Xboxlife forum

GTA V - Xbox One

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf TwankyDK » 20. dec 2014 11:06

Rockstars responds på dem med last-gen konsoller er simpelthen så latterligt, de siger faktisk lige ud " fuck jer, i for kun et par updates mere også er det slut "
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Twinkling » 21. dec 2014 20:38

TwankyDK skrev:Rockstars responds på dem med last-gen konsoller er simpelthen så latterligt, de siger faktisk lige ud " fuck jer, i for kun et par updates mere også er det slut "

big surpirse?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf klarityDk » 21. dec 2014 20:51

TwankyDK skrev:Rockstars responds på dem med last-gen konsoller er simpelthen så latterligt, de siger faktisk lige ud " fuck jer, i for kun et par updates mere også er det slut "

Hmh. Synes nu det er fint nok.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf TwankyDK » 21. dec 2014 22:57

Ja, det er jo begrænset hvad de gamle maskiner kan. Glad for jeg er fremtidssikret :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf TwankyDK » 21. dec 2014 22:59

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Rockstars responds på dem med last-gen konsoller er simpelthen så latterligt, de siger faktisk lige ud " fuck jer, i for kun et par updates mere også er det slut "

big surpirse?


Nope. Rockstar gør hvad der passer dem - Hvornår det passer dem.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Twinkling » 21. dec 2014 23:02

Hold kæft du modsiger dig selv.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf TwankyDK » 21. dec 2014 23:14

Twinkling skrev:Hold kæft du modsiger dig selv.


Kan godt se det. Det der pisser mig af det er at R* meget sjældent kommer med en officiel release dato, hvornår kommer heists? Januar? Februar? Marts? April? den trailer de udgav, den så altså så godt ud, at man ikke skulle tro der var mere arbejede i det, og de kan udsætte ting, fordi det er GTA og folk finder sig i det, var det Titanfall, Call of Duty osv, de ville folk ikke finde sig i, men det gør de med GTA, fordi Rockstar fører høj cigar, og de skjuler det ikke. Self vil jeg gerne have noget der ikke er fyldt med fejl, men de har haft godt 2 år til at færdiggøre de Heists..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Benja190782 » 22. dec 2014 21:31

Snapmatic vil ikke uploade billeder til Social Club på min Xbox One!
Nogle som har en løsning???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf TwankyDK » 22. dec 2014 21:44

Benja190782 skrev:Snapmatic vil ikke uploade billeder til Social Club på min Xbox One!
Nogle som har en løsning???


Den for jeg også, der er fejl med nogle ting i GTA Online, hvis du kigger på deres Support, står der i toppen

" We are investigating reported problems accessing certain GTA Online features "
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Aaliyahchili » 31. dec 2014 21:34

Har lige set at man kan spille i FPS i gtv 5 , er det hele spillet man kan det eller er det kun i en del af historien.....???
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Benja190782 » 31. dec 2014 22:21

Aaliyahchili skrev:Har lige set at man kan spille i FPS i gtv 5 , er det hele spillet man kan det eller er det kun i en del af historien.....???


Det er hele spillet - og styringen er blevet væsenligt forbedret efter den seneste patch. Altså for mig er GTA det ultimative spil. Man kan alt og har en unik frihed - der er noget for alle. Kongespil! GOTY.. ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf TwankyDK » 31. dec 2014 22:51

Benja190782 skrev:
Aaliyahchili skrev:Har lige set at man kan spille i FPS i gtv 5 , er det hele spillet man kan det eller er det kun i en del af historien.....???


Det er hele spillet - og styringen er blevet væsenligt forbedret efter den seneste patch. Altså for mig er GTA det ultimative spil. Man kan alt og har en unik frihed - der er noget for alle. Kongespil! GOTY.. ;)


Enig med det med patchen, men der er et par missoner, som gav rimelig høj payout, dem har Rockstar fjernet fra listen, så man skal vente til kontakten ringer til en..

Godt nytår!
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Plaschke » 9. jan 2015 12:14

Hej Folkens. Jeg har et hurtigt spørgsmål. Som meget glad ejer af GTA V har jeg været så heldig at få et bonus kort med 1.000.000$ fordelt på Online og Story mode. Jeg scannede kortet og ser ud til at have fået 500.000$ på multiplayer men ikke i SP. Er der en naturlig forklaring på dette eller er jeg evnesvag? ;)
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Twinkling » 9. jan 2015 12:16

de 500K går til den aktive karakter når du træder ind i SP første gang. Tjek deres bank accounts.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Jake242 » 9. jan 2015 12:24

Plaschke skrev:Hej Folkens. Jeg har et hurtigt spørgsmål. Som meget glad ejer af GTA V har jeg været så heldig at få et bonus kort med 1.000.000$ fordelt på Online og Story mode. Jeg scannede kortet og ser ud til at have fået 500.000$ på multiplayer men ikke i SP. Er der en naturlig forklaring på dette eller er jeg evnesvag? ;)


Jeg skulle downloade en fil før det virkede.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron