Xboxlife forum

GoW 2 allerede skaffet !!!

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

GoW 2 allerede skaffet !!!

Indlægaf Batista dk » 4. nov 2008 13:24

jeg var nede i gågaden omkring ved 11 tiden og det lykkedes mig at få fat i GoW 2 :D , men vil det være smart at spille det allerede nu. :?

jeg har ikke tænkt mig at fortælle, hvor jeg har købt da i ikke skal have mulighed for at sladre til EB for at få 50 kr. rabat. :wink:
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Enyeez » 4. nov 2008 13:28

tak ?
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Vinterbird » 4. nov 2008 13:29

Hvorfor fortælle os du har det uden at hjælpe andre med at få det? Hvis du allerede har dit eksemplar, så kommer det jo aldrig til at gå udover dig.

Og der er intet forkert i at begynde og spille det nu.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf kapslund » 4. nov 2008 13:32

egoist!! :? javascript:emoticon(':?')
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Indlægaf Batista dk » 4. nov 2008 13:32

Enyeez skrev:tak ?


jeg kan desværre ikke fortælle jer stedet, for hvis de får en bon fra den butik jeg har købt det fra vil de sikkert anmelde det som de plejer, og det gør at jeg ikke kan handle med xbox 360 lir derinde mere, og jeg er imod EB for deres dårlige service, som de har vist overfor mig og bekendte :(
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2008 13:35

Tvivler på at Microsoft gør noget hvis du spiller det nu. Godt nok kan de se forskel på promoer og almindelige retails i deres system, meeeeeeen....
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Batista dk » 4. nov 2008 13:35

Vinterbird skrev:Hvorfor fortælle os du har det uden at hjælpe andre med at få det? Hvis du allerede har dit eksemplar, så kommer det jo aldrig til at gå udover dig.

Og der er intet forkert i at begynde og spille det nu.



mit egentlige spørgsmål var også om der var noget galt i at man allerede begyndte at spille det så lang tid før release, men det har jeg ikke fremhævet nok i teksten eller også er det fordi de fleste overser det og læser kun jeg har fået fat i det
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf StofaDK » 4. nov 2008 13:37

Vinterbird skrev:Hvorfor fortælle os du har det uden at hjælpe andre med at få det? Hvis du allerede har dit eksemplar, så kommer det jo aldrig til at gå udover dig.

Og der er intet forkert i at begynde og spille det nu.

Kan skam godt se grunden til han ikke vil fortælle det vis EB får nys om det kan han ikke længere købe spil før tid i den butik da EB vil sætte en stopper for det. Også er det ødelagt for andre der os køber i den butik såh kan skam godt se grunden
StofaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Batista dk » 4. nov 2008 13:38

Morten Skou skrev:Tvivler på at Microsoft gør noget hvis du spiller det nu. Godt nok kan de se forskel på promoer og almindelige retails i deres system, meeeeeeen....

skou forstår ikke hvad du mener med det her "promoer og almindelige retails i deres system, meeeeeeen.."
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2008 13:39

Jeg mener bare, at jeg ikke tror på at de gør noget ved det, selv om de rent faktisk kan se forskel på hvilken udgave af spillet du spiller (om du har en anmelder-kopi eller ej).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Batista dk » 4. nov 2008 13:40

Morten Skou skrev:Jeg mener bare, at jeg ikke tror på at de gør noget ved det, selv om de rent faktisk kan se forskel på hvilken udgave af spillet du spiller (om du har en anmelder-kopi eller ej).



nårh okay forstår det nu, men har skam ikke en anmelder kopi, går jeg i hvert fald ikke ud fra jeg har når jeg har købt det i en butik :lol:
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf MopStyle » 4. nov 2008 13:42

Batista dk skrev:
Morten Skou skrev:Jeg mener bare, at jeg ikke tror på at de gør noget ved det, selv om de rent faktisk kan se forskel på hvilken udgave af spillet du spiller (om du har en anmelder-kopi eller ej).



nårh okay forstår det nu, men har skam ikke en anmelder kopi, går jeg i hvert fald ikke ud fra jeg har når jeg har købt det i en butik :lol:

Nu tror jeg så han mener at anmelder-kopier nok er de mest sikre lige nu - da retail versionen jo slet ikke er udgivet.

Jeg tror ikke der sker noget ved du spiller det - men der er vel en lille risiko :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf christianmp » 4. nov 2008 13:43

Det er sikkert Fona der har kikset i den igen.

[snobben fra normalerweisse]
De er sgu søde hva? Dejligt ikke?
[/snobben fra normalerweisse]
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2008 13:43

Prøv at sæt det i - worst case, så skal du jo bare ned og købe en ny Xbox og oprette et nyt gamertag :D :D
Senest rettet af Morten Skou 4. nov 2008 13:43, rettet i alt 1 gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Batista dk » 4. nov 2008 13:43

MopStyle skrev:
Batista dk skrev:
Morten Skou skrev:Jeg mener bare, at jeg ikke tror på at de gør noget ved det, selv om de rent faktisk kan se forskel på hvilken udgave af spillet du spiller (om du har en anmelder-kopi eller ej).



nårh okay forstår det nu, men har skam ikke en anmelder kopi, går jeg i hvert fald ikke ud fra jeg har når jeg har købt det i en butik :lol:

Nu tror jeg så han mener at anmelder-kopier nok er de mest sikre lige nu - da retail versionen jo slet ikke er udgivet.

Jeg tror ikke der sker noget ved du spiller det - men der er vel en lille risiko :P


Plejer som regel at være en risiko ved alt så jeg tager chancen
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster