Xboxlife forum

Gears of War 2 - Midnatsåbent

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf ZtinKi » 6. nov 2008 13:20

CaptainKicker skrev:Ingen natåbning i Silkeborg's GameStop, eftersom kun 3 havde bestilt (Mig, CaptainBaltzer herinde fra og så en til) :lol:


Det var mig :lol:
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf PhantomRay » 6. nov 2008 21:15

Nu hvor Telia har fjernet 300 mb grænsen på min Iphone, så har jeg fået den idé at jeg via. min facebook profil og Iphone vil bringe stemmnings billeder [Næsten direkte] fra Roskilde midnatsalget (:

Følg med her fra kl. 22:00:
http://www.facebook.com/album.php?aid=3 ... =711189762
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Barner » 6. nov 2008 21:41

PhantomRay skrev:
mainPR0totype skrev:
PhantomRay skrev:Jeg blev ringet op af EBGAMES/Gamestop i Roskilde idag og blev informeret at de havde midnats åbent ^^


Jeg snakkede med en gut (Brian?) fra EBgames/Gamestop i Roskilde idag, og han sagde at de holdte midnatsåben på fredag.
Han sagde bla. at det var grundet at både Gears 2 og LBP kom ud fredag.


Så vi ses dernede iaften :D?

Nej Barner, jeg tager ikke stole med igen ^^


haha ej hvor trist, det var da ellers lidt af en luksus.. nå men sidder alligevel allerede herinde og får min røv frodset i laser.
tror også at jeg lige præcis ar valgt det spot hvor flest folk har valgt at markere sig med urin. :(
nå men jeg er den første, så ved i alle det. ^^
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Barner » 6. nov 2008 21:45

PhantomRay skrev:
mainPR0totype skrev:
PhantomRay skrev:Jeg blev ringet op af EBGAMES/Gamestop i Roskilde idag og blev informeret at de havde midnats åbent ^^


Jeg snakkede med en gut (Brian?) fra EBgames/Gamestop i Roskilde idag, og han sagde at de holdte midnatsåben på fredag.
Han sagde bla. at det var grundet at både Gears 2 og LBP kom ud fredag.


Så vi ses dernede iaften :D?

Nej Barner, jeg tager ikke stole med igen ^^


haha ej hvor trist, det var da ellers lidt af en luksus.. nå men sidder alligevel allerede herinde og får min røv frodset i laser.
tror også at jeg lige præcis ar valgt det spot hvor flest folk har valgt at markere sig med urin. :(
nå men jeg er den første, så ved i alle det. ^^
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Foregående

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron