Xboxlife forum

GoW 3 DLC achievement jagt

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Kaptajn Blod » 13. jan 2012 12:29

Your Nemesis DK skrev:
KingDingeLing skrev:Men lige meget hvad. Hvis man går efter fuld hus i Gears 3. Bliver man nød til og booste på den ene eller anden måde.
Der mange af de Onxy medaljer, der så åndsvage at skulle man køre dem i versus, ville det nok tage flere år og få dem :?


Det er da også derfor de har "ødelagt" spillet lidt, hvis du spør´mig. Folk sidder kun og booster for at få de achievements deri.



Korrekt de er latterligt besværlige bare at komme i nærheden af, og det er lamt fra Epic's side, men dermed sagt føler jeg ikke ligefrem nogen trang til at sidde og bruge min tid på at booste dem op, selv det kræver jo mange timers spil.

Og når de nu er så uopnåelige, så vil jeg da hellere spille spillet på den måde jeg syntes det er sjovt, og så skyde en hvid pil efter de onyx medaljer altså.

Men vi skal snart spille igen sjælestorm!
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf Your Nemesis DK » 13. jan 2012 14:59

Kaptajn Blod skrev:
Your Nemesis DK skrev:
KingDingeLing skrev:Men lige meget hvad. Hvis man går efter fuld hus i Gears 3. Bliver man nød til og booste på den ene eller anden måde.
Der mange af de Onxy medaljer, der så åndsvage at skulle man køre dem i versus, ville det nok tage flere år og få dem :?


Det er da også derfor de har "ødelagt" spillet lidt, hvis du spør´mig. Folk sidder kun og booster for at få de achievements deri.



Korrekt de er latterligt besværlige bare at komme i nærheden af, og det er lamt fra Epic's side, men dermed sagt føler jeg ikke ligefrem nogen trang til at sidde og bruge min tid på at booste dem op, selv det kræver jo mange timers spil.

Og når de nu er så uopnåelige, så vil jeg da hellere spille spillet på den måde jeg syntes det er sjovt, og så skyde en hvid pil efter de onyx medaljer altså.

Men vi skal snart spille igen sjælestorm!


Helt enig...
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: GoW 3 DLC achievement jagt

Indlægaf TiringPlague108 » 18. jan 2012 19:04

Er der så nogen der er klar på klare nogle af de achievements fra RAAM dlc evt fredag aften?
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Foregående

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron