Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. okt 2013 12:51

Kababs skrev:Er det kun mig eller er den ifruit app fuldstændig ubrugelig og ligegyldig?


Enig Jeg har fjernet den, kun pga nummerpladerne er taget af Ios fanboys..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 29. okt 2013 13:06

I brokker jer også at I ikke får det i ønsker.

Når I så endelig får det så brokker i jer også over det.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 29. okt 2013 13:09

TwankyDK skrev:Rockstar ved jo godt android ejerne er sure over de nummerplader, self for vi lov at lave en

De kan jo ikke wipe de nummerplader som folk har lavet nu, hvad havde du forventet? Hvordan skal de løse det? Tager de nummerpladerne fra iOS ejerne nu, raser de.

Kababs skrev:Er det kun mig eller er den ifruit app fuldstændig ubrugelig og ligegyldig?

Den kan ikke bruges til så meget. Jeg sletter den nok snart.. har fået guldhalsbånd til hunden, skal abre lige have trænet den færdig, så glemmer ejg nok alt om den app.

Lowlandet skrev:I brokker jer også at I ikke får det i ønsker.

Når I så endelig får det så brokker i jer også over det.

Virkelig? Du kan ikke se problemet?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 29. okt 2013 13:14

Jo jeg kan godt se at det er tarveligt af Rockstar at gøre det...men havde det været mig som stod i den situation så havde jeg da været lidt mere kreativ og spurgt en ven som ejet et i-device om han ikke lige kunne installere den, og så den vej rundt.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 29. okt 2013 17:53

TwankyDK skrev:
Kababs skrev:Er det kun mig eller er den ifruit app fuldstændig ubrugelig og ligegyldig?


Enig Jeg har fjernet den, kun pga nummerpladerne er taget af Ios fanboys..


Med risiko for at bryde Justin Timberlakes ophavsrettigheder... Cry me a river :cry:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. okt 2013 19:06

Rockstar lader vel også Android ejerne få det antal nummerplader, som iPhone ejerne har fået? - Det er det eneste som ville være fair. - Siger ikke de skal fjerne deres nummerplader jo, men giv os samme antal som dem..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 29. okt 2013 20:35

Jake242 skrev:
TwankyDK skrev:
Kababs skrev:Er det kun mig eller er den ifruit app fuldstændig ubrugelig og ligegyldig?


Enig Jeg har fjernet den, kun pga nummerpladerne er taget af Ios fanboys..


Med risiko for at bryde Justin Timberlakes ophavsrettigheder... Cry me a river :cry:

Jeg græder skam ikke, jeg konstaterer bare at jeg i hvert fald ikke gider bruge den iFruit app. Jeg har måske skidt lidt i buksen, men ikke grædt.
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. okt 2013 20:51

Nogen der kan forklare mig hvorfor den iFruit app, altså når jeg går ind ind i min online garage viser den biler jeg har haft, og ikke har mere, og nogen gange biler jeg aldrig har haft.. ?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf dksiam » 29. okt 2013 21:23

Tror jeg ikke du skal regne med.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. okt 2013 21:49

Don Drift skrev:
TwankyDK skrev:Rockstar lader vel også Android ejerne få det antal nummerplader, som iPhone ejerne har fået? - Det er det eneste som ville være fair. - Siger ikke de skal fjerne deres nummerplader jo, men giv os samme antal som dem..


Altså jeg har kun én nummerplade, og har hele tiden kun haft én.


Er den på alle dine biler? - Præcis det jeg mener, lad alle brugerne med Android få 1 plade, de kan se i deres systemer hvem der har android jo, og åbne for det.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. okt 2013 21:54

Don Drift skrev:Jeg har nu endelig fyldt min garage med de biler jeg gerne ville. Mangler dog en sidste brik i pusslespillet. En supercar.

Jeg har kigget og prøvekørt flere indtil videre, og jeg har fundet frem til et par stykker jeg har set mig varm på. Har dog utrolig svært ved at vælge, og jeg nægter at køre rundt i den forfærdtligt grimme ADDER som alle alligevel har.

Her er dem jeg kunne tænke mig, men skal dog kun bruge én af dem :)

Infernus, høj acceleration, fornuftig pris, lambo døre <3
Billede

Entity XF, høj tophastighed (2. hurtigst), gennemsnitlig acceleration, sexy look, høj pris
Billede

Cheetah, midt i mellem de to andre, er dog ikke vild med looket.
Billede

Hvad ville i købe og hvorfor?


Du mangler da Adderen, men er det den sidste brik i puslespillet? - Jeg sparede sammen til adderen fordi det ser ud til det er spillets hurtigste bil, men det ligger af helvede til i sving.. Også har jeg den der convertible ferrari ting, en Tailgater, og nogen andre biler, sjov den app siger jeg ingen af de biler har, haha den er slet ikke opdateret.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 29. okt 2013 21:54

Don Drift skrev:Billede

Hvad ville i købe og hvorfor?

Gør den oliven grøn. Den bliver så fræk af det, altså :P
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. okt 2013 22:02

#Don Drift

1 Custom plate pr bruger? til alle biler i garagen, fedt nok ! - Så burde der jo ikke været et begrænset antal hvis det er et stk pr bruger? - Grunden til folk med android ikke kan lave, er måske pga nogen bugs i appen R* ikke har fikset endnu, fordi den lige er udkommet?

Ja jeg håber, vil så skide gerne have en plate med mit GT på :D
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 29. okt 2013 22:37

Jeg opgiver...
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 29. okt 2013 23:08

Don Drift skrev:
Twinkling skrev:Jeg opgiver...


Rolig nu, det er nok bare buggy som alt andet Rockstar har lavet indtil videre ;)

Giv det tid, i mellemtiden kan jeg godt hjælpe dem der ønsker det via. min iPhone.

Nejnej, jeg har fået min... TWNKLNG. Og så vidt jeg ved har nummerpladerne aldrig været buggy.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster