Xboxlife forum

GTA V Online - Declasse Asea

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf polle3600 » 1. jan 2014 19:03

TwankyDK skrev:Men når der nu findes en dublication måde der virker, skal jeg bare finde en der har bilen.. anyone? :D


Tror det er begrænset, hvor mange gamle tanter, der spiller det. :wink:
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf BeatenIndiana » 1. jan 2014 20:13

TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:Lad som om du går prestige og start forfra... Den Asea er det værd. Sidestil det med folk der hver morgen står op for at køre i deres Skoda 135, de føler sig som kejsere i deres sjældne bil. Vi andre peger og siger... Se de kører uden forstand.

Se det var en sand historie


Tja..

Men når der nu findes en dublication måde der virker, skal jeg bare finde en der har bilen.. anyone? :D

Du starter en ny karakter (ved siden af den oprindelige), kører intro løbet og tager den på parkeringspladsen (Jeg garanterer ikke noget, men den var der hos mig).
Du beholder bilen gennem hele tutorialen. Når du er færdig med den, så får du en til at hjælpe dig, ved at dubbe den over til ham. Du skifter så tilbage til din oprindelige karakter, og får ham til at dubbe den over til dig igen.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf TwankyDK » 1. jan 2014 22:35

BeatenIndiana skrev:
TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:Lad som om du går prestige og start forfra... Den Asea er det værd. Sidestil det med folk der hver morgen står op for at køre i deres Skoda 135, de føler sig som kejsere i deres sjældne bil. Vi andre peger og siger... Se de kører uden forstand.

Se det var en sand historie


Tja..

Men når der nu findes en dublication måde der virker, skal jeg bare finde en der har bilen.. anyone? :D

Du starter en ny karakter (ved siden af den oprindelige), kører intro løbet og tager den på parkeringspladsen (Jeg garanterer ikke noget, men den var der hos mig).
Du beholder bilen gennem hele tutorialen. Når du er færdig med den, så får du en til at hjælpe dig, ved at dubbe den over til ham. Du skifter så tilbage til din oprindelige karakter, og får ham til at dubbe den over til dig igen.


Dubbe metoden virker, kan bare ikke køre den ind nogen steder :(
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf BeatenIndiana » 2. jan 2014 00:07

BeatenIndiana skrev:Du starter en ny karakter (ved siden af den oprindelige), kører intro løbet og tager den på parkeringspladsen (Jeg garanterer ikke noget, men den var der hos mig).
Du beholder bilen gennem hele tutorialen. Når du er færdig med den, så får du en til at hjælpe dig, ved at dubbe den over til ham. Du skifter så tilbage til din oprindelige karakter, og får ham til at dubbe den over til dig igen.

[Clear quotes]

Twanky, læs hvad det er jeg skriver til dig.
Du skal gennemføre HELE tutorialen med den, så får du automatisk tracker på.
Når du så bliver "sluppet fri",vil jeg bære dig igennem en survival, så du har penge til en garage at dubbe den fra :). '
-- Det behøver jeg egentlig ikke nej, banken er delt mellem karaktererne. Så hjælper jeg med, at få den dubbet #-o
Senest rettet af BeatenIndiana 2. jan 2014 00:17, rettet i alt 1 gang.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf TwankyDK » 2. jan 2014 00:12

BeatenIndiana skrev:
BeatenIndiana skrev:Du starter en ny karakter (ved siden af den oprindelige), kører intro løbet og tager den på parkeringspladsen (Jeg garanterer ikke noget, men den var der hos mig).
Du beholder bilen gennem hele tutorialen. Når du er færdig med den, så får du en til at hjælpe dig, ved at dubbe den over til ham. Du skifter så tilbage til din oprindelige karakter, og får ham til at dubbe den over til dig igen.

[Clear quotes]

Twanky, læs hvad det er jeg skriver til dig.
Du skal gennemføre HELE tutorialen med den, så får du automatisk tracker på.
Når du så bliver "sluppet fri",vil jeg bære dig igennem en survival, så du har penge til en garage at dubbe den fra :). '

- Jeg ser i hvert fald ingen alternativer :-k


Gider sku ikke miste 10 biler pga det, men har en pæn slat penge skulle jeg mene, pga de moddere..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf BeatenIndiana » 2. jan 2014 00:18

Har du allerede 2 karakterer, siden du skulle miste en hel garage?
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V Online - Declasse Asea

Indlægaf TwankyDK » 2. jan 2014 12:01

BeatenIndiana skrev:Har du allerede 2 karakterer, siden du skulle miste en hel garage?


Syntes du skulle prøve at se denne video..

Hvad der pisser mig af, at han kan køre den dublicated bil direkte ind i LS Customs, det for jeg ikke lov til... Han fortæller dog man kan sælge den dublicated bil, men hvordan når jeg ikke kan komme ind i LS? Customs?

Overser jeg noget i videoen? ser dem aldrig helt i gennem, men kan se der er en der har nævnt i kommentarene, han han har glemt at fortælle dem vi skal sætte spawn location to last location.. det er min også.. må overse noget??

Og ja, metoden virker rent faktisk :)

TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster