Xboxlife forum

St. Patricks Day db xp event

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

St. Patricks Day db xp event

Indlægaf Guru Inc » 18. mar 2010 08:22

I anledning af St. Patricks Day er der db xp på alle gamemodes og ekstra xp på Guardian. Ekstra "farlige" wretches på Horde også :)
Ses online til slagtning.
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Indlægaf Kossefar » 18. mar 2010 09:35

Tak for info! :D

Så står den på lidt GoW2 i aften! :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf fneribyen » 18. mar 2010 10:27

YEEAAAHH :D Så står den udelukkende på Gears idag.. Er det egentlig kun idag?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Reinhold » 18. mar 2010 10:44

Guru og mig gamede en del timer i går aftes, og de der wretches er rimeligt hårde. Rundede lige lvl 56 - altid rart med dobbelt XP :)

Jeg har skrevet mere om gamemodes etc i nyheden på forsiden.
Senest rettet af Reinhold 18. mar 2010 15:57, rettet i alt 1 gang.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Guru Inc » 18. mar 2010 11:54

17-22 marts
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Indlægaf fneribyen » 18. mar 2010 15:32

Lidt nederen nyheden først kom idag da jeg gerne ville have været begyndt igår..
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Reinhold » 18. mar 2010 15:52

Jeg opdagede tilfældigt Skt. Patricks begivenheden i går aftes, da vi skulle igang med lidt GoW2, og fik så ikke skrevet nyheden før her til formiddag. My bad :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf bager » 18. mar 2010 23:15

Sgu altid godt med dobbelt exp! :-D
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Indlægaf Reinhold » 19. mar 2010 10:00

Jeg havde ikke så meget tid i går, men snuppede dog én enkelt omgang Guardian: 6500 XP for én kamp :)

Regner med at kaste mig ind i flere slag i dag sidst på aftnen, når familie er smidt på køjen - meld ind, hvis I er friske.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Kossefar » 19. mar 2010 10:23

Jeg er simpelthen så ringe med den shotgun! xD

Det er kun nogle gange jeg lige får slået klaphatten foran mig, og derefter splatter ham.

Er der nogen gode råd til hvordan man kan blive god til Gears of War 2? xD

Magen til "noob" som mig i dette spil, skal man sku lede længe efter. :P
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf ContainerDK » 19. mar 2010 10:49

jeg har aldrig spiller Gears 2 online, men overvejer noget horde.

er det matchup i spillet eller skal man have venner med spillet?
ContainerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Indlægaf Reinhold » 19. mar 2010 11:11

Der er et udemærket matchmaking-system i spillet. Bare vælg Horde, og du bliver smidt på hold med forskellige folk - det samme gælder de mange andre spilmodes, som er tilgængelige.

Horde er vanvittigt underholdende, og giver vist omkring 600 XP per runde i dette arrangement :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf ContainerDK » 19. mar 2010 11:25

nice! skal da helst sikker få spillet noget horde så :) sisær når man ikke kan finde så mange til firefight
ContainerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Indlægaf Reinhold » 19. mar 2010 11:35

Container DK: Det er en smule belastende, at der ikke er matchmaking i ODST firefight! Men vi er da stadig et par stykker, som springer på én omgang firefight med jævne mellemrum. Denne weekend´s multiplayer-spiltid er dog dedikeret til GoW2 :)

Kossefar: Jeg er langtfra en stor ekspert til GoW2. Med haglbøssen smider jeg et par skud i jorden, og laver derefter en reload, så er der skud, som slår ekstra hårdt en periode. Melee og så et skud kan lave de fleste om til en omgang hakkekød :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf fneribyen » 19. mar 2010 14:05

Reinhold skrev:Kossefar: Jeg er langtfra en stor ekspert til GoW2. Med haglbøssen smider jeg et par skud i jorden, og laver derefter en reload, så er der skud, som slår ekstra hårdt en periode. Melee og så et skud kan lave de fleste om til en omgang hakkekød :)


Bare husk at ikke pop-shotte folk når du laver Melee + Shot... Det giver tid til modstanderen at nakke dig grumt.. Så lav Melee + blindfiring shot så skulle de være nede. Og hvis du er for langt væk fra så gå tættere og tættere imod målet og lav pop shots konstant mens du rykker dig. Det gør at din modstander har sværere ved at ramme dig og du skal bare holde styr på ham.

(Pop shot er når du zoomer (LT) og skyder hurtigt derefter, og så zoomer ud igen for at flytte dig hurtigere ;))
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron