Xboxlife forum

GoW2 "End-bossen" sutter æselrøv

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

GoW2 "End-bossen" sutter æselrøv

Indlægaf Grankoglen » 28. jul 2009 00:44

Hey lifere..

Min bror og mig er nu hoppet ind i GoW2 igen for at gennemføre på insane og samle collectibles, og vi kom til at diskutere vores ubeskrivelige skuffelse da vi gik igennem det første gang.

Efter at have kæmpet i flere timer mod græshoppere med flere udemærkede bossfights kunne vi simpelthen ikke fatte, at den sidste, monster-badass-udseende kæmpe-monster lægger sig ned efter to (eller var det tre?) hammer of dawn hits...?! Var det en fejl/glitch i vores spil, eller gad Epic simpelthen ikke udvikle mere da de kom dertil? Hvordan kan man være bekendt at afslutte et så fedt spil på så uovertruffent FESEN måde!?

Jeg håber inderligt, at det var en glitch (selvom vi prøvede at reloade checkpointet gentagne gange for at sikre os, at "that was just it.. accept it!"

/Jester DK
Billede
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Raider » 28. jul 2009 01:36

Ram satte for høj en standard.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf sir.auron88 » 28. jul 2009 06:19

Ja, følelsen er lidt flad. Dog valgte jeg at se ham duden med spyd (kan ikke huske navnet) som sidste bossen, da alt derfra bare er geil.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Mogwai » 28. jul 2009 10:37

Personligt synes jeg ikke at RAAM fighten var særlig underholdende i Gears 1, og gjorde mig egentlig ikke noget at der ikke var en definitiv "end boss" i 2'eren. Selve historien, miljøerne og længden var fin nok til mig.

Turen med Brumak'en til sidst var underholdning nok i sig selv ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Grankoglen » 28. jul 2009 12:02

Jeg gi'r nok Sir Auron ret - ham med spydet (Skorge?) var sikkert "end-bossen"..

Jeg blev bare så skuffet da det her kæmpe, imulsion-forstærkede monster rejste sig, og han så lagde sig ned efter et par simple hammer of dawn hits.. Jeg sad og glædede mig til en lang og udfordrende kamp..

Oh, well..
Billede
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Dinz » 29. jul 2009 01:10

Må nu indrømme at jeg havde en ret lang kamp med ham første gang jeg gennemspillede det, da jeg ikke lige havde nogen hammer of dawn, så det tog lidt længere tid. Tror det var på casual. Men da jeg for nylig klarede det på insane, lagde han sig ned på meget kort tid, også selvom jeg denne gang heller ingen hammer of dawn havde. Så syntes det var en mega fed fight første gang jeg gennemførte det, men meget skuffende på insane.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Indlægaf SONICDK » 29. jul 2009 03:27

hva var det ikke 3 skud med hammer of dawn ham der den blinde i gears 1 skulle have ?? tja gears of war 1 havde sku nogle fede boss fights gears of war 2 har bare bare nogle "STORE" bosser
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Ianovich » 3. aug 2009 00:20

SONICDK skrev:hva var det ikke 3 skud med hammer of dawn ham der den blinde i gears 1 skulle have ?? tja gears of war 1 havde sku nogle fede boss fights gears of war 2 har bare bare nogle "STORE" bosser

Du mener vil en beserker, og hun skulle have 2 hits med Hammer of Dawn :) Dem synes jeg personligt var de fedeste boss-fights i Gears, og synes godt de kunne have vendt tilbage i Gears 2 :( Må håber de vender tilbage i Gears 3 :)

Men til topic: Jo klart, den sidste "Huge-mega-giga-boss" var mere eller mindre lidt et anti-klimaks :(
Ianovich
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Bjarke Brie » 3. aug 2009 00:40

RAAM var awesome :) tror de har lavet slutningen her på Gears 2 som den er, fordi der efterfølgende bliver lagt op til Gears of War 3 og der kommer en EPIC (no pun intended) boss dér :)
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster