Xboxlife forum

Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Kaptajn Blod » 25. sep 2011 20:15

Your Nemesis DK skrev:
Det ændre ikke på at starten er sløv med masser af ævl..



Årh hold kæft du er negativ ;-) Jeg kommer online om 5 min, så kan vi gå igang.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Your Nemesis DK » 25. sep 2011 20:51

Kaptajn Blod skrev:
Your Nemesis DK skrev:
Det ændre ikke på at starten er sløv med masser af ævl..



Årh hold kæft du er negativ ;-) Jeg kommer online om 5 min, så kan vi gå igang.


Så så bloodmeister... ;)
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Kossefar » 26. sep 2011 07:43

lassefar skrev:Fik kørt igennem single player delen idag. Super fedt spil.

Jeg har aldrig spillet gears online. Skal jeg gøre det nu ??


Hvis du aldrig har spillet Gears online, så vil du få en overraskelse over hvor meget folk bruger cover funktionen til at navigere hurtigt rundt. I starten vil du finde det meget(!) distraherende og meget svært at hamle op med, men når du selv finder ud af hvordan det lige fungerer, og du begynder at få kills, så er online delen rigtig sjov.

Du vil rage, uden tvivl, men du vil altid vende tilbage fordi det er bare ganske underholdende. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf DrTekagi » 26. sep 2011 09:29

devilboy skrev:er det bare mig, eller starter gears of war 3 campain bare ekstremt sløvt. Er godt nok kun i bane 1-6, men håber satme det bliver bedre.

+1 Starten er lang og kedelig. Skibet er generisk og uinspireret.
Men det bliver heldigvis bedre.

Det undrer mig at de ikke har strammet første kapitel op?
DrTekagi
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: København NV


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf TerrificFalcon » 26. sep 2011 10:19

DrTekagi skrev:
devilboy skrev:er det bare mig, eller starter gears of war 3 campain bare ekstremt sløvt. Er godt nok kun i bane 1-6, men håber satme det bliver bedre.

+1 Starten er lang og kedelig. Skibet er generisk og uinspireret.
Men det bliver heldigvis bedre.

Det undrer mig at de ikke har strammet første kapitel op?


De har vel bare ville bevare deres forfatterindes historie (det er også hende som skriver Gears of War-bøgerne). Jeg synes dog at det tydeligvis har givet bagslag i dette tilfælde, da tøsen måske kan finde ud af at skrive bøger, men det bliver latterligt på spilmediet.
Marcus-drømmen i starten, hele skibet, slow-motion "åh ja nu går vi gennem en Stranded camp, NØJ hvor er de spændende"-scenen, Cole Train's flashbacks/sort-hvid slow-motion "åh jeg er så fantastisk til Trashball"-scene og et par andre overdramatiske scener bare i første Act kunne for min skyld godt have været afskaffet eller ændret (Trashball scenen skulle fx have været MEGET mere aktionfyldt - Whooo, here comes the Cole Train, baby! Det ville have været meget bedre hvis han faktisk havde sprintet med "bolden", i stedet for det der slow-motion Desperate Housewives-pis det endte som)

Scenerne passer i hvert fald ikke ind mellem alle de eksploderende hoveder, kroppe der bliver savet midt over og bandeord der bliver slynget ud af munden på mine steroid-pumpede tonstunge hovedpersoner - og helt ærligt, så er det da derfor at folk spiller Gears, ikke? For aktionen - som til gengæld også er i top.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Kaptajn Blod » 26. sep 2011 10:31

TerrificFalcon skrev:(Trashball scenen skulle fx have været MEGET mere aktionfyldt - Whooo, here comes the Cole Train, baby! Det ville have været meget bedre hvis han faktisk havde sprintet med "bolden", i stedet for det der slow-motion Desperate Housewives-pis det endte som)

Scenerne passer i hvert fald ikke ind mellem alle de eksploderende hoveder, kroppe der bliver savet midt over og bandeord der bliver slynget ud af munden på mine steroid-pumpede tonstunge hovedpersoner - og helt ærligt, så er det da derfor at folk spiller Gears, ikke? For aktionen - som til gengæld også er i top.


+1 Griner desperate housewifes-pis

Men ja jeg må også agere enig med jer andre, de tidligere spil har deres følsomme element været lidt mere jævnt fordelt og ikke i en så voldsom grad som vi ser her i 3'eren. Jeg tror sq bare de har tænkt - FULD SKRUE i alle torpedohuller, den skal have max gas i våben, blod, vold og så har de ladet dramatikken følge med, bare for at køre den helt ud.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf DrTekagi » 26. sep 2011 10:48

TerrificFalcon skrev:Marcus-drømmen i starten, hele skibet, slow-motion "åh ja nu går vi gennem en Stranded camp, NØJ hvor er de spændende"-scenen, Cole Train's flashbacks/sort-hvid slow-motion "åh jeg er så fantastisk til Trashball"-scene og et par andre overdramatiske scener bare i første Act kunne for min skyld godt have været afskaffet eller ændret (Trashball scenen skulle fx have været MEGET mere aktionfyldt - Whooo, here comes the Cole Train, baby! Det ville have været meget bedre hvis han faktisk havde sprintet med "bolden", i stedet for det der slow-motion Desperate Housewives-pis det endte som)


Marcus-drømmen og den pokkers trashball sekvens har jeg forsøgt at fortrænge hele weekenden #-o
Det eneste der dulmer er at lyden af en Chainsaw Bayonet.
DrTekagi
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: København NV


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Meistar » 26. sep 2011 11:02

For god ordens skyld, gider i være søde at advare om spoilers når i omtaler spillets campaign?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf yasw » 28. sep 2011 11:32

Gears of War 3 fulgte med da jeg købte en Xbox i sidste uge og har intet kendskab til serien. Er nået til Act 2, men sker der noget nyt udover historien eller er resten af spillet bare mere af det samme? Jeg savner lidt variation i at strategien hele tiden lader til at være at hoppe fra cover til cover og skyde folk ned på afstand. Man får sjældent mulighed for at bruge shotguns eller andre up-close-and-personal våben. Men det er da pænt at se på alt sammen :)
yasw
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Kaptajn Blod » 28. sep 2011 11:46

Det er sådan set det samme hele vejen igennem, more or less, krydret med lidt boss fights osv. Men der er da rig mulighed for at anvende shotgun? og generelt andre end standard våbnene, jeg bytter feks. konsekvent min shotgun ud med tabte locust våben, så jeg tit har et andet våben end det man starter med, bare for adspredelsen og morskabens skyld.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf andenbso » 28. sep 2011 13:51

Hej alle! Er det kun muligt at bruge mutators i Horde 2.0 hvis man spiller Co-op? Er det slet ikke muligt at bruge dem i standard Horde 2.0?
andenbso
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf iDanish Soul » 1. okt 2011 18:56

Så fik jeg gennemført Gears på Hardcore, og for saten slutningen var epic.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf Dreiager » 1. okt 2011 19:13

Hvordan fanden laver man barrel roll i MP? Fik at vide tap A... men jeg løber bare
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf DukeofAwesome » 1. okt 2011 19:20

Mens du er i løb, IKKE SPRINT, trykker du bare på A en gang mens du vælger retning med LS :)
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Gears of War 3 - Den officielle tråd.

Indlægaf iDanish Soul » 1. okt 2011 20:09

Er jeg den eneste der oplever lag i Horde?
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst