Xboxlife forum

GEARS 5

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: GEARS 5

Indlægaf Rechain » 9. sep 2019 15:27

Må godt nok indrømme jeg har haft lidt bøvl med singleplayer delen, da AI'en indimellem ikke har virket og så er hele spillet gået i stå. Det er sket flere gange, og en enkelt gang optog jeg et kort klip hvorefter spillet ikke gad at registrere controlleren, og efterfølgende crashede spillet til dashboardet efter et par minutter. Der har været nogle game breaking bugs som har gjort jeg holder pause med titlen lidt, indtil en evt patch. Sådan er det vel med early access. Altså, små bugs her og der, herre gud..men bugs der stopper en i et spille et spil :roll: ser dog frem til en weekend med Gears 5, indtil da lader jeg den ligge nogle dage. Udover dét, så er jeg nu ret godt underholdt af spillet/historien :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup

+2

Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 9. sep 2019 22:32

På Rechains opfordring tror jeg at jeg venter lidt med SP og se om de kan få fixet de værste børnesygdomme :)

Jeg satte mig i stedet og benchmarkede lidt på min PC.

1080p (All settings tested):
https://youtu.be/w9hq-2ktm0Q

1440p (All settings tested):
https://youtu.be/a_HXT5mSzhk

Har netop i sidste uge købt mig en PG279Q som kan køre 1440p i 144hz med G-sync. Så tror jeg vil køre spillet i 1440p Ultra og se om G-sync kan give en flydende oplevelse. Ellers må den ned på high.

Var imponeret over hvor god en oplevelse G-sync gav i Control på trods af lidt ustabil FPS med ray tracing, så mon ikke det kan gøre det samme i Gears5. Indtil videre ser grafikken i hvert fald fed ud!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GEARS 5

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2019 07:38

Co-op campaign er til at lukke op at skide i .. man bliver smidt af konstant. Har haft en enkelt heldig session på 4 timer og så efterfølgende en på ca. 30 min.

Man tænker straks at ens eget netværk er problemet, men da Horde og Escape virker fint, så kan det ikke være årsagen.

Så er der flere steder hvor jeg har oplevet at når man går igennem en dør til et "Point of no return" så kommer jeg igennem døren og kan se min partner, men min partner er så på den anden side af døren og kan ikke komme igennem, så må man hoppe ud og så er det ikke sikkert man kan joine igen pga. netværksproblemer. :evil:

Jeg er godt nok glad for at jeg ikke har købt en early access ultimate edition, for så ville jeg fanme havde min penge retur. :^o

Det har ikke været et problem i nogle af de andre Gears spil.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GEARS 5

Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2019 13:13

Når man kommer godt igennem Act 1 og i starten af Act 2, der bliver det vanvittigt godt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: GEARS 5

Indlægaf Slimjay DK » 12. sep 2019 09:21

Det ser også ud til at de har fået rettet op på Co-op Campaign, det ruller stabilt nu :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 12. sep 2019 22:08

Jeg er blevet grebet af Greedfall og Anthem er lige kommet på Origins så det kan spilles gratis. Men er nok lige nødt til at få prøvet spillet i weekenden og se om det er godt :) Har ikke spillet Gears siden 3'eren (måske) da jeg stadig havde Xbox 360. Så det bliver spændende at vende tilbage!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GEARS 5

Indlægaf CaptainKicker » 13. sep 2019 11:18

Jeg gennemførte det her i forgårs. Det bliver dælme godt når act 2 kommer i gang. Har hellere ikke haft problemer i ranked online.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 20. sep 2019 08:10

Har lige siddet og prøvet SP i 10 min. Det ser vanvittig flot ud i 1440p på Ultra - og så kører det virkelig godt på PC! Modsat Anthem som på trods af høj FPS virkelig kører ujævnt, selv med G-sync. Glæder mig til at få prøvet det noget mere!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 20. sep 2019 19:58

CaptainKicker skrev:Jeg gennemførte det her i forgårs. Det bliver dælme godt når act 2 kommer i gang. Har hellere ikke haft problemer i ranked online.


Hvor mange timer er SP ca? 10-15 timer?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GEARS 5

Indlægaf CaptainKicker » 21. sep 2019 20:11

Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Jeg gennemførte det her i forgårs. Det bliver dælme godt når act 2 kommer i gang. Har hellere ikke haft problemer i ranked online.


Hvor mange timer er SP ca? 10-15 timer?


Ca. 10 timer brugte jeg - men jeg skippede en del af de der side-quest da de første par stykker jeg prøvede var lidt intetsigende, og jeg egentlig bare ville videre med historien.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 6. okt 2019 21:26

Er kommet et godt stykke ind i Act 2 og synes virkelig spillet er underholdende! Gik lidt død i Gears serien da jeg var på Xbox 360 - men det nye her er ret fedt! Grafikken er fantastisk i 1440p Ultra og det kører uden nogle problemer. Et af de mest optimerede spil jeg har prøvet på PC :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 8. okt 2019 14:58

Fik gennemført det i går :) Virkelig godt og flot spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Foregående

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron