Xboxlife forum

Gears of War 2

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf CaptainKicker » 2. nov 2008 13:42

Jeg havde tænkt mig at købe GoW2, men er lidt usikker nu, da jeg skal ud og købe en ny HD. GoW1's SP sagde mig intet, og fik aldrig snøvlet mig igennem det, da det blev for kedeligt i længden.

Multiplayer var rigtig godt, men alt for mange problemer med snydere, quitters osv., og det er desværre det, der kan få mig til at afbestille det, og så vente :(

Det er enten GoW2 eller RB2 jeg må sige "du må vente" til, og jeg tror jeg ser mere frem til RB2.

Æv. Men nu må jeg lige se.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Vinterbird » 2. nov 2008 13:44

CaptainKicker skrev:Jeg havde tænkt mig at købe GoW2, men er lidt usikker nu, da jeg skal ud og købe en ny HD. GoW1's SP sagde mig intet, og fik aldrig snøvlet mig igennem det, da det blev for kedeligt i længden.

Multiplayer var rigtig godt, men alt for mange problemer med snydere, quitters osv., og det er desværre det, der kan få mig til at afbestille det, og så vente :(

Det er enten GoW2 eller RB2 jeg må sige "du må vente" til, og jeg tror jeg ser mere frem til RB2.

Æv. Men nu må jeg lige se.


Anmeldelser lander i morgen, så bare rolig. Men Epic har fikset en hel del af multiplayer problemerne, og hvad jeg har hørt fra diverse anmeldere jeg har snakket med, så er Gears 2: "8 timers koncentreret action uden pause".
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Crueltylizer » 2. nov 2008 13:45

Er der egentlig nogle danske GoW2 klaner oppe?
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf MR eg HALOman » 2. nov 2008 13:52

Så er Limited Edition bestilt...
:P
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf ALIE » 2. nov 2008 17:01

en god anmelse http://www.youtube.com/watch?v=i-uJipGTqfo hans stemme er lidt irterende men god anmeldelse
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf IX HerakleS XI » 2. nov 2008 20:26

Crueltylizer skrev:Er der egentlig nogle danske GoW2 klaner oppe?


Hmm ved ikke om AND (Angels and Demons) har oprettet sig til GoW2 endnu, men ellers så gør de det sikkert.

tror også Cph I sport opretter sig på fredag, hvis de altså stadig spiller sammen.
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf oskarrask » 3. nov 2008 08:50

det fedeste ved Gears of war 2 bliver helt klart den nye historie og den fucking nice online dal :D
oskarrask
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf xX Reptile Xx » 3. nov 2008 10:19

Crueltylizer skrev:Er der egentlig nogle danske GoW2 klaner oppe?


Ja det er der.

IX HerakleS XI skrev:Hmm ved ikke om AND (Angels and Demons) har oprettet sig til GoW2 endnu, men ellers så gør de det sikkert.

tror også Cph I sport opretter sig på fredag, hvis de altså stadig spiller sammen.?


Cph findes ikk mere :wink:
Men TU er kommet tilbage.
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf Animal Mother » 3. nov 2008 15:22

Butcher skrev:
Animal Mother skrev:Jeg har set lidt til at der kommer en "Healer" lignende karakter, der kan rev'e locusts....Er det kun mig der syntes de rammer rigtig meget ved siden af, ved indføre den slags? For mig står GOW for mekanik og teknik og IKKE magi.


Hvorfor er det mærkeligt?? Du kan da også revive dine mates, når de er nede. Nu kan fjenderne også gøre det ;)


Hmm, det er nok mest billedet af sådan en troldkarl med stav og lys og farver og weuweuweu stråler igennem luften, og så kommer der liv i de karle igen, det syntes jeg virker malplaceret.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.

Billede
Animal Mother
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Animal Mother » 3. nov 2008 15:23

Animal Mother skrev:
Butcher skrev:
Animal Mother skrev:Jeg har set lidt til at der kommer en "Healer" lignende karakter, der kan rev'e locusts....Er det kun mig der syntes de rammer rigtig meget ved siden af, ved indføre den slags? For mig står GOW for mekanik og teknik og IKKE magi.


Hvorfor er det mærkeligt?? Du kan da også revive dine mates, når de er nede. Nu kan fjenderne også gøre det ;)


Hmm, det er nok mest billedet af sådan en troldkarl med stav og lys og farver og weuweuweu stråler igennem luften, og så kommer der liv i de karle igen, det syntes jeg virker malplaceret.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.

Billede
Animal Mother
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf BenjaminK » 4. nov 2008 21:47

Så lige tv-reklamen for Gears of War, fantastisk stykke musik der spilles samtidigt - ligesom dengang med Mad World. Men hvad hedder det der spilles her så...? :)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Mr. Kaizer » 4. nov 2008 21:51

Devotchka - How It Ends :)
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf BenjaminK » 4. nov 2008 23:37

Tusind tak for det .. :)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Foxx » 5. nov 2008 07:17

Tror ikke den er blevet postet før, men super nice video;

http://www.gametrailers.com/player/42367.html
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Foxx » 5. nov 2008 09:51

Det er ikke den samme video?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron