Xboxlife forum

GTA V showroom (billeder)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Benja190782 » 26. jan 2014 18:33

Lidt af mine "meget sænket" biler...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Swerve » 26. jan 2014 19:20

det første billede er niiiice benja
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Jake242 » 26. jan 2014 20:08

fedt, vidste ikke de kunne sænkes så meget?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Benja190782 » 26. jan 2014 20:14

Jake242 skrev:fedt, vidste ikke de kunne sænkes så meget?


Jo jo, det er fordi der findes lidt det samme trick, som i GTA IV.
Bilerne kan i øvrigt sagtens kører, men de går selvfølgelig meget nemt på.

Måden at sænke ekstra meget på, er at bruge dit svageste våben, med lyddæmper. Så skyder du lige nøjagtigt i midten af fælgen - cirka 30-40 gange. Husk at montere mindst 60 % Amor på bilen inden, så den er beskyttet.

Der er 2 ekstra niveau'er bilen kan sænkes. Det ses tydeligt at den lige dykker, når du har skudt i midten nogle gange.

Det ser RØV BLÆRET ud, når man kommer trillen der igennem byen, hehe!

Bare husk at i IKKE må købe bulletproof tires til bilerne - så kan den nemlig ikke sænkes mere end den undervogn man kan købe.

-og husk endelig at købe mindst 60% amor til bilen. Kør evt. et roligt sted hen for ikke at vække for meget opsigt, mens i fikser slæden.

Prøv det! 8)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Swerve » 26. jan 2014 22:19

"Bare husk at i IKKE må købe bulletproof tires til bilerne - så kan den nemlig ikke sænkes mere end den undervogn man kan købe."

Well that explains alot.......... kendte nemlig godt tricket fra IV, men uden held. så ja det der havde jeg ikke lige tænkt over
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf CvKM » 27. jan 2014 00:20

Jeg har aldrig forstået hvad der er så fedt ved at presse fælg og dæk så langt op i skærmkasserne på bilen, og selve bilen så langt ned mod jorden... Man kan jo ikke komme over en kantsten med sådan en klods! Men ellers fed Chevrolet Caprice look-a-like.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Vestergaard » 27. jan 2014 07:38

CvKM skrev:Jeg har aldrig forstået hvad der er så fedt ved at presse fælg og dæk så langt op i skærmkasserne på bilen, og selve bilen så langt ned mod jorden... Man kan jo ikke komme over en kantsten med sådan en klods! Men ellers fed Chevrolet Caprice look-a-like.

Giver bedre grip på vejen, ikke så meget luft ind under bilen. Hvis vi snakker i virkeligheden. I GTA.. dunno.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Swerve » 27. jan 2014 11:29

Vestergaard skrev:
CvKM skrev:Jeg har aldrig forstået hvad der er så fedt ved at presse fælg og dæk så langt op i skærmkasserne på bilen, og selve bilen så langt ned mod jorden... Man kan jo ikke komme over en kantsten med sådan en klods! Men ellers fed Chevrolet Caprice look-a-like.

Giver bedre grip på vejen, ikke så meget luft ind under bilen. Hvis vi snakker i virkeligheden. I GTA.. dunno.

for mig så ser det bare mega dope ud, ik så meget andet end det :D
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf carlmlr » 15. feb 2014 23:33

den nye bil er meget fed her er min
Billede
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf MrCarrazzia001 » 16. feb 2014 15:12

Damn jeg har været væk alt for længe. Hvor har i fået fat i de biler? Er det en del af diverse opdateringer eller hvad?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf CvKM » 16. feb 2014 19:56

Ja, en Valentines Day opdatering. :) Jeg vil mægtig gerne have fat i den bil også, men jeg har hverken tålmodighed til at gennemføre de missioner der er eller give penge for de Cash Cards.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Vestergaard » 16. feb 2014 20:51

Ægte kærlighed foran kirken.
Billede


Hitman Denmark på vej i sin grav.
Billede
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Benja190782 » 21. feb 2014 16:13

Lidt nye pics - tjek lige foto-realismen! "Who needs Next Gen?"

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V showroom (billeder)

Indlægaf Benja190782 » 24. feb 2014 20:01

Min nye Audi ;o)

Billede

Billede

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster

cron