Xboxlife forum

GTA Online - Nu det sku nok !

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf polle3600 » 25. feb 2014 17:12

TwankyDK skrev:Jeg er i lvl 149, folk holder sig væk fra mig, pga det firepower jeg har til rådighed

Nej folk holder sig væk fordi det er åbenlyst at du er en booster. Hvis jeg f.eks. ser en, der kører rundt i en chrom Adder, ved jeg at det med 99,5% sikkerhed er en, som har snydt. Og så ender han på avoid listen.

Du er Tony Montana og verdenen er din, men du er der alene. Du er Rolf og har fået din medalje, men kabinettet bliver kørt på lossen i morgen, så du skal stadig sove blandt skrald.

TwankyDK skrev:og lad mig lige få en ting på det rene, jeg har ikke fundet de exploits

Det er meget muligt. Men du er endnu værre end dem, der har fundet exploits. De kan i det mindste finde ud af at spille spillet og behøver ik' en punkt for punkt gennemgang i et forum bare for at installere spillet og komme igennem singleplayer. Du henvender på et forum, hvor op til flere folk med glæde hjælper hinanden. Du vælger så at sige tak for hjælpen ved at stille dig op og pisse ud over de folk, der bar dig igennem spillet. Ved ik' hvordan andre har det med det, men jeg synes i hvert fald det er lidt usympatisk.

Der er absolut ingen, som har tvunget dig til at gå på YT og desperat grave alt sammen, der har med exploits at gøre. 100.000$ er trods alt bare et par missioner væk. Så det med at du gør R* ansvarlig for exploits holder jo ik'. Det burde selv du ku' se. :roll:



TwankyDK skrev:Min rank er 100% legit.

](*,)
Nej, den er ik'. Snyder man først en gang, snyder man hele tiden og altid. Alle de spil du har spillet har du snydt i og alle spil du fremover spiller vil du snyde og glitche i. Har du først en gang nydt godt af syndens nektar, vil det aldrig ku' gøres godt igen.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf TwankyDK » 25. feb 2014 19:15

GTA og Red Dead Redemption er de eneste 2 jeg har snydt i..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Lowlandet » 25. feb 2014 19:22

TwankyDK skrev:GTA og Red Dead Redemption er de eneste 2 jeg har snydt i..


Billede
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf polle3600 » 25. feb 2014 20:04

TwankyDK skrev:GTA og Red Dead Redemption er de eneste 2 jeg har snydt i..

Nej, du har også snydt i alt andet. Sådan er det bare, hvis du først vælger at snyde i et spil.
Din gamerscore er fuldstændig ligegyldig nu, for du har snydt og glitched dig til alle de point. Der vil jo aldrig være nogle, som tror at du rent faktisk har foretaget dig noget legit på xbox live. Selv Tony Rominger er mere legit end dig.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Swerve » 25. feb 2014 20:12

polle3600 skrev:
TwankyDK skrev:GTA og Red Dead Redemption er de eneste 2 jeg har snydt i..

Nej, du har også snydt i alt andet. Sådan er det bare, hvis du først vælger at snyde i et spil.
Din gamerscore er fuldstændig ligegyldig nu, for du har snydt og glitched dig til alle de point. Der vil jo aldrig være nogle, som tror at du rent faktisk har foretaget dig noget legit på xbox live. Selv Tony Rominger er mere legit end dig.


Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf polle3600 » 25. feb 2014 20:18

Swerve skrev:

Dem, som er bedre end dig. 2009 ringede. De savner dig.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf arkham master » 25. feb 2014 20:43

twanky så har jeg meldt dig til microsoft


































just kiddin
arkham master
Niveau 2
 
Indlæg: 127
By: Esbjerg


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Swerve » 25. feb 2014 21:01

polle3600 skrev:
Swerve skrev:

Dem, som er bedre end dig. 2009 ringede. De savner dig.

Av av den gjorde vel nok ondt haha
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf polle3600 » 25. feb 2014 21:11

Swerve skrev:Av av den gjorde vel nok ondt haha

Det var jo bare en pæn måde at sige til dig at du er fuldstændig out of date. Det kan måske godt være at din mormor liker det, hvis du poster sådan noget facebook, men her virker det bare lidt gammeldags.

Hvis du om et år eller to får lyst til at poste noget Harlem Shake, så bør du vide at det allerede var passé sidste år.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Swerve » 25. feb 2014 21:34

polle3600 skrev:
Swerve skrev:Av av den gjorde vel nok ondt haha

Det var jo bare en pæn måde at sige til dig at du er fuldstændig out of date. Det kan måske godt være at din mormor liker det, hvis du poster sådan noget facebook, men her virker det bare lidt gammeldags.

Hvis du om et år eller to får lyst til at poste noget Harlem Shake, så bør du vide at det allerede var passé sidste år.

Nøj du prøver virkeligt Hva hahha
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Lowlandet » 25. feb 2014 21:37

Swerve skrev:
polle3600 skrev:
Swerve skrev:Av av den gjorde vel nok ondt haha

Det var jo bare en pæn måde at sige til dig at du er fuldstændig out of date. Det kan måske godt være at din mormor liker det, hvis du poster sådan noget facebook, men her virker det bare lidt gammeldags.

Hvis du om et år eller to får lyst til at poste noget Harlem Shake, så bør du vide at det allerede var passé sidste år.

Nøj du prøver virkeligt Hva hahha


Imodsætning til dig Swerve. Hvis du gider ligge energi i at forsvare Twanky, så gør det dog med argumenter og ikke med en Youtube video.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf CvKM » 25. feb 2014 22:12

Jeg har aldrig snydt eller udnyttet exploits i spil, mest af alt fordi jeg ikke gider bruge tid på at sætte mig ind i det. :lol: Den eneste gang jeg har lavet noget fiks faks i GTA Online var da jeg kom ind i bankboksen, den hvor man skulle gå ud af sessionen og gå ind igen, så var man heldig at man var poppet igennem muren og ind på trappen nede under en. Derefter kunne man gå videre ned til boksen og ind i den, men derefter kunne man så heller ikke komme videre. Der var så lige den hage at man ikke kan komme ud igen så man skulle sørge for at have enten granater eller en bazooka med derind. :P

Mht. penge så har jeg nogle gange købt de der cash cards, men ellers røver jeg bare en kiosk. Det giver lige til nogle dages leje, noget ammunition og health (snack bar, sodavand, pisswasser).

Men jo helt klart så skal snyderi stoppes, uanset om det er at placere objekter foran andres garage eller om det er at udnytte exploits. Der er også andre ting jeg ikke synes om i Online, men det er en anden sag.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf polle3600 » 25. feb 2014 23:46

Swerve skrev:Nøj du prøver virkeligt Hva hahha

Det er vel også bedre at prøve og lykkes, end at faile uden at prøve. Instant Rimshot anyone? \:D/

Hvis du er ligeglad med emnet og ik' har noget konstruktivt at tilføje, hvorfor
så misbruge din frihed til at sige hva' du vil ved at poste en video fra 2008, der
har været brugt +1mill gange. Lur mig om den ik' også har været brugt i
"Twanky-spiller-Gta"-tråden minimum en gang.

Er det fordi du ik' selv kan finde på noget sjovt og originalt at du bliver nødt til at poste en youtube video, der er fra den gang man stadig købte spil på en fysisk disk? Eller er det fordi du stadig synes den er sjov og småfniser mens du strinter lidt i trussen, hver gang du ser den?
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Swerve » 26. feb 2014 01:36

polle3600 skrev:
Swerve skrev:Nøj du prøver virkeligt Hva hahha

Det er vel også bedre at prøve og lykkes, end at faile uden at prøve. Instant Rimshot anyone? \:D/

Hvis du er ligeglad med emnet og ik' har noget konstruktivt at tilføje, hvorfor
så misbruge din frihed til at sige hva' du vil ved at poste en video fra 2008, der
har været brugt +1mill gange. Lur mig om den ik' også har været brugt i
"Twanky-spiller-Gta"-tråden minimum en gang.

Er det fordi du ik' selv kan finde på noget sjovt og originalt at du bliver nødt til at poste en youtube video, der er fra den gang man stadig købte spil på en fysisk disk? Eller er det fordi du stadig synes den er sjov og småfniser mens du strinter lidt i trussen, hver gang du ser den?

Nej jeg syntes bare det er ynkeligt af dig (og andre) at i kører så meget på Twanky
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf freddie » 26. feb 2014 08:45

polle3600 skrev:
Swerve skrev:Nøj du prøver virkeligt Hva hahha

Det er vel også bedre at prøve og lykkes, end at faile uden at prøve. Instant Rimshot anyone? \:D/

Hvis du er ligeglad med emnet og ik' har noget konstruktivt at tilføje, hvorfor
så misbruge din frihed til at sige hva' du vil ved at poste en video fra 2008, der
har været brugt +1mill gange. Lur mig om den ik' også har været brugt i
"Twanky-spiller-Gta"-tråden minimum en gang.

Er det fordi du ik' selv kan finde på noget sjovt og originalt at du bliver nødt til at poste en youtube video, der er fra den gang man stadig købte spil på en fysisk disk? Eller er det fordi du stadig synes den er sjov og småfniser mens du strinter lidt i trussen, hver gang du ser den?

Haha, du lød som en reality-deltager der: "Det der var bare SÅ meget sidste år."

Come on, selv om noget er gammelt, kan det da stadig godt være sjovt? Desuden kommunikerer den video da hans budskab meget godt ud.

Jeg støtter ikke op om folk som glitcher, hacker whatever. Men helt ærlig, hvis man nu altid vil abuse, når man har gjort det første gang, hvorfor så bruge tid på at omvende ham?
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron