Xboxlife forum

Gears of war 3 hjælp.

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf fred7319 » 24. sep 2011 20:56

Hej, jeg har lige gennemført GOW 3 og under spillet tænkte jeg at det var mærkelig jeg ikke fik nogen achivments men det tog jeg ikke så tungt.. men så da jeg havde gennemført det kiggede jeg i chapter og der havde den ikke gemt så den stod på chapter 1. så vis jeg skulle spille igen så skulle det være helt fra ny af så det havde åbent bart ikke gemt ordenligt. men sagen er at når jeg tager skin på et våben også lukker ned for spillet og op igen så skal jeg gøre det igen og avatar awards kan jeg heller ikke få selvom jeg har unlocked dem. kan ikke finde gears of war 3 under awards der hvor man laver sin avatar.

er der nogen der har det på samme måde? eller nogen der ved hvordan så er jeg evig taknemelig =P~ =D>
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf fred7319 » 24. sep 2011 21:58

og når jeg går ind i "Stats & Awards" og så under achievements så kommer der ingen ting også står der vidst noget med "undefinied" eller sådan noget :D
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf fred7319 » 25. sep 2011 08:19

bump'er lige på en god søndag morgen :D
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf TiringPlague108 » 20. jan 2012 22:42

Hvordan skifter jeg sværhedsgrad i beast mode? Eller sker det af sig selv efter jeg har spillet lang tid nok?

Jeg har heller ikke haft mulighed for at spille på de nye Maps i beast mode, hvad kan de skylles? Har fenix dlc
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf kcak » 21. jan 2012 07:48

Beast og horde mode har altid sværhedsgrad normal, med mindre der er hardcore weekend.
Vil du spille på andre sværhedsgrad skal det være privat match.
Fenix dlc. Skal også spilles i privat, der er dog en versus mode hvor man skal have fenix dlc. For at være med.
Billede
kcak
Niveau 2
 
Indlæg: 160


Re: Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf TiringPlague108 » 21. jan 2012 09:23

Takker for info kcak :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Gears of war 3 hjælp.

Indlægaf NorthernLiteDK » 1. feb 2012 21:45

#1 Det lyder som du har skiftet xbox og ikke har overført licensen fra den gamle maskine til den nye ???
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron