Xboxlife forum

GoW-film på vej?

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

GoW-film på vej?

Indlægaf caps-iii » 8. apr 2011 07:41

Jeg ved ikke om det har været oppe før. Men noget tyder på at der er en GoW-film på vej

Billede

http://www.moviechronicles.com/gearsofwar/
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: GoW-film på vej?

Indlægaf Rahbek » 8. apr 2011 07:45

Rygter har der været rigeligt af, men var den ikke lagt på hylden pga. finansielle problemer eller noget i den dur?
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: GoW-film på vej?

Indlægaf jonas12 » 8. apr 2011 07:47

det håber jeg da ikke.. for ham der så skal spille marcus ligne fandme et Tudefjæs!
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: GoW-film på vej?

Indlægaf Haugboelle » 8. apr 2011 08:04

Meget gamle rygter og samme billeder fra dengang. Ku dog stadig være fedt med en film baseret på gears :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: GoW-film på vej?

Indlægaf makta » 8. apr 2011 10:45

Filmen er blevet officielt annonceret, men der har været problemer med at finde en instruktør, og filmens budget blev også nedskåret...

Men jeg håber da virkelig, at filmen engang bliver udgivet. Måske her i 2011? ;)
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: GoW-film på vej?

Indlægaf Macheta » 8. apr 2011 11:25

Der er ingen tvivl om at den ikke udkommer i 2011, men sandsynligheden for at den kunne ramme om et par års tid eller næste år kunne meget vel være stor. Edgar Ramírez i rollen som Dominic kunne lige gå, dog kun fordi ar han ligner karakteren meget godt og fordi han er en udemærket skuespiller, han var rigtig fin i Domino og Bourne Ultimatum. Dog tror jeg ikke, og jeg håber bestemt ikke at de andre ansigter bliver en realitet i en Gears film. Jeg har stadig min mening om at Simon Baker skulle spille Baird, Ken Watanabe eller Chow Yun-Fat som General Kim, Nick Nolte som Col. Hoffman, Kathy Bates som narateren til The Queen, og måske Terry Crews i rollen som Cole da han ligner en motherfucker fed person til den karakter.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron