Xboxlife forum

Level Reset :-(

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Level Reset :-(

Indlægaf Aberrant Simon » 23. mar 2010 17:38

Idag spillede jeg Gears of War 2, og jeg havde ikke set der var en update, så jeg gik lige ind i Multiplayer, da jeg så, så at jeg var offline, og ikonet ude i siden var level 100, så tænkte jeg bare at jeg skulle skynde mig at slukke Xbox'en, men da jeg så logger på, og ind i multiplayer, siger den at min internet connection er dårlig, og noget med firewall settings, og at jeg er level 1.
Jeg tjekker selvfølgelig lige leaderboards, og ser at jeg har alle mine stats, og jeg spiller lige en kamp og ser om jeg bliver promoted tilbage, men nej.
Er der nogen som kender en løsning? Jeg var level 64, og jeg har brugt uendelig langtid på det.

- Simon
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Cloudy » 23. mar 2010 17:41

Der er desværre nok ingen løsning. Har selv prøvet det og diskuteret med MS omkring dette problem.

Det eneste jeg kan råde folk til er aldrig at spille mens man er offline.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Aberrant Simon » 23. mar 2010 17:42

Cloudy skrev:Der er desværre nok ingen løsning. Har selv prøvet det og diskuteret med MS omkring dette problem.

Det eneste jeg kan råde folk til er aldrig at spille mens man er offline.


Det stadig mega træls, 1,5M exp ca. 5 dage ialt brugt på spillet, og så fordi deres system er mega ring, så går det udover mig.
Men ja, du har ret.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf fneribyen » 23. mar 2010 18:45

Hold kæft det er synd for dig Simon :( Har du tænkt dig at komme til at spille igen eller opgiver du nu? :/
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Aberrant Simon » 23. mar 2010 19:00

fneribyen skrev:Hold kæft det er synd for dig Simon :( Har du tænkt dig at komme til at spille igen eller opgiver du nu? :/


Opgiver ikke, jeg må vel bare starte forfra 8)
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Sir Haze » 24. mar 2010 01:56

Er også sket for mig :(
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron