Xboxlife forum

Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Macheta » 2. okt 2011 12:01

Så er der nyt, mht. kommende DLC. Og det lyder kanon fedt!

http://www.xbox360achievements.org/news ... Baird.html
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 2. okt 2011 13:28

Folkens, er der nogen der ved om der var en af de danske butikker som havde Savage Grenadier skinnet som pre-order bonus? Synes at jeg mangler et flot Locust skin, såeh...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Hanzo » 2. okt 2011 20:29

TerrificFalcon skrev:Folkens, er der nogen der ved om der var en af de danske butikker som havde Savage Grenadier skinnet som pre-order bonus? Synes at jeg mangler et flot Locust skin, såeh...


Kan man ikke låse op for det?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 2. okt 2011 20:58

Nej, Savage Grenadier skinnet kan man ikke låse op for (endnu, i hvert fald - det kan nok købes senere hen). Jeg ved at Walmart havde koden in the US 'n' A, men man må da vel næsten også have kunnet få fingrene i det herhjemme?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Mike.B » 3. okt 2011 07:23

og så siger de at lego er for små børn
godt nok fedt lavet.

http://www.youtube.com/watch?v=Z01MtLRn ... _embedded#!
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Meistar » 3. okt 2011 07:35

TerrificFalcon skrev:Nej, Savage Grenadier skinnet kan man ikke låse op for (endnu, i hvert fald - det kan nok købes senere hen). Jeg ved at Walmart havde koden in the US 'n' A, men man må da vel næsten også have kunnet få fingrene i det herhjemme?


Folk sælger det jo på Ebay, så du skal nok prøve der.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 3. okt 2011 12:19

Yeah, men jeg har altså ikke lyst til at give 150kr for det, og det er nu hvad det går for på Ebay.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Psymatiq » 3. okt 2011 12:57

sidste boss på insane... er fucked... let nok i starten også begynder infinite respawn af royal guards mens bille brian skyder med mikrobølger. Endnu ikke klaret det...selv med mutations...har samme underholdningsniveau som cod waws sidste bane.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Kossefar » 3. okt 2011 14:00

haaaahaha bille brian.. xD Fedt navn..
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Hanzo » 3. okt 2011 14:02

TerrificFalcon skrev:Yeah, men jeg har altså ikke lyst til at give 150kr for det, og det er nu hvad det går for på Ebay.


Er det 150 for selve koden?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 3. okt 2011 14:07

Hanzo skrev:
TerrificFalcon skrev:Yeah, men jeg har altså ikke lyst til at give 150kr for det, og det er nu hvad det går for på Ebay.


Er det 150 for selve koden?

Ja. Savage Grenadier er åbenbart den som færrest fik i USA, fordi at man fik den for at pre-ordere i Walmart. Dermed er prisen røget til vejrs som bare fanden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Hanzo » 3. okt 2011 14:30

TerrificFalcon skrev:Ja. Savage Grenadier er åbenbart den som færrest fik i USA, fordi at man fik den for at pre-ordere i Walmart. Dermed er prisen røget til vejrs som bare fanden.


Det kunne vel have været værre. Hvis du jo så gerne vil have den, er det jo bare om at hoste op. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 3. okt 2011 14:33

Hanzo skrev:
TerrificFalcon skrev:Ja. Savage Grenadier er åbenbart den som færrest fik i USA, fordi at man fik den for at pre-ordere i Walmart. Dermed er prisen røget til vejrs som bare fanden.


Det kunne vel have været værre. Hvis du jo så gerne vil have den, er det jo bare om at hoste op. :)

Til 150kr? Det er halvdelen af hvad jeg gav for spillet, og jeg håber da godt nok ikke at du finder det bare nogenlunde rationelt at betale så meget for et enkelt DLC-kostume, som alligevel rammer markedspladsen før eller siden. At jeg er interesseret i at få fat på det er bestemt ikke ensbetydende med at jeg har tænkt mig at kaste 150 fucking kroner efter det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Macheta » 3. okt 2011 14:54

Aah, Terri. Du må da indrømme at 150 kr,- for et kostume, er usædvantlig billigt. Du skal jo tænke på, at det er Savage Grenadier du får for givet, ;).
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 3. okt 2011 15:56

Macheta skrev:Aah, Terri. Du må da indrømme at 150 kr,- for et kostume, er usædvantlig billigt. Du skal jo tænke på, at det er Savage Grenadier du får for givet, ;).


Ja, specielt når det rammer markedspladsen for noget i stil med en tiendedel senere hen, ;).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron