Xboxlife forum

St. Patricks Day db xp event

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf Kossefar » 19. mar 2010 14:13

fneribyen skrev:
Reinhold skrev:Kossefar: Jeg er langtfra en stor ekspert til GoW2. Med haglbøssen smider jeg et par skud i jorden, og laver derefter en reload, så er der skud, som slår ekstra hårdt en periode. Melee og så et skud kan lave de fleste om til en omgang hakkekød :)


Bare husk at ikke pop-shotte folk når du laver Melee + Shot... Det giver tid til modstanderen at nakke dig grumt.. Så lav Melee + blindfiring shot så skulle de være nede. Og hvis du er for langt væk fra så gå tættere og tættere imod målet og lav pop shots konstant mens du rykker dig. Det gør at din modstander har sværere ved at ramme dig og du skal bare holde styr på ham.

(Pop shot er når du zoomer (LT) og skyder hurtigt derefter, og så zoomer ud igen for at flytte dig hurtigere ;))


Okay. :D

Jeg plejer også at melee, og så blindfire shotgun, men nogle gange får de sku hoppet væk. :P

Tror bare jeg må øve mig lidt i det pop shot. Jeg læste også et andet sted at det var en god teknik med shotgun.

Øvelse gør vel mester..
Billede
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf fneribyen » 19. mar 2010 14:19

Btw Doc Reinhold hvis du har lyst til at spille lidt her i Double Exp tiden så bare sig til :) Elsker at spille med nogen der faktisk kan finde ud af spillet.. xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Reinhold » 19. mar 2010 14:38

Btw Doc Reinhold hvis du har lyst til at spille lidt her i Double Exp tiden så bare sig til Elsker at spille med nogen der faktisk kan finde ud af spillet.. xD


Så er jeg ikke sikker på, at du skal spille med mig :) Jeg er rimelig elendig, selvom jeg har sneget mig op på lvl 56 efterhånden. Spiller typisk med Guru (tråd-starter) + et par andre mates ifm disse 2-3X XP arrangementer - ellers bliver det ikke til så meget GoW2 efterhånden :D

Men jeg er ved at være træt af amerikanske teenagere etc, så jeg er klart frisk på at spille lidt GoW2 med flere danskere :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf fneribyen » 19. mar 2010 15:33

Reinhold skrev:
Btw Doc Reinhold hvis du har lyst til at spille lidt her i Double Exp tiden så bare sig til Elsker at spille med nogen der faktisk kan finde ud af spillet.. xD


Så er jeg ikke sikker på, at du skal spille med mig :) Jeg er rimelig elendig, selvom jeg har sneget mig op på lvl 56 efterhånden. Spiller typisk med Guru (tråd-starter) + et par andre mates ifm disse 2-3X XP arrangementer - ellers bliver det ikke til så meget GoW2 efterhånden :D

Men jeg er ved at være træt af amerikanske teenagere etc, så jeg er klart frisk på at spille lidt GoW2 med flere danskere :)


Så længe du ikke går rundt i en hel kamp kun med chainsaw så er jeg frisk på at spille lidt med jer andre ;) For har virkelig problemer nogle gange når man er leader og de andre "Teammates" er gået ud for at slagte. Så kan det godt værelidt drilsk med så mange der stormer en xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf l´Blundt » 27. mar 2010 13:40

Hvis der stadig er nogle der er friske så bare add mig. Spiller det stadig tit med en xbox-ven og er ikke helt ringe.



Mvh. l´Blundt
l´Blundt
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf makta » 27. mar 2010 14:49

jeg køre en hjemmeside med gears of war ... hvis der er nogen der vil besæge den, så er linker her: http://gearsofwaronly.tk
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Foregående

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster