Xboxlife forum

Gears of War 2 gamere:

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf makta » 12. jun 2010 14:44

Arh ... ville også gerne være med ... er der en venlig sjæl, der kan undvære en 48 timers Gold trial? [-o<
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf SvAmP » 12. jun 2010 17:52

makta skrev:Arh ... ville også gerne være med ... er der en venlig sjæl, der kan undvære en 48 timers Gold trial? [-o<


lol
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Aberrant Simon » 12. jun 2010 19:17

Sæt mig på listen, der er hvis nok plads når der er så mange.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Reinhold » 12. jun 2010 20:17

...nogen der har et begavet bud på hvordan man får mange XP - når man som mig er en middelmådig spiller? :)

Spiller en del horde, hvor vi har leget lidt med at sætte niveauet til Insane eksempelvis. Her burde vi kunne få > 1000 XP per horde under E3-arrangementet. Springer også frisk på lidt Annex under XP-begivenhederne.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Nasty Beaver » 12. jun 2010 20:21

Er jeg den eneste som ikke har haft held med at finde nogen at spille med? Den finder ikke engang en enkelt.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Reinhold » 12. jun 2010 20:23

Vi var et par stykker som spillede late-night i går, og der var intet problem med at finde manglende spillere. Det var dog ranked horde..........
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Rahbek » 12. jun 2010 20:28

Reinhold skrev:...nogen der har et begavet bud på hvordan man får mange XP - når man som mig er en middelmådig spiller? :)

Spiller en del horde, hvor vi har leget lidt med at sætte niveauet til Insane eksempelvis. Her burde vi kunne få > 1000 XP per horde under E3-arrangementet. Springer også frisk på lidt Annex under XP-begivenhederne.


Annex og Guardian er de oplagte. Især Guardian hvis du har venner du kan stole på. Så skal i bare spille matchen defensivt, så får i en spand xp. Man skal self. gøre det med måde, så det ikke bliver kedeligt for alle, hvis man bare slår ring om lederen.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Rahbek » 12. jun 2010 20:28

Oop-si-daysi ;)

Slettet
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Dark Cyborg » 13. jun 2010 19:47

Vi er 4 personer der står og mangler en enkel mand mere til noget hardcore horde boosting.

Smid en pm, eller skriv til mig på Live.
Følg mig på Twitter: @ZeroYoda.


Billede
Dark Cyborg
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf Blodbad » 14. jun 2010 07:14

dumt spørgsmål: Hvad bruger man XP til? Låser man ting op i spillet eller er det bare bragging rights?
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Nasty Beaver » 14. jun 2010 10:00

Det er kun blær, og så er der achievements. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Mitzurugi » 15. jun 2010 10:22

Mange tak for spillene igår drenge, det var dælme underholdende! :D
og tak til Assasin DK, Mechahertz og Zero Yoda som kickede os efter en enkelt kamp i Social Guardian, det er sejt at have så mange gamerpoints når man stinker så meget som jer =D>
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Hertzblut » 15. jun 2010 12:00

Mitzurugi skrev:Mange tak for spillene igår drenge, det var dælme underholdende! :D
og tak til Assasin DK, Mechahertz og Zero Yoda som kickede os efter en enkelt kamp i Social Guardian, det er sejt at have så mange gamerpoints når man stinker så meget som jer =D>
Kickede jer.. næppe lille fusker.

Sejt at trashtalke når man ikke kan overholde handler.

Sorry prinsesse bliver næppe ked af det på grund af du tror vi kickede seje dig. :roll:
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Mitzurugi » 15. jun 2010 13:06

Hertzblut skrev:
Mitzurugi skrev:Mange tak for spillene igår drenge, det var dælme underholdende! :D
og tak til Assasin DK, Mechahertz og Zero Yoda som kickede os efter en enkelt kamp i Social Guardian, det er sejt at have så mange gamerpoints når man stinker så meget som jer =D>
Kickede jer.. næppe lille fusker.

Sejt at trashtalke når man ikke kan overholde handler.

Sorry prinsesse bliver næppe ked af det på grund af du tror vi kickede seje dig. :roll:

Vi fik allesammen samme besked: "The host has removed you from the session." Ved ikke helt om du kan forstå engelsk, så lad mig skærer det ud i pap for dig: "Vi blev FJERNET fra spillet"
I øvrigt flot sammenligning, den har du brugt hvad 15 gange nu? :roll:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Hertzblut » 15. jun 2010 13:27

Mitzurugi skrev:
Hertzblut skrev:
Mitzurugi skrev:Mange tak for spillene igår drenge, det var dælme underholdende! :D
og tak til Assasin DK, Mechahertz og Zero Yoda som kickede os efter en enkelt kamp i Social Guardian, det er sejt at have så mange gamerpoints når man stinker så meget som jer =D>
Kickede jer.. næppe lille fusker.

Sejt at trashtalke når man ikke kan overholde handler.

Sorry prinsesse bliver næppe ked af det på grund af du tror vi kickede seje dig. :roll:

Vi fik allesammen samme besked: "The host has removed you from the session." Ved ikke helt om du kan forstå engelsk, så lad mig skærer det ud i pap for dig: "Vi blev FJERNET fra spillet"
I øvrigt flot sammenligning, den har du brugt hvad 15 gange nu? :roll:


Den kan jeg da blive ved med at bruge søde :) Det er jo rigtigt.

:wink: :wink:
Nogen skal desvære arbejde, så vi kan ikke spille hele natten som børn kan. Og vi sad jo bare og stenede indtil du kom og ødelagde det.. sådan er det med småfolk nogen gange. :lol:

Du var så sød og kær en gang, nu er du bare dum og larmende :cry:
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron