 2012 14:12

Kaptajn Blod skrev:
WozziFuzz skrev:Jeg vil gerne spille en masse Horde så jeg på et tidsspunkt kan få: "What Does This Button Do?" & "It's Hammer Time!". Og skal spille en masse når Fenix Rising DLC'et kommer den 17 osse:D. Hvis der er plads da ;) ?



Den fik jeg lige igår ;)

Jeg spiller fast hver onsdag med nogle makkere og vi mangler tit en mand ekstra, men jeg er også klar de fleste andre dage, så vidt jeg husker er du på min venneliste så finder vi da bare ud af noget.

Jeg var heldig og fik min første execution af minh som raam for en uges tid siden, det bliver en langvarig opgave...


Jeg er frisk. Foreshadowing fik jeg forleden da jeg var så heldig at der var en tilfælfig makker der så jeg spillede som Minh & RAAM. Vi aftalte et mødested på mappet og så ellers bare håbe på at komme på modsatte hold, bum...:)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Meistar » 12. jan 2012 15:08

YaYo skrev:
Killerder skrev:Ok.. Er der så nogen der har klaret: Foreshadowing
As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). Fair N square? :p (*** h8 it)


Ja jeg har.


Det kan man jo ikke se når du skjuler dine spil :D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf KingDingeLing » 12. jan 2012 17:53

[quote="Killerder"]Ok.. Er der så nogen der har klaret: Foreshadowing
As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). Fair N square? :p (*** h8 it)

Yes jeg har. Den var ik så svær som jeg troede:)
KingDingeLing
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf KingDingeLing » 12. jan 2012 17:59

Men lige meget hvad. Hvis man går efter fuld hus i Gears 3. Bliver man nød til og booste på den ene eller anden måde.
Der mange af de Onxy medaljer, der så åndsvage at skulle man køre dem i versus, ville det nok tage flere år og få dem :?
KingDingeLing
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Your Nemesis DK » 12. jan 2012 19:57

KingDingeLing skrev:Men lige meget hvad. Hvis man går efter fuld hus i Gears 3. Bliver man nød til og booste på den ene eller anden måde.
Der mange af de Onxy medaljer, der så åndsvage at skulle man køre dem i versus, ville det nok tage flere år og få dem :?


Det er da også derfor de har "ødelagt" spillet lidt, hvis du spør´mig. Folk sidder kun og booster for at få de achievements deri.
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf KingDingeLing » 12. jan 2012 20:08

Your Nemesis DK skrev:
KingDingeLing skrev:Men lige meget hvad. Hvis man går efter fuld hus i Gears 3. Bliver man nød til og booste på den ene eller anden måde.
Der mange af de Onxy medaljer, der så åndsvage at skulle man køre dem i versus, ville det nok tage flere år og få dem :?


Det er da også derfor de har "ødelagt" spillet lidt, hvis du spør´mig. Folk sidder kun og booster for at få de achievements deri.


Ja, der var de altså noget bedre i et'eren.
Total håbløs i to'eren (alle de der horde mig her og horde mig der) var da lige til og få lange løg af :(
KingDingeLing
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf YaYo » 12. jan 2012 20:20

Meistar skrev:
YaYo skrev:
Killerder skrev:Ok.. Er der så nogen der har klaret: Foreshadowing
As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). Fair N square? :p (*** h8 it)


Ja jeg har.


Det kan man jo ikke se når du skjuler dine spil :D


Nej men nu er den heller ikke svær og få. :wink:
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron