Xboxlife forum

Gears of War 2 - Midnatsåbent

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf Haugboelle » 4. nov 2008 20:05

Slimjay DK skrev:I anledningen af at Gears Of War 2 udkommer til Xbox 360 den 7. november, holder vi i samarbejde med Microsoft torsdag den 6. november et lanceringsevent fra kl. 22.30 til 01.00 på Blockbuster på Trianglen 2-4, 2100 København Ø.



Kom derfor ned og besøg os, hvis du bor i nærheden. Fra kl. 00.00 kan du købe spillet.



Deltag nu i konkurrencen om at spille Gears Of War 2 før alle andre og muligheden for at vinde fede præmier.

http://www.gamereactor.dk/gears2/

Husk at du også kan forudbestille Gears Of War 2 i Onlineshoppen og få det sendt direkte hjem.


Det jo den jeg allerede har linket til ;)

Fantus > Noteret
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf kornrocks » 4. nov 2008 23:54

migums skrev:Jeg snakkede med en Gamestop / EB Games i Kolding i dag og han fortalte, at ingen Gamestop butikker holder natåbent. Hans svar var - og jeg citerer - "Natåbent, hehe, for Gears 2? Det gælder kun større spil såsom World of Warcraft". Da jeg så spurgte ham ad om hvorfor GAME holder natåbent, så grinte han godt nok endnu mere: "Tjah men Game", siger han mens han ryster på hovedet og fortsætter "De har jo ikke styr på noget".

Uhm og så blev det lidt awkward, for så blev jeg nødt til at spørge ind til hvordan Gears 2 ikke er et stort nok spil, når IGN gav det 9,5.. Sidste kommentar var så mere ment som en spøg, but still :P.

Så uhm.. Gamestop holder i hvert fald ikke natåbent, i følge en ekspedient i Kolding.


Fordi Gears simpelthen ikke er stort nok i DK til at Eb Games vil bruge pengene på at have forretningerne åbne, det koster ganske enkelt for meget.
Havde det været i USA ja så er det noget andet. men at holde åbent i en Eb Games i 2 timer for måske 15-20 solgte eksemplarer er for lidt... plus de dømmer udfra forudbestillinger, og hvis der ikke er 50-100+ på dem så er det åndssvagt rent ud sagt.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf devilboy » 5. nov 2008 00:33

natåben :D mit gears, er sku allerede afsendt
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Nilsson. » 5. nov 2008 00:45

Mener da ellers at jeg hørte ekspedienten og en kunde snakke om natåbent her engang i løbet af måneden inde i ebgames/gamestop i bispensgade, aalborg..

Og det kan da næsten kun være pga. gow2?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf WaspunK » 5. nov 2008 00:48

Eller ghwt måske...
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf Ahmed » 5. nov 2008 15:51

Khaine775 skrev:Jeg var lige i Elmutanten, og der så jeg at de havde en 30 kopier af GoW 2 til at ligge liiiige bag disken :)

En skam jeg ikke havde en elefanthue med...


Hader de dage :(
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2008 15:58

Ingen natåbning i Silkeborg's GameStop, eftersom kun 3 havde bestilt (Mig, CaptainBaltzer herinde fra og så en til) :lol:
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Da Senzai » 5. nov 2008 16:02

Nilsson. skrev:Mener da ellers at jeg hørte ekspedienten og en kunde snakke om natåbent her engang i løbet af måneden inde i ebgames/gamestop i bispensgade, aalborg..

Og det kan da næsten kun være pga. gow2?


Eller den nye World of Warcraft udvidelse. Er overbevist om at WoW sælger bedre end GoW :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf PhantomRay » 5. nov 2008 16:02

Jeg blev ringet op af EBGAMES/Gamestop i Roskilde idag og blev informeret at de havde midnats åbent ^^
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Nilsson. » 5. nov 2008 16:07

Da Senzai skrev:
Nilsson. skrev:Mener da ellers at jeg hørte ekspedienten og en kunde snakke om natåbent her engang i løbet af måneden inde i ebgames/gamestop i bispensgade, aalborg..

Og det kan da næsten kun være pga. gow2?


Eller den nye World of Warcraft udvidelse. Er overbevist om at WoW sælger bedre end GoW :0)


Touché..

Tænkte ikke over de to :) wow og ghwt that is..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf sCWasP » 5. nov 2008 16:44

Jeg fik lige en email fra coolshop hvor de skriver at de sender Gears 2 til mig idag. De har også ændret release til 6 november på deres side :D
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Madsen » 5. nov 2008 17:01

sCWasP skrev:Jeg fik lige en email fra coolshop hvor de skriver at de sender Gears 2 til mig idag. De har også ændret release til 6 november på deres side :D


Samme her 8) 8)
Madsen
Niveau 3
 
Indlæg: 293

Brugeravatar

Indlægaf mainPR0totype » 5. nov 2008 18:07

PhantomRay skrev:Jeg blev ringet op af EBGAMES/Gamestop i Roskilde idag og blev informeret at de havde midnats åbent ^^


Jeg snakkede med en gut (Brian?) fra EBgames/Gamestop i Roskilde idag, og han sagde at de holdte midnatsåben på fredag.
Han sagde bla. at det var grundet at både Gears 2 og LBP kom ud fredag.
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Barner » 5. nov 2008 19:59

fik også lige et opkald her idag, om at de havde natåben. gal jeg fk travlt med at afbestille gears fra coolshop :D
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf PhantomRay » 6. nov 2008 09:44

mainPR0totype skrev:
PhantomRay skrev:Jeg blev ringet op af EBGAMES/Gamestop i Roskilde idag og blev informeret at de havde midnats åbent ^^


Jeg snakkede med en gut (Brian?) fra EBgames/Gamestop i Roskilde idag, og han sagde at de holdte midnatsåben på fredag.
Han sagde bla. at det var grundet at både Gears 2 og LBP kom ud fredag.


Så vi ses dernede iaften :D?

Nej Barner, jeg tager ikke stole med igen ^^
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron