Xboxlife forum

Forklaring af Gears of war 2 historien *SPOILER*

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Forklaring af Gears of war 2 historien *SPOILER*

Indlægaf jensemanden » 27. sep 2009 02:27

Jeg fik gennemført Gears of war 2 sammen med en ven i weekenden.

Men det undre mig, at begge sider i spillet ønsker at få byen Jerico til at styrte sammen. Menneskene ønsker det, så de kan oversvømme deres kære fjender, men hvorfor ønsker Locusts det også hvis de ender med at blive oversvømmet. Og hvorfor lader Menneskene ikke bare Locusts gøre arbejdet?

Har flyttet din tråd til det relevante underforum og tilføjet et spoilertag til overskriften for dem, der ikke har gennemført spillet. -Rotator
Brug for en ny hjemmeside?
www.orango.nu
jensemanden
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf TheElholm » 15. okt 2009 11:59

Er det ikke noget med at locust vil gøre det, så de kan udryde de der... de lysende af dem, og at menneskenne først finder ud af at de også kan gøre det på den måde ?
TheElholm
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf Rkjohansen » 15. okt 2009 16:42

Er det ikke noget med… Svaret kommer sikkert i 3'eren.

Efter alt at dømme skal vi kun vente lidt over et år endnu.
Rkjohansen
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf jonas12 » 15. okt 2009 16:45

Det er ikke sikkert med en 3er:( det er noget med at epic ikke gider og lave et gears mere...
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf chateque » 15. okt 2009 17:06

jonas12 skrev: det er noget med at epic ikke gider og lave et gears mere...


Cliffy B: "Vil jeg lave Gears Of War 3, som uden tvivl bliver en kæmpe salgssucces og tjene flere millioner af det? Meh"

Jeg mener at de selv har sagt at det vil være en trilogi, men jeg vil ikke hænges op på det :)
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Nasty Beaver » 15. okt 2009 17:26

Det er en trilogi, og der kommer et 3. spil. Cliffy B. sagde også på et tidspunkt noget i stil med dette: "Im working on a big, large, amazing stuff I cant talk about." Det er da helt sikkert Gears 3.

Det har sikkert release Q4 2010. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Rkjohansen » 15. okt 2009 17:45

jonas12 skrev:Det er ikke sikkert med en 3er:( det er noget med at epic ikke gider og lave et gears mere...



Der kommer en 3'er - Gears franchiset er alt for populært til at det bare bliver lagt på hylden - med eller uden Epic, for så er der uden tvivl et andet firma der vil betale mange penge på at videreudvikle serien.
Rkjohansen
Niveau 1
 
Indlæg: 75



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron