Xboxlife forum

Act IV Chapter 5-4P-co-op

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf WozziFuzz » 13. okt 2011 23:06

Har siddet og kæmpet med Final Boss (Queen), i 4 player co-op på Insane Difficulty. Og det er ikke let, plus at 50% af holdet ikke var videre kompetente, så jeg mangler en eller flere som ku ha lyst til at være med på dén 8) Thats all. :) ?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf Macheta » 14. okt 2011 06:18

Et lille hint til hvad du/i kunne gøre dér (hvilket mig og nogle andre fandt ud af, at virkede perfekt).

Banen skal godt nok gennemspilles 4-gange, men det går lynhurtigt i længden.
I gør således, at kun én af jer 4 tager den på Insane, hvoraf de 3-andre har den på Casual. Derved bliver det nemmere, da man har 3-personer som aldrig dør, hvis man overhovedet falder ned, og vedkommende på Insane skal bare holde sig væk, mens de andre ordner ærterne - piece of cake.

Dette gentages blot 4-gange, hvor man skiftes til at have sværheden på Insane. Det kunne ikke være meget nemmere, :).

Held og lykke.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf Aberrant Simon » 14. okt 2011 11:38

Ellers skaf infinite ammo og super active reload, så er insane rigtig nemt, det var sådan jeg gjorde med bossen solo.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf Vix-blue » 14. okt 2011 15:56

Aberrant Simon skrev:Ellers skaf infinite ammo og super active reload, så er insane rigtig nemt, det var sådan jeg gjorde med bossen solo.


Hvordan får man det?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681



Re: Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 23:25

SKAL alle ikke spille på samme sværhedsgrad, eller kan man selv vælge i Private? Tror sku ikke man kan den metode, Macheta? Har lige prøvet i Public igen det er pisse svært
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf Macheta » 15. okt 2011 00:15

Sagtens. Jeg og 3-andre har sgu gjort det. Og nej, alle behøver ikke at have den på Insane, det er pointen. Man skiftes bare, til at have den på Insane. Så hvis alle 4 bare mangler sidste bane på Insane, for at få achievement, følger du bare ovenstående metode, ;).

(Eller en anden en, skal ikke kunne sige, om der findes andre metoder.)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Act IV Chapter 5-4P-co-op

Indlægaf WozziFuzz » 15. okt 2011 00:59

Macheta skrev:Sagtens. Jeg og 3-andre har sgu gjort det. Og nej, alle behøver ikke at have den på Insane, det er pointen. Man skiftes bare, til at have den på Insane. Så hvis alle 4 bare mangler sidste bane på Insane, for at få achievement, følger du bare ovenstående metode, ;).

(Eller en anden en, skal ikke kunne sige, om der findes andre metoder.)


Great.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron