Xboxlife forum

Gears of War 2 - Midnatsåbent

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears of War 2 - Midnatsåbent

Indlægaf Haugboelle » 3. nov 2008 20:58

Hey

Skriv her hvis du kender et sted som holder midnatsåbent d 6 November, uanset hvor i landet, så kan folk bruge tråden som hjælp til hvis de gerne vil ha det lidt før end normalt :)

Jeg opdaterer hovedindlægget med steder løbende.

Kan starte med at tilføje

København:

Blockbuster Trianglen 2-4 kl 22.30-01.00

Sjælland:

EBgames / Gamestop Slagelse.

EBgames / Gamestop Roskilde.
Senest rettet af Haugboelle 5. nov 2008 18:58, rettet i alt 2 gange.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Cena » 3. nov 2008 21:05

Jeg er næsten sikker på jeg har set at GAME i Odense har midnatsåben.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Atholm » 3. nov 2008 21:37

Kunne være nice hvis en shop i aalborg har åbent?
Atholm
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Haugboelle » 3. nov 2008 21:51

Cena skrev:Jeg er næsten sikker på jeg har set at GAME i Odense har midnatsåben.


Venter lige med at sætte den på til det er "confirmed" ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Barner » 3. nov 2008 22:06

sidst jeg snakkede med EB i roskilde, der sagde de at de måske havde natåben. det afhang af alt muligt. prøver lige at ringe ind til dem for at få det bekræftet, her imorgen
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf ZtinKi » 4. nov 2008 09:10

Jeg mener GameStop i Silkeborg har natåben, der blev ihvertfald snakket om det for noget tid siden. Jeg skal nok lige melde tilbage, hvis det er :)
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Barner » 4. nov 2008 17:37

nå.. roskilde havde ikke åben så.. hvor trist :'(
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Khaine775 » 4. nov 2008 17:40

Jeg var lige i Elmutanten, og der så jeg at de havde en 30 kopier af GoW 2 til at ligge liiiige bag disken :)

En skam jeg ikke havde en elefanthue med...
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Mike.B » 4. nov 2008 18:13

får det hos Blockbuster i en CE version. glæder mig
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf CaptainKicker » 4. nov 2008 18:16

ZtinKi skrev:Jeg mener GameStop i Silkeborg har natåben, der blev ihvertfald snakket om det for noget tid siden. Jeg skal nok lige melde tilbage, hvis det er :)


Nice! Håber de har, for så kommer jeg 100% :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Slimjay DK » 4. nov 2008 18:19

I anledningen af at Gears Of War 2 udkommer til Xbox 360 den 7. november, holder vi i samarbejde med Microsoft torsdag den 6. november et lanceringsevent fra kl. 22.30 til 01.00 på Blockbuster på Trianglen 2-4, 2100 København Ø.



Kom derfor ned og besøg os, hvis du bor i nærheden. Fra kl. 00.00 kan du købe spillet.



Deltag nu i konkurrencen om at spille Gears Of War 2 før alle andre og muligheden for at vinde fede præmier.

http://www.gamereactor.dk/gears2/

Husk at du også kan forudbestille Gears Of War 2 i Onlineshoppen og få det sendt direkte hjem.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf MollDenn » 4. nov 2008 18:35

EBgames/Gamestop i Slagelse holder desværre ikk' midnats åben :S
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf Crueltylizer » 4. nov 2008 19:07

Ikke for noget men Gamebits sælger det allerede så til dem der vil have det før midnatsåben kunne jo gå derind og købe det :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf migums » 4. nov 2008 19:24

Jeg snakkede med en Gamestop / EB Games i Kolding i dag og han fortalte, at ingen Gamestop butikker holder natåbent. Hans svar var - og jeg citerer - "Natåbent, hehe, for Gears 2? Det gælder kun større spil såsom World of Warcraft". Da jeg så spurgte ham ad om hvorfor GAME holder natåbent, så grinte han godt nok endnu mere: "Tjah men Game", siger han mens han ryster på hovedet og fortsætter "De har jo ikke styr på noget".

Uhm og så blev det lidt awkward, for så blev jeg nødt til at spørge ind til hvordan Gears 2 ikke er et stort nok spil, når IGN gav det 9,5.. Sidste kommentar var så mere ment som en spøg, but still :P.

Så uhm.. Gamestop holder i hvert fald ikke natåbent, i følge en ekspedient i Kolding.
Inkarneret Nintendo fan lige fra NES-tiden :D
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf elefantus dk » 4. nov 2008 19:50

gamestop / eb games holeder nat åbent i slagelse
elefantus dk
Niveau 4
 
Indlæg: 345


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron