Xboxlife forum

GTA Online - Nu det sku nok !

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf polle3600 » 26. feb 2014 19:40

TwankyDK skrev:Du kan da lige så godt sidde i skakklubben som at sidde og beskylde mig for noget jeg har gjort, og ikke kan gøre om,

Jeg kan jo i teorien også sidde og beskylde dig for det ene og det andet, nede fra klubben.

TwankyDK skrev: men i bliver ved jo...

Du kaster jo også om dig med flødeskumskager...
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Lowlandet » 26. feb 2014 19:50

Tror bare moralen af denne tråd må være at du ikke skal kaste med sten, når du selv...du ved.. ;-)

Vent til at Rockstar sender et fix ud, og lad for fanden da være med at udnytte exploits. Og hvis du gør, så lad være med at brok dig over at heists stadig ikke er udkommet.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf TwankyDK » 26. feb 2014 20:00

Lowlandet skrev:Tror bare moralen af denne tråd må være at du ikke skal kaste med sten, når du selv...du ved.. ;-)

Vent til at Rockstar sender et fix ud, og lad for fanden da være med at udnytte exploits. Og hvis du gør, så lad være med at brok dig over at heists stadig ikke er udkommet.


Prøver at sige jeg ikke bruger exploits, efter de har åbnet for man kan spille alle missioner når det passer en(Ja Roosevelt men ok) .. Det hurtige 100.000 hvis man spiller med nogen, og man planlægger en fremgangsmåde for missionen, i mit tilfælde er det Martin's Rooftop Rumble og Lester Stocks and Scares.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf Niller Interson » 26. feb 2014 20:45

Ja der er ingen tvivl om at dt her er en sag som vi alle ska være opmærksomme på dt er der ingen tvivl om. Når det så er sagt så syns jeg også vi skal inrømme når vi gør noget dumt og det må man jo altså ærlig talt sige at du har twanky. Det tror jeg ikke der hersker nogle tvivl om for at være ærlig.

Jeg syns måske også lige vi skulle tale orde tlig herinde i dette forum for jeg syns da godt nok lige at tonen er ved at blive lidt skarp her inde. Måske vi lige sku træde et skidt eller to tilbage og over veje hvordan vi taler til hinanden. Det syns jrg ville være smart.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: GTA Online - Nu det sku nok !

Indlægaf carlmlr » 5. mar 2014 01:35

jeg har også snydt i gta
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron