Xboxlife forum

Sat tilbage til lvl. 1 i GoW2?

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Sat tilbage til lvl. 1 i GoW2?

Indlægaf EvilDingbat » 9. jul 2009 20:58

Hej alle sammen!

Så her igår var jeg uden internet hele dagen, men ville lige have en hurtig wave horde for at se om man stadig fik XP, selvom man var offline. Det gjorde man ikke og jeg stoppede med at spille. Så nu her til aften da jeg sætter mig igang med at spille, kan jeg se at den læser min lvl som værende 1. Jeg tænker at det er nok en fejl som den updater ligeså snart den kommer ind i en kamp. Nope! Den begynder at tælle XP fra lvl 1 af! Jeg ved at Epic har slået hårdt ned på glitchere med forskellige tiltag, men ses det som at være cheater ved at man er inde i spillet en dag uden internet? Er der nogle der har været ude for det samme?

EDIT:

Lavede lige lidt søgning hist og pist, og det viser sig at forskellige har oplevet deres rank bliver reset, bare ved at cleare deres cache på HDD'en. Det kan sagtens passe, for det gjorde jeg igår og det kan sagtens være grund til at min rank er væk :'( Så hvis I, ligesom mig, er XP whores, så lad være med at cleare jeres cache!
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf kofoed » 9. jul 2009 21:33

Jeg fik -1500 xp idag da jeg spillet somehow ;_; (ved godt det ikke har noget med dit problem og gøre, but makes me sad :()
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Halorocks » 9. jul 2009 22:17

kofoed skrev:Jeg fik -1500 xp idag da jeg spillet somehow ;_; (ved godt det ikke har noget med dit problem og gøre, but makes me sad :()



Haha! Det samme havde jeg indtil jeg spillede noget Horde og nu er jeg på -900 (tror jeg) :D


Man kan jo bare slette sin cache og derefter spille mod n00bs? Man behøver ik lave en anden account xD
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf EvilDingbat » 10. jul 2009 01:33

Jeg snakkede med et par andre på LIVE, og fandt ud af at udover at det i nogle tilfælde er chachen, selvom det åbenbart er sjældent, så er den største synder corrupted saves. Hvis man quitter og går direkte til dashbord, så kan spillet finde på at skrive ufuldstændige data til ens save, og det kan bl.a. resultere i en degradering til lvl 1. Så hvis man skal være sikker skal man kun quitte fra hovedmenuen af spillet. Det skal nævnes at jeg ikke fik minuspoint, bare forfra fra nul
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Re: Sat tilbage til lvl. 1 i GoW2?

Indlægaf Cloudy » 13. aug 2009 13:28

EvilDingbat skrev:Hej alle sammen!

Så her igår var jeg uden internet hele dagen, men ville lige have en hurtig wave horde for at se om man stadig fik XP, selvom man var offline. Det gjorde man ikke og jeg stoppede med at spille. Så nu her til aften da jeg sætter mig igang med at spille, kan jeg se at den læser min lvl som værende 1. Jeg tænker at det er nok en fejl som den updater ligeså snart den kommer ind i en kamp. Nope! Den begynder at tælle XP fra lvl 1 af! Jeg ved at Epic har slået hårdt ned på glitchere med forskellige tiltag, men ses det som at være cheater ved at man er inde i spillet en dag uden internet? Er der nogle der har været ude for det samme?

EDIT:

Lavede lige lidt søgning hist og pist, og det viser sig at forskellige har oplevet deres rank bliver reset, bare ved at cleare deres cache på HDD'en. Det kan sagtens passe, for det gjorde jeg igår og det kan sagtens være grund til at min rank er væk :'( Så hvis I, ligesom mig, er XP whores, så lad være med at cleare jeres cache!



Har lige nu fået nøgagtigt samme problem bortset fra at jeg ikke har clearet cachen. Synes godt dette spil er ved at være noget l...
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Ink129 » 13. aug 2009 14:15

EvilDingbat skrev:Jeg snakkede med et par andre på LIVE, og fandt ud af at udover at det i nogle tilfælde er chachen, selvom det åbenbart er sjældent, så er den største synder corrupted saves. Hvis man quitter og går direkte til dashbord, så kan spillet finde på at skrive ufuldstændige data til ens save, og det kan bl.a. resultere i en degradering til lvl 1. Så hvis man skal være sikker skal man kun quitte fra hovedmenuen af spillet. Det skal nævnes at jeg ikke fik minuspoint, bare forfra fra nul


Dette skete for mig for noget tid siden. Mit spil frøs i en match (noget, der heldigvis ikke er sket siden) og jeg måtte quitte til dashboard. Da jeg prøvede igen dagen efter, var jeg blevet resettet. Sucked...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Cloudy » 13. aug 2009 14:37

Det må de fandme se at få gjort noget ved. Ellers ender det jo med at vi blir udelukket fra live fordi vi har achievements for levels vi endnu ikke er oppe på pga den reset.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Sat tilbage til lvl. 1 i GoW2?

Indlægaf CoXmo » 13. aug 2009 15:33

EvilDingbat skrev:Hej alle sammen!

Så her igår var jeg uden internet hele dagen, men ville lige have en hurtig wave horde for at se om man stadig fik XP, selvom man var offline. Det gjorde man ikke og jeg stoppede med at spille. Så nu her til aften da jeg sætter mig igang med at spille, kan jeg se at den læser min lvl som værende 1. Jeg tænker at det er nok en fejl som den updater ligeså snart den kommer ind i en kamp. Nope! Den begynder at tælle XP fra lvl 1 af! Jeg ved at Epic har slået hårdt ned på glitchere med forskellige tiltag, men ses det som at være cheater ved at man er inde i spillet en dag uden internet? Er der nogle der har været ude for det samme?

EDIT:

Lavede lige lidt søgning hist og pist, og det viser sig at forskellige har oplevet deres rank bliver reset, bare ved at cleare deres cache på HDD'en. Det kan sagtens passe, for det gjorde jeg igår og det kan sagtens være grund til at min rank er væk :'( Så hvis I, ligesom mig, er XP whores, så lad være med at cleare jeres cache!


Det samme skete for mig, da jeg havde lvl 10 - nu er jeg lvl 19, og jeg har aldrig haft så højt lvl, så for mig er det nærmest en velsignelse :D.
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Sat tilbage til lvl. 1 i GoW2?

Indlægaf Ink129 » 13. aug 2009 16:16

CoXmo skrev:
EvilDingbat skrev:Hej alle sammen!

Så her igår var jeg uden internet hele dagen, men ville lige have en hurtig wave horde for at se om man stadig fik XP, selvom man var offline. Det gjorde man ikke og jeg stoppede med at spille. Så nu her til aften da jeg sætter mig igang med at spille, kan jeg se at den læser min lvl som værende 1. Jeg tænker at det er nok en fejl som den updater ligeså snart den kommer ind i en kamp. Nope! Den begynder at tælle XP fra lvl 1 af! Jeg ved at Epic har slået hårdt ned på glitchere med forskellige tiltag, men ses det som at være cheater ved at man er inde i spillet en dag uden internet? Er der nogle der har været ude for det samme?

EDIT:

Lavede lige lidt søgning hist og pist, og det viser sig at forskellige har oplevet deres rank bliver reset, bare ved at cleare deres cache på HDD'en. Det kan sagtens passe, for det gjorde jeg igår og det kan sagtens være grund til at min rank er væk :'( Så hvis I, ligesom mig, er XP whores, så lad være med at cleare jeres cache!


Det samme skete for mig, da jeg havde lvl 10 - nu er jeg lvl 19, og jeg har aldrig haft så højt lvl, så for mig er det nærmest en velsignelse :D.


Haha, jeg har sgu aldrig hørt om, at det er gået den vej for nogen før. Congrats! :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf CoXmo » 15. aug 2009 01:36

jo tak ;).
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron