Xboxlife forum

Gears of War 4

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: Gears of War 4

Indlægaf Burnie.dk » 13. okt 2016 18:52

Loulourgas skrev:
Burnie.dk skrev:Er der nogle herinde, der spillers gears 4, der oplever, at spillet fryser i 1-2 sekunder ind i mellem, når man spiller online? Det er sygt frustrerende.

spillede med 4 venner i går. Vi havde alle lag i ca 2 sek, ved starten af hver runde !
Døde da også et par gange af mega laggggggggggggg


Jeg får også altid et lag-spike i starten. Men det opstår også tilfældigt inde i kampene. Det er hjernedødt irriterende, når man har longshot.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C

+1

Re: Gears of War 4

Indlægaf wMikkel » 13. okt 2016 19:00

Det er efter den seneste opdatering. De har lovet at komme med et fix snart.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+1

Re: Gears of War 4

Indlægaf Haugboelle » 8. jan 2017 16:14

Nogen der oplever input lag i campaign, det voldsomt irriterende
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Gears of War 4

Indlægaf DK Vendetta » 14. jan 2017 10:09

I guder hvor er der mange problemer i GOW4 online. Vil overhovedet ikke anbefale nogen at købe denne elendighed af et spil og måden at The Coalition takler det på. De svarer ikke på nogen spørgsmål på deres forum. Magen til lort skal jeg lede længe efter...
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Gears of War 4

Indlægaf Mike JezZ » 16. jan 2017 15:29

DK Vendetta skrev:I guder hvor er der mange problemer i GOW4 online. Vil overhovedet ikke anbefale nogen at købe denne elendighed af et spil og måden at The Coalition takler det på. De svarer ikke på nogen spørgsmål på deres forum. Magen til lort skal jeg lede længe efter...


Nu har jeg ikke spillet det voldsomt meget, men har kun spillet online, hvor jeg heller ikke har haft de store problemer?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War 4

Indlægaf DK Vendetta » 16. jan 2017 17:22

Mike JezZ skrev:
DK Vendetta skrev:I guder hvor er der mange problemer i GOW4 online. Vil overhovedet ikke anbefale nogen at købe denne elendighed af et spil og måden at The Coalition takler det på. De svarer ikke på nogen spørgsmål på deres forum. Magen til lort skal jeg lede længe efter...


Nu har jeg ikke spillet det voldsomt meget, men har kun spillet online, hvor jeg heller ikke har haft de store problemer?


Det har stort set været nede hele weekenden, uden nogen form for respons fra The Coalition, hvilket jeg syntes er under al kritik. Desuden er det ikke første gang de har haft problemer, og kritikken hagler ned over dem uden at de informere deres gamere om hvor vidt de har problemer eller ej.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Foregående

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron