Xboxlife forum

Gears 2 LE Mappack

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears 2 LE Mappack

Indlægaf GarderNielsen » 14. nov 2008 22:55

Nu tror folk straks at jeg er ude på at få en kode, men det er mere en forespørgsel.

Sagen er at jeg har fået min GOW 2 LE for nogen dage siden, og men først været muligt at logge på live hos min nevø idag, da jeg ikke har net pt.

Så selvfølgelig skulle jeg osse hente en masse demoer. Derefter ville jeg hente min free mappack, så gik ned i redeem code, tastede koden og trykkede finish. Så kom der en tekst frem, at jeg havde for mange downloads igang så jeg måtte vente. Det er jeg så naiv nok til at sige fair nok til. Jeg ventede så til Mirrors egde var downloadet og prøvede igen.

Og nu siger den fandme at min kode er ugyldig. Er det det så bare sur røv, eller har åbent for den så jeg kan hente den et sted på marketplace eller?? Jeg kan ikke få fat på support, så håber nogen kan hjælpe eller fortælle mig de har været ude for lignende tilfælde måske

Mvh Daniel
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf TerrificFalcon » 14. nov 2008 22:57

Hmm - du kan prøve at gå ind under Account Management og derefter Download History fra dashboardet.

Der burde du kunne se packen, og så trykker du bare på den og downloader den.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf GarderNielsen » 14. nov 2008 23:03

ok jeg prøver.. krydser fingre...
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf GarderNielsen » 14. nov 2008 23:51

DU ER SQ DIN VIDEN VÆRD I GULD. At det kunne være så simpelt vidste jeg slet ikke. Skænkede jeg overhovedet ikke en tanke.. Det samme med mit fable2 bonus spilindhod.. Troede fandme det osse var lost. Du burde hyldes.. Nu min weekend reddet.. Tusinde tak min ven :D
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf TerrificFalcon » 15. nov 2008 00:08

Dét var sgu så lidt, =D - jeg er altid glad for at kunne være til hjælps, :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Bjarke Brie » 15. nov 2008 20:41

jeg var ude for det samme, da jeg skulle hente guld-lanceren
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron