Xboxlife forum

Folk der stadig spiller Gow2

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf fneribyen » 12. okt 2009 21:55

Har virkelig brug for en Wingman makker (Mangler det damn achievement) som kan finde ud af at lave nogle ordentlige kills :) Nogle der har lysten?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf MoorWen » 11. nov 2009 03:24

Mangler nogen achievments til de nye map packs bl.a og nogen flashbacks + wingman osv såå.. Så add mig hvis i er friske
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf kiil » 13. nov 2009 11:15

hvis det er må i da godt add mig .. har ikke det nye map men det køber jeg idag .. da vi pt. er 3 der skal spille .. så add mig er altid klar på af game :D
kiil
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf TheElholm » 16. nov 2009 11:52

Bare add mig som ven, jeg spiller det også en gang i mellem
TheElholm
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf TK5056 » 3. dec 2009 19:51

spiller det stadigt og vil prøve at horde hver tirsdag kl 21 :D
TK5056
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Rahbek » 3. dec 2009 19:53

Jeg er altid med på GeOW, bare add mig til friendlist hvis det er, så er jeg klar på den værste :P
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf BayBasher » 4. dec 2009 10:55

I kan bare add mig, jeg mangler nemlig nogen at spille det med :)
Billede
BayBasher
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf SteffaRRRn » 6. jan 2010 20:16

Jeg har lige fået spillet hjem, så i kan bare adde mig :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Rahbek » 6. jan 2010 20:17

Nu har jeg snart ikke tænkt min xbox i 2 uger (shame om me!!!!) af forskellige årsager... men når det nu sker her en af dagene, så skal der nok spilles noget GeoW, så alle der er interesseret i et slag GeoW 2 adder mig bare ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf MoorWen » 6. jan 2010 20:35

Jaaa. Add mig! Savner sgu gears, men har ikke kunne spille det online efter jeg har skiftet til trådløs f****** router uden lag eller også uden overhovedet at finde spil. Men kan være det er anderledes hvis en hoster evt. C-ya:)
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Rahbek » 6. jan 2010 20:41

fneribyen skrev:Har virkelig brug for en Wingman makker (Mangler det damn achievement) som kan finde ud af at lave nogle ordentlige kills :) Nogle der har lysten?


Der kan jeg godt være behjælpelig, elsker at spille wingman, især hvis man har en makker der kan finde den rigtige ende af shotgunnen, og ikke en eller anden random noob -.-
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf SteffaRRRn » 7. jan 2010 19:20

Rahbek skrev:
fneribyen skrev:Har virkelig brug for en Wingman makker (Mangler det damn achievement) som kan finde ud af at lave nogle ordentlige kills :) Nogle der har lysten?


Der kan jeg godt være behjælpelig, elsker at spille wingman, især hvis man har en makker der kan finde den rigtige ende af shotgunnen, og ikke en eller anden random noob -.-


det skrev han tilbage i oktober :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Rahbek » 7. jan 2010 19:44

SteffaRRRn skrev:
Rahbek skrev:
fneribyen skrev:Har virkelig brug for en Wingman makker (Mangler det damn achievement) som kan finde ud af at lave nogle ordentlige kills :) Nogle der har lysten?


Der kan jeg godt være behjælpelig, elsker at spille wingman, især hvis man har en makker der kan finde den rigtige ende af shotgunnen, og ikke en eller anden random noob -.-


det skrev han tilbage i oktober :)


haha ... vidste godt det ikke var helt nyt, men have lige overset, troede sq vi snakkede november... Ja ok, man kan ikke være på toppen altid ;)
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf bager » 6. feb 2010 12:02

Jeg spiller, så du tilføjer mig bare :)
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Indlægaf Mugge^ » 7. feb 2010 14:07

Ja, I kan også adde mig - jeg skal lige klare singleplayer campaignen først, men jeg ser frem til at spille online! :-D
Billede
Mugge^
Niveau 0
 
Indlæg: 18


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron