Xboxlife forum

GTA online - gratis i ferien?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf simonp3 » 30. dec 2013 13:07

Hejsa, for to dage siden gik jeg ind og spillede gta V, og så tænkte jeg, hm, godt nok har jeg sølv abonnement, men skulle jeg ikke lige prøve alligevel? JO gu fandme jo. Det virkede sku! jeg kom ind i gta online, på et sølv abonnement! men den store sensation blev hurtig skudt i jorden, da jeg tænkte at det kunne være det kun var i forbindelse med juleferien, at de så havde gjort det gratis? anyway, jeg har i hvert fald spillet online konstant de to sidste dage, for det skulle da udnyttes :wink: er der nogle der kan bekræfte at det er gratis i juleferien? for jeg kan ikke komme ind i dag nu.. har søgt på nettet, men uden held. :)
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Re: GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf Zt3pH » 30. dec 2013 13:13

Det har jeg ikke hørt noget om. Synes da ellers MS plejer at annoncere sådan noget ret flittigt...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf simonp3 » 30. dec 2013 13:17

Jeg blev i hvert fald helt paf da jeg kom ind i online, for jeg syntes også, at de plejer at annoncere sådan noget, hvis ikke Microsoft, så Rockstar :)
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Re: GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf simonp3 » 3. jan 2014 15:16

Andre der har oplevet der samme?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Re: GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf BeatenIndiana » 3. jan 2014 15:19

Det kan kun ske i samarbejde med Microsoft, så de burde da have sendt PM's ud hvis det var.
Men det lyder mærkeligt, ellers ville de vel have holdt en "free gold weekend", som de før har gjort.
Senest rettet af BeatenIndiana 3. jan 2014 16:27, rettet i alt 1 gang.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf TZidakutch » 3. jan 2014 15:34

tror det var i forbindelse med jul, fordi folk skulle prøve spillet
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA online - gratis i ferien?

Indlægaf simonp3 » 3. jan 2014 20:00

BeatenIndiana skrev:Det kan kun ske i samarbejde med Microsoft, så de burde da have sendt PM's ud hvis det var.
Men det lyder mærkeligt, ellers ville de vel have holdt en "free gold weekend", som de før har gjort.


Ja, nemlig, syntes bare de plejer at annoncere sådan nogle ting :)
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster