Xboxlife forum

gears lag?

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

gears lag?

Indlægaf Dinz » 11. aug 2009 12:23

Er jeg den eneste der har oplevet ekstremt meget lag i gears de sidste par dage? Har stort set ikke været inde i et eneste game der ikke har lagget helt åndssvagt.

Det skal siges at det ikke er mit net, da jeg har været ovre hos en kammerat et par gange de sidste dage også, som har en anden internetudbyder. Så medmindre begge udbydere fucker op samtidig så kan det ikke være det.

Ved godt gears altid har haft lag problemer i multiplayer delen, men det har været helt vildt de sidste par dage.. :S
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Indlægaf Sir Haze » 11. aug 2009 15:21

Det er uhørt at anklage Gow for lag! :O
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf agersjov » 14. aug 2009 16:15

Du er ikke alene desværre :(
agersjov
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf Twins x Beast x » 14. aug 2009 16:28

Tror bare i skal havde en bedre forbindelse .. eller skillz -.- !
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Miaauw » 14. aug 2009 16:33

Twins x Beast x skrev:Tror bare i skal havde en bedre forbindelse .. eller skillz -.- !

Du skal bare lade vær' med at være så gay! -.-'
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Twins x Beast x » 14. aug 2009 16:34

eegra skrev:
Twins x Beast x skrev:Tror bare i skal havde en bedre forbindelse .. eller skillz -.- !

Du skal bare lade vær' med at være så gay! -.-'


Så så så no hard feelings gaaaiiz.
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Miaauw » 14. aug 2009 16:36

Twins x Beast x skrev:
eegra skrev:
Twins x Beast x skrev:Tror bare i skal havde en bedre forbindelse .. eller skillz -.- !

Du skal bare lade vær' med at være så gay! -.-'


Så så så no hard feelings gaaaiiz.

Nå, dét mÅ dú úskÿldé :ii <'3
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf MoorWen » 15. dec 2009 11:55

Efter jeg idag formået at få åbnet op for NAT på min router var det second nature at der sku spilles noget Gears - uden lag!? Men det blev alligevel Gears Of Lag. Og det tager alt for lang tid at finde spillere: serching... serching... Argh... Forstår det ikke helt da det fungerede perfekt førhen, men efter jeg har skiftet internet udbyder har den fucket totalt op, KUN i Gears, alle andre spil kører perfekt. Andre der kender noget til det?
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf MollDenn » 20. dec 2009 16:58

Jeg spiller GOW 2 dagligt og jeg har ingen problemer med nogen lag. har spillet gears i ca. 4 timer i træk her idag sammen med brormand i forskellige MP mods og oplevede kun et spil der laggede en smule og det var kun i ganske få min. og har genralt ikke haft problemer med lag eller lang søgnings venten efter et online spil efter den update der blev lavet kort efter release.
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron