Xboxlife forum

Skide glitchere!!!

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Skide glitchere!!!

Indlægaf fneribyen » 21. mar 2010 01:09

ARGH!! Jeg bliver så frustreret når folk udnytter bugs i det her spil såsom at hoppe ned under banen fordi de er så seje at kende et smart sted så man ikke bliver dræbt hahaha.. Men når man har siddet og ventet i 30min. og ikke gider mere så man bliver nød til at miste 1500 exp så bliver man virkelig aggressiv.. Er der på nogen måde andet end File Complaint (Som delvist sux fordi folk tager systemet useriøst og rater folk ned bare fordi man har dræbt dem), så man kan ligesom stikke folk at de glitcher spillet og gør spiloplevelsen sur for nogle?

Vil rigtig gerne have fat i dem der gør det for hold kæft det sætter bare mit pis i kog!!
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf JcKiiNG » 21. mar 2010 01:23

ring til MS :D
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf fneribyen » 21. mar 2010 01:26

JcKiiNG skrev:ring til MS :D


Thank you "Sir help-a-lot"... Kunne være Epic Games havde en hvis form for politik at de ikke ville have det.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Aberrant Simon » 21. mar 2010 01:42

Skriv på gearsofwar.com forum, eller send en e-mail om problemet, EPIC Games har brug for hjælp, før de kan hjælpe dig.
Men jeg vil sige, tjek forum. Vil vædde med 100,000 andre har skrevet nøjagtig det samme, det træls true, og man har ikke selv lyst til at bruget tricket mod dem, det er bare lige direkte dumt.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Sir Haze » 21. mar 2010 07:30

Da det skete for mig, gik jeg ned og lavede noget mad :D Så kunne han få lov til at sidde under jorden lige så længe han havde lyst til ^^
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf fneribyen » 21. mar 2010 14:27

Sir Haze skrev:Da det skete for mig, gik jeg ned og lavede noget mad :D Så kunne han få lov til at sidde under jorden lige så længe han havde lyst til ^^


Hvad var der sket da du så kom tilbage efter maden? xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Rahbek » 21. mar 2010 14:54

Regel nummer 1: Spil aldrig Subway, jeg kender 4 forskellige steder man kan komme ud bare på det map!

Desuden har mappet overhovedet ikke den samme charme som før i tiden, nu hvor regnen er væk og nogen har stilt en grim blok midt i det hele der er så komisk dårligt sat at man ikke kan tage det seriøst -.-
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf fneribyen » 21. mar 2010 15:26

Rahbek skrev:Regel nummer 1: Spil aldrig Subway, jeg kender 4 forskellige steder man kan komme ud bare på det map!

Desuden har mappet overhovedet ikke den samme charme som før i tiden, nu hvor regnen er væk og nogen har stilt en grim blok midt i det hele der er så komisk dårligt sat at man ikke kan tage det seriøst -.-


Det er rigtigt.. Subway er nok den værste. Hver gang jeg spiller den bane er der altid en eller anden douche der hopper derned..
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Nasty Beaver » 21. mar 2010 15:29

Me wantz GoW 3...
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf fneribyen » 21. mar 2010 15:42

Nasty Beaver skrev:Me wantz GoW 3...


You're not the only one..
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Miaauw » 21. mar 2010 16:15

lolumad
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron