Xboxlife forum

multiplayer achievements

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

multiplayer achievements

Indlægaf OldTymer72 » 10. jul 2010 08:34

Kan jeg få Around the World, Again og de achievements der indebærer 10 sejre i hhv. wingman, submissio, guardian og king of the hill i splitscreen med sønnike?


Jeg er slet ikke god nok online og bare at finde en kamp kan være svært.

Teamwork synes afgørende og ingen jeg kender spiller det mere... og igen... jeg er ikke god nok. Igår, da matchmaking var ovre, var vi på mit hold i forskellige levels - lige fra mit 18 til 7x... men, på det andet hold, 5 lvl. 100. Det der ikon der vistnok betyder 100 var i hvert fald ud for alle. Fin matchmaking! :)
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Kossefar » 10. jul 2010 08:48

Hvis du ikke har alle mappacks, så vil jeg råde dig til at købe disse.

Når disse er købt, kan du køre Social, hvor du vil få bots som modstandere, indtil der er andre spillere der joiner dit spil.

De bots er rimelig nemme, så det burde være muligt at få de ønskede achievements. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Nasty Beaver » 10. jul 2010 12:06

Du kan godt få dem hvis du spiller med sønnike. Tror jeg. Hvis der ikke kommer en achievement tracker ude i siden, kan du sikkert ikke. ;)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Elgaard » 10. jul 2010 13:16

Det er forskelligt - Nogle af dem kan du få i lokale matches, andre kræver du går online.

Around the World kan du f.eks. få offline, mens alle de andre med X antal Wins i forskellige gamemodes, kræver du er i en online match. Check achievement listen på xbox.com, der kan du se om de enkelte achievements kan fåes i custom matches.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf OldTymer72 » 12. jul 2010 02:05

nu har jeg købt alle maps, så må jeg tage dem som de kommer. Det er vist ret ligeligt fordelt med achieves der kan laves lokalt og dem der er public - men det matchmaking der - argh.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf dkRebel » 12. jul 2010 02:28

Du kan få dine achievements i social match. Det er perfekt når I er to spillere mod bots.

Ved Annex achievementet skal du starte matchmaking i ranked match og efter ca. 10 sec. søgning afbryder du og skifter til social match. Du vil nu kunne spille mod bots på de maps som achievementet kræver.

Glæd dig til mange gode timer med sønnike.
/dkRebel
dkRebel
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf OldTymer72 » 14. jul 2010 16:02

dkRebel skrev:Du kan få dine achievements i social match. Det er perfekt når I er to spillere mod bots.

Ved Annex achievementet skal du starte matchmaking i ranked match og efter ca. 10 sec. søgning afbryder du og skifter til social match. Du vil nu kunne spille mod bots på de maps som achievementet kræver.

Glæd dig til mange gode timer med sønnike.


det vil jeg prøve. Jeg håber virkelig de får rettet/ændret matchmaking 100% når 3'eren kommer ellers tror jeg min lyst til GoW atter forsvinder og det ville være ærgerligt. 2'eren har fået en revival for det er fedt at spille GoW. Det er min teori at GoW2 ike er i top3 over de mest spillede spil på Live ene og alene pga. matchmaking issues. Spillet burde jo ligge side om side med MW2 imo.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron