Xboxlife forum

Folk der stadig spiller Gow2

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Folk der stadig spiller Gow2

Indlægaf Sir Haze » 13. apr 2009 14:06

Hej jeg kunne godt tænke mig at tilføje en masse danskere sådan der altid er lidt godt folk at spille med. Synes generelt ikke at jeg ser så mange herinde som stadig spiller Gow 2. Det er en skam for det er blevet rigtig godt efter den sidste update. Må sige at jeg også havde dødsdømt spillet lige da det var kommet ud ^^

Men skriv i tråden så tilføjer jeg jer :)
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf fneribyen » 13. apr 2009 14:09

Tror vi to engang var venner fordi vi spillede lidt Gow2 ned Stausholmern er det ikke sandt? Når men jeg har nu efter en meget lang pause taget kampen op og jeg vil sku gerne spille lidt online multiplayer Gow2 for at få de sidste achievements. Jeg har dog ikke de nye mappacks. Kun den der flashback.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Sir Haze » 13. apr 2009 14:14

Jo dig kan jeg godt huske :) Jeg har desværre også kun flashback maps for er lidt imod at skulle betale 800 points for 3 usle baner :? Men lad os få gang i noget gears igen!
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf Lomilias » 13. apr 2009 15:17

Spiller næsten ik' andet =P
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf oskarrask » 13. apr 2009 15:33

hey du kan godt tilføje mig på vennelisten jeg har selv en masse danske venner og vi spiller nærmest kun gears så har du et headset så bare tilføj mig:) ps. efter den sidste opdate er spillet blevet fuldkommen fucket op XD
oskarrask
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf Sir Haze » 13. apr 2009 15:39

Hvad mener du med at det er blevet fucked up? :D Synes da det kører som det skal. Det eneste som jeg ikke kan li det er at man samler sårede fjender op med grøn. Det sker tit at jeg kommer til at hoppe rundt i stedet for at samle fjenden op.
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf SteffaRRRn » 13. apr 2009 16:55

I kan også adde mig, det er lånt ud lige nu, men når jeg får det igen, så er jeg også klar :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf oskarrask » 14. apr 2009 14:15

Sir Haze skrev:Hvad mener du med at det er blevet fucked up? :D Synes da det kører som det skal. Det eneste som jeg ikke kan li det er at man samler sårede fjender op med grøn. Det sker tit at jeg kommer til at hoppe rundt i stedet for at samle fjenden op.
ja meget muligt men prøv at se på sniperen. jeg lavede uddelukende headshots før den nye opdate og nu er sniperen blevet fucket fuldstændig op xD
oskarrask
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf Pain-Killer » 16. apr 2009 18:04

Har endnu ikke prøvet online delen. Men jeg er med på noget spil.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf BenjaminK » 16. apr 2009 18:21

Jeg fik GoW2 sidste uge og er først lige begyndt sådan rigtigt at spille online.. :D Kan da godt være jeg er frisk lidt senere :D
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Eterz0R » 16. apr 2009 20:25

Sir Haze, du kan bare adde mig. Jeg gamer GoW2 :P
Eterz0R
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Sir Haze » 17. apr 2009 09:10

Det vil jeg gøre men er igang med at afslutte htx så har ikke så meget tid på hænderne mere. Men om 5-6 uger har jeg al den tid i verdenen til at lave ingenting :lol:
Desuden er jeg kørt surt i Gow. Efter at jeg ene mand vandt i wingman er det gået ned af bakke for mig. Kan slet ikke få et ben til jorden mere.

Men kommer frygteligt tilbage!
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf fneribyen » 19. apr 2009 00:04

Nu har jeg også smidt FR til alle der har skrevet i den her tråd
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf DK Anders » 19. apr 2009 14:02

Hvis nogle vil game det så add:

iPwn REemixz

Vil gerne i gang med at spille online-delen;)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Animal Mother » 20. apr 2009 20:37

Jeg mangler en del achievements, så jeg er klar, når boxen kommer retur imorgen.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.

Billede
Animal Mother
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron