Xboxlife forum

Kan ikke finde nogen kampe

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Kan ikke finde nogen kampe

Indlægaf NorthernLiteDK » 15. jun 2010 00:09

I de sidste par dage har Den "searching" forevigt når jeg prøver og komme ind på ranked og finder ingen kampe,er der andre der har lign prob. ?

Kører med kabel og har bredbånd og tdc hurtigeste opkobbling så det burde ikke være det. (?)
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf dkRebel » 15. jun 2010 02:22

Jeg spillede lidt GEARS i dag og du har helt ret. Matchmaking varer en evighed - hvis der overhoveder er spillere nok.

Men der er VM i fodbold og det kan sikkert trække en del spillere væk fra xbox'en.
/dkRebel
dkRebel
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Kossefar » 15. jun 2010 07:44

Du skal bare vælge at spille Social istedet, så spiller du i starten med bots, hvorefter spillere så joiner dit spil. :) Så har du altid mulighed for at spille. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf alexander 1991 » 15. jun 2010 09:13

jeg oplever samme problem
Det er tilsyneladende efter deres nye update
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Indlægaf o NFS o » 15. jun 2010 11:11

Kossefar skrev:Du skal bare vælge at spille Social istedet, så spiller du i starten med bots, hvorefter spillere så joiner dit spil. :) Så har du altid mulighed for at spille. :)


Gælder det ikke kun Horde?
o NFS o
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf Rahbek » 15. jun 2010 11:15

o NFS o skrev:
Kossefar skrev:Du skal bare vælge at spille Social istedet, så spiller du i starten med bots, hvorefter spillere så joiner dit spil. :) Så har du altid mulighed for at spille. :)


Gælder det ikke kun Horde?


nej, det er som almindelig matchmaking.


Problemet med connectionen er at den regionssorterer, altså kommer du hovedsageligt til at spille med spillere fra skandinavien, tyskland og sådan noget.

Da langt de fleste spillere er at finde i USA og måske i også i sydeuropa, kan det tage meget lang tid. Det er intet problem fro amerikanere har jeg læst mig til, da de har rigeligt at spille med.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Syro_Str0m » 15. jun 2010 11:35

Hvilken type spil er mest populært i gow2? så er der vel en chance for hvis man spiller det at finde spil lidt hurtigere :P?
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf o NFS o » 15. jun 2010 12:20

Rahbek skrev:
o NFS o skrev:
Kossefar skrev:Du skal bare vælge at spille Social istedet, så spiller du i starten med bots, hvorefter spillere så joiner dit spil. :) Så har du altid mulighed for at spille. :)


Gælder det ikke kun Horde?


nej, det er som almindelig matchmaking.


Problemet med connectionen er at den regionssorterer, altså kommer du hovedsageligt til at spille med spillere fra skandinavien, tyskland og sådan noget.

Da langt de fleste spillere er at finde i USA og måske i også i sydeuropa, kan det tage meget lang tid. Det er intet problem fro amerikanere har jeg læst mig til, da de har rigeligt at spille med.


Men når jeg prøver at finde et social game er det da kun når jeg vælger Horde at jeg kommer ind i et spil stort set med det samme, dog uden andre medspillere. Hvis jeg vælger andet står den bare og searcher i en evighed, og ikke som Kossefar skriver kommer ind i et spil med bots?
o NFS o
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf NorthernLiteDK » 15. jun 2010 12:21

Syro_Str0m skrev:Hvilken type spil er mest populært i gow2? så er der vel en chance for hvis man spiller det at finde spil lidt hurtigere :P?


Det er nok Warzone,og der kan jeg heller ikke finde nogen
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf NorthernLiteDK » 15. jun 2010 12:24

Kossefar skrev:Du skal bare vælge at spille Social istedet, så spiller du i starten med bots, hvorefter spillere så joiner dit spil. :) Så har du altid mulighed for at spille. :)


Nu er jeg level 96 og mangler lige de sidste 4 level til 100,så er det lidt surt og sidde og spille social og få 2-250 pr kamp,derfor spiller jeg ikke social :)
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf fneribyen » 15. jun 2010 12:58

NorthernLiteDK skrev:
Kossefar skrev:Du skal bare vælge at spille Social istedet, så spiller du i starten med bots, hvorefter spillere så joiner dit spil. :) Så har du altid mulighed for at spille. :)


Nu er jeg level 96 og mangler lige de sidste 4 level til 100,så er det lidt surt og sidde og spille social og få 2-250 pr kamp,derfor spiller jeg ikke social :)


Underligt at du så ikke ved at hvis man er mere end 2+ personer, så får du det antal man får i en pågældende Ranked kamp. Hvis du derimod spiller kun 1 person så får du kun 350 pr. match.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Syro_Str0m » 16. jun 2010 11:17

Fandt så ret hurtigt ud af folk meget gern vil spille horde :D så jeg steg lige fra lvl 7 (som jeg blev i går) til 20 i dag på 2 horde spil vs. 2 warzone igår

Så jeg tror nok at jeg hopper på at nørde horde igen i morgen :D! det er sq meget sjovt ^^
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron