Xboxlife forum

GTA V showroom (billeder)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Combio » 30. dec 2013 23:50

TZidakutch skrev:jeg er lidt en idiot, men hvordan fanden tager i billeder? jeg har googlet, men kan stadig intet finde :(


Du trækker din telefon op, ved at trykke op på piltasten på din controller.
Så er du i menuen, og på en af ikonerne skulle der gerne være en app, hvor der står Snapmatic.
Og så kan du tage billeder
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf CvKM » 30. dec 2013 23:53

Miaauw skrev:
CvKM skrev:Da der var sne i Los Santos var jeg jo rundt alle steder, inkl. Playboy Mansion og disse to tøser havde absolut intet problem med at stå med bare patter og et par lette bikinitrusser i snevejr...


*snip

*snap*

Hvorfor fanden står du altid og glor på patter i GTA? Har du intet bedre at tage dig til? :D


Jeg er pigeglad og jeg elsker bare patter! Ja, jeg er sgu hel seriøs. :D Dog er det ikke så slemt at jeg sidder og fantomgokker mens jeg render rundt i spillet, det er sgu alligevel for mærkeligt, så kan jeg godt få lidt realitets sans og finde den ægte vare. :P
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf TZidakutch » 1. jan 2014 02:48

Combio skrev:
TZidakutch skrev:jeg er lidt en idiot, men hvordan fanden tager i billeder? jeg har googlet, men kan stadig intet finde :(


Du trækker din telefon op, ved at trykke op på piltasten på din controller.
Så er du i menuen, og på en af ikonerne skulle der gerne være en app, hvor der står Snapmatic.
Og så kan du tage billeder

men hvordan kan jeg så se billederne efter jeg har spillet?
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf BeatenIndiana » 1. jan 2014 03:04

Don Drift skrev:GTA V tråden er efterhånden godt fyldt op, og der er rigtig mange diskussioner i gang pt. - derfor tænker jeg det ville være godt med en seperat billede tråd, hvor i kan uploade billeder eller ting fra spillet i nu en gang synes.

For at hjælpe nye folk på vej. Så er her en lille guide til at få gemt jeres fotos fra spillet, og vist her i tråden.
1. Link gamertag til Social Club konto via. settings menuen når i er logget ind på Social Club
2. Tillad sharing på jeres Xbox gennem account management
3. Tag billede i spillet og det vil nu ligge i Social Clubben
4. Manurer via. games > GTA V > snapmatic > my photos til dine billeder
5. Højreklik, kopier billede link, indsæt i ny post her, tryk på "Img" knappen når hele teksten er markeret

Kunne det tænkes, at den første post indeholdt en guide? =D>
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf TZidakutch » 1. jan 2014 03:11

BeatenIndiana skrev:
Don Drift skrev:GTA V tråden er efterhånden godt fyldt op, og der er rigtig mange diskussioner i gang pt. - derfor tænker jeg det ville være godt med en seperat billede tråd, hvor i kan uploade billeder eller ting fra spillet i nu en gang synes.

For at hjælpe nye folk på vej. Så er her en lille guide til at få gemt jeres fotos fra spillet, og vist her i tråden.
1. Link gamertag til Social Club konto via. settings menuen når i er logget ind på Social Club
2. Tillad sharing på jeres Xbox gennem account management
3. Tag billede i spillet og det vil nu ligge i Social Clubben
4. Manurer via. games > GTA V > snapmatic > my photos til dine billeder
5. Højreklik, kopier billede link, indsæt i ny post her, tryk på "Img" knappen når hele teksten er markeret

Kunne det tænkes, at den første post indeholdt en guide? =D>

jo, men når jeg fatter brik i forvejen.. så kunne du evt skære det ud i pap? siden jeg ikke aner hvad fanden de forskellige ting er :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf BeatenIndiana » 1. jan 2014 03:29

Tro mig, dét der er skåret ud i pap :)
http://socialclub.rockstargames.com/
Opret en bruger og link dit gamertag, så kommer det af sig selv, hvis du surfer lidt rundt og lærer siden at kende.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Combio » 1. jan 2014 11:16

TZidakutch skrev:
BeatenIndiana skrev:
Don Drift skrev:GTA V tråden er efterhånden godt fyldt op, og der er rigtig mange diskussioner i gang pt. - derfor tænker jeg det ville være godt med en seperat billede tråd, hvor i kan uploade billeder eller ting fra spillet i nu en gang synes.

For at hjælpe nye folk på vej. Så er her en lille guide til at få gemt jeres fotos fra spillet, og vist her i tråden.
1. Link gamertag til Social Club konto via. settings menuen når i er logget ind på Social Club
2. Tillad sharing på jeres Xbox gennem account management
3. Tag billede i spillet og det vil nu ligge i Social Clubben
4. Manurer via. games > GTA V > snapmatic > my photos til dine billeder
5. Højreklik, kopier billede link, indsæt i ny post her, tryk på "Img" knappen når hele teksten er markeret

Kunne det tænkes, at den første post indeholdt en guide? =D>

jo, men når jeg fatter brik i forvejen.. så kunne du evt skære det ud i pap? siden jeg ikke aner hvad fanden de forskellige ting er :)


Du kan enten se dem på din Social club account, på rockstars hjemmeside (Hvis du har sådan en, og hvis du har linket din Xbox eller ps bruger der til). Du kan også trykke start i spillet, og gå til gallery.
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf TZidakutch » 1. jan 2014 18:14

BeatenIndiana skrev:Tro mig, dét der er skåret ud i pap :)
http://socialclub.rockstargames.com/
Opret en bruger og link dit gamertag, så kommer det af sig selv, hvis du surfer lidt rundt og lærer siden at kende.

tbh, du et røvhul, tak for hjælpen..
- en anden gang bare lad vær' med at kommentere hvis du ikke har andet at sige, end at skulle udtrykke hvilket super overmenneske du er. Tror også måske du ville sidde i lort, hvis de handlede om biler, eller motorcykler? eller bueskydnig... Så lad endelig være med, at føle dig uovertruffen.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf polle3600 » 1. jan 2014 18:58

TZidakutch skrev:
BeatenIndiana skrev:Tro mig, dét der er skåret ud i pap :)
http://socialclub.rockstargames.com/
Opret en bruger og link dit gamertag, så kommer det af sig selv, hvis du surfer lidt rundt og lærer siden at kende.

tbh, du et røvhul, tak for hjælpen..
- en anden gang bare lad vær' med at kommentere hvis du ikke har andet at sige, end at skulle udtrykke hvilket super overmenneske du er. Tror også måske du ville sidde i lort, hvis de handlede om biler, eller motorcykler? eller bueskydnig... Så lad endelig være med, at føle dig uovertruffen.

Hva' er det du ik' kan finde ud af?
Er du i tvivl om hvordan man tager billeder eller hvordan du poster dem i den her tråd?
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Swerve » 1. jan 2014 20:27

Prøvede at tage nogle flotte billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf BeatenIndiana » 1. jan 2014 20:41

TZidakutch skrev:
BeatenIndiana skrev:Tro mig, dét der er skåret ud i pap :)
http://socialclub.rockstargames.com/
Opret en bruger og link dit gamertag, så kommer det af sig selv, hvis du surfer lidt rundt og lærer siden at kende.

tbh, du et røvhul, tak for hjælpen..
- en anden gang bare lad vær' med at kommentere hvis du ikke har andet at sige, end at skulle udtrykke hvilket super overmenneske du er. Tror også måske du ville sidde i lort, hvis de handlede om biler, eller motorcykler? eller bueskydnig... Så lad endelig være med, at føle dig uovertruffen.

Det var da sådan jeg selv lærte "Social Club" siden at kende, så hids dig lige lidt ned :cry:
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf TZidakutch » 1. jan 2014 20:48

polle3600 skrev:
TZidakutch skrev:
BeatenIndiana skrev:Tro mig, dét der er skåret ud i pap :)
http://socialclub.rockstargames.com/
Opret en bruger og link dit gamertag, så kommer det af sig selv, hvis du surfer lidt rundt og lærer siden at kende.

tbh, du et røvhul, tak for hjælpen..
- en anden gang bare lad vær' med at kommentere hvis du ikke har andet at sige, end at skulle udtrykke hvilket super overmenneske du er. Tror også måske du ville sidde i lort, hvis de handlede om biler, eller motorcykler? eller bueskydnig... Så lad endelig være med, at føle dig uovertruffen.

Hva' er det du ik' kan finde ud af?
Er du i tvivl om hvordan man tager billeder eller hvordan du poster dem i den her tråd?

problemet er løst, havde ingen idé til hvordan man tog billeder i spillet og bagefter fik dem vist, når man var smuttet ud af spil sessionen.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf TZidakutch » 1. jan 2014 20:49

Det var da sådan jeg selv lærte "Social Club" siden at kende, så hids dig lige lidt ned :cry:[/quote]
Det betyder ikke du skal opføre dig stramt overfor andre. Det her er internettet vi skal alle være her, så hvorfor ikke også være til at holde ud?
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf BeatenIndiana » 1. jan 2014 21:08

Manden som startede tråden, har jo skåret det ud i pap (ellers havde jeg ikke selv fundet ud af det.). Man finder dem i sit fotoalbum, når man opretter sig på Social Club og "linker" sit gamertag dertil.
Der er mange ting inde på Social Club, lige fra offline/online stats til crews, aktier og fotoalbummet - Derfor jeg siger "lær siden at kende".
Jeg kan ærligt talt ikke forstå hvad du er så fornærmet over.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf TZidakutch » 1. jan 2014 21:14

BeatenIndiana skrev:Manden som startede tråden, har jo skåret det ud i pap (ellers havde jeg ikke selv fundet ud af det.). Man finder dem i sit fotoalbum, når man opretter sig på Social Club og "linker" sit gamertag dertil.
Der er mange ting inde på Social Club, lige fra offline/online stats til crews, aktier og fotoalbummet - Derfor jeg siger "lær siden at kende".
Jeg kan ærligt talt ikke forstå hvad du er så fornærmet over.

Måske at du spiller superarrogant? anyways, lad det her ligge, jeg fandt ud af det.. fordi en anden skrev hvordan (hvorfra skulle jeg vide hvad social klub er? det var først efter jeg havde ledt overalt i min Xbox jeg så linket til hjemmesiden)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster