Xboxlife forum

GTA Online, står du og mangler penge?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf Kawwah85 » 3. okt 2013 20:32

Halløjsovs allesammen.

Synes bare lige at jeg ville dele dette med jer, i tilfælde af at i ikke var klar over det.
Er du rank 15, og står du og mangler knapper, så skal du kigge efter en mission der hedder Violent Duct.

Tag den på hard, sammen med 3 andre spillere som har en hjerne (4 spillers mission) og så vil en gennemførsel, give dig 9000 dollars lige ned i lommen.

Missionen går ud på at skyde en masse lost bikers, og bringe noget kokain tilbage til Gerald, så det kan ikke være bedre. :)
Fik lige farmet den her til aften, og sidder nu med over 200.000 på min konto. Held og lykke med det. :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf Swerve » 8. okt 2013 15:09

Kawwah85 skrev:Halløjsovs allesammen.

Synes bare lige at jeg ville dele dette med jer, i tilfælde af at i ikke var klar over det.
Er du rank 15, og står du og mangler knapper, så skal du kigge efter en mission der hedder Violent Duct.

Tag den på hard, sammen med 3 andre spillere som har en hjerne (4 spillers mission) og så vil en gennemførsel, give dig 9000 dollars lige ned i lommen.

Missionen går ud på at skyde en masse lost bikers, og bringe noget kokain tilbage til Gerald, så det kan ikke være bedre. :)
Fik lige farmet den her til aften, og sidder nu med over 200.000 på min konto. Held og lykke med det. :)

Word, jeg er level 16 nu, har ikke fundet den ? er du evt frisk på at lave den sammen og lave nogle dadler ?
- Jeg har set en måde man kan gøre det meget hurtigere på.
jeg mangler bare 1 eller 2 der vil være med til at spamme $$ i banken :P

Frisk?

Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf Jevaan » 14. okt 2013 09:17

Bone Yard survival. Op på taget ved huset med affaldscontaineren. Skyd dig igennem 10 waves og du kommer ud med 20k og en masse ammo.
Jevaan
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf runni1399 » 14. okt 2013 11:24

Jevaan skrev:Bone Yard survival. Op på taget ved huset med affaldscontaineren. Skyd dig igennem 10 waves og du kommer ud med 20k og en masse ammo.


Haha, åh jeg elsker Boneyard survival :-)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf BeatenIndiana » 14. okt 2013 11:49

Violent Duct er blevet nerfed til 3000 for noget tid siden. Base invaders (lvl 27) giver derimod 25K og kan farmes så tosset man vil ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf Killerder » 14. okt 2013 14:53

Man kan tjene 1-2 millioner på 1 minut alligevel, så missioner er crap :P
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf Jake242 » 14. okt 2013 17:43

Killerder skrev:Man kan tjene 1-2 millioner på 1 minut alligevel, så missioner er crap :P


Det var da noget af en udtalelse? Hvordan gør du det?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf runni1399 » 14. okt 2013 21:05

Jake242 skrev:
Killerder skrev:Man kan tjene 1-2 millioner på 1 minut alligevel, så missioner er crap :P


Det var da noget af en udtalelse? Hvordan gør du det?


Ja, det vil jeg da virkelig også gerne vide.
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA Online, står du og mangler penge?

Indlægaf Andersson » 15. okt 2013 00:13

Nok ikke på en normal måde...jeg ved der huserer en del glitches til moneymaking p.t. lige nu er los santos customs bike glitch det mest sete, men jeg tror man bliver hurtigt træt af spillrt nå man sidder inde med så mange penge
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron