Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 9. sep 2013 18:41

Fik lige skaffet mig en collectors edition i den "lokale" fona... skal bare lige der ned.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 9. sep 2013 18:42

Der er forresten kommet nogle nye interessante screenshots idag :-)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 9. sep 2013 20:27

Rådhuspladsen har smidt kæmpeplakater op på metrobyggeriets vægge.

http://www.youtube.com/watch?v=9vfdWc5v7k4
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 9. sep 2013 20:38

Twinkling skrev:Rådhuspladsen har smidt kæmpeplakater op på metrobyggeriets vægge.

http://www.youtube.com/watch?v=9vfdWc5v7k4


Du skal arbejde på dine filming skills :)

Men det er fedt at se så meget reklame i lille danmark, som du selv siger.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 9. sep 2013 20:43

Nu var det ikke mig, men min kæreste der var forbi. Hvis jeg selv kommer forbi København inden spillet udkommer filmer jeg selv en lidt bedre video.;)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 9. sep 2013 20:50

Vil da ikke lige kalde det kæmpe reklame? Det er jo små plakater på en lang række ved siden af hinanden :) gad godt at se store bygningsflade reklamer som i udlandet! :D men uanset hvad er det da nice reklame..

Er der virkelig 8 dage endnu!! :shock: kan ikke vente altså..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Akandreasen » 9. sep 2013 21:33

Hold kæft man. jeg ved INGEN TING om det nye GTA :) Har lige set trailerne en enkelt gang for længe siden. og jeg prøver ihærdigt ikke at læse for meget om det. Har vist skimmet tråden her et par gange, men alligevel :D har forudbestilt det og venter i spænding. Gør virkelig hvad jeg kan for ikke at hoppe på hype-toget. Tror også at når jeg kommer igang med spillet vil det være så meget federe. Alle de overraskelser der ligger og venter.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 9. sep 2013 21:45

Rechain skrev:Vil da ikke lige kalde det kæmpe reklame? Det er jo små plakater på en lang række ved siden af hinanden :) gad godt at se store bygningsflade reklamer som i udlandet! :D men uanset hvad er det da nice reklame..

Er der virkelig 8 dage endnu!! :shock: kan ikke vente altså..

/Rechain


3meter høje er da stort. Det er ikke en husgavl, men 3 meter høje er altså højt for en plakat.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 9. sep 2013 21:49

De er mange steder i København, også på Østerbro - hvor det faktisk er en halv husgavl eller noget i den stil :-) Tager nogle billeder i morgen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 9. sep 2013 21:51

Akandreasen skrev:Hold kæft man. jeg ved INGEN TING om det nye GTA :) Har lige set trailerne en enkelt gang for længe siden. og jeg prøver ihærdigt ikke at læse for meget om det. Har vist skimmet tråden her et par gange, men alligevel :D har forudbestilt det og venter i spænding. Gør virkelig hvad jeg kan for ikke at hoppe på hype-toget. Tror også at når jeg kommer igang med spillet vil det være så meget federe. Alle de overraskelser der ligger og venter.


Jeg føler der er så mange ting i spillet, at jeg glemmer halvdelen af dem hele tiden hehe :-)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 9. sep 2013 21:55

Morten Skou skrev:De er mange steder i København, også på Østerbro - hvor det faktisk er en halv husgavl eller noget i den stil :-) Tager nogle billeder i morgen.

Nice!
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 9. sep 2013 21:57

Twinkling skrev:
Rechain skrev:Vil da ikke lige kalde det kæmpe reklame? Det er jo små plakater på en lang række ved siden af hinanden :) gad godt at se store bygningsflade reklamer som i udlandet! :D men uanset hvad er det da nice reklame..

Er der virkelig 8 dage endnu!! :shock: kan ikke vente altså..

/Rechain

3meter høje er da stort. Det er ikke en husgavl, men 3 meter høje er altså højt for en plakat.

Ja, stort er (efter min mening, alt forladt :b hehe) mere passende end kæmpe :) hvis det skulle være kæmpe kommer vi nok op i 10meter xD og gigantisk som i udlandet (som jeg ikke tør gætte mål på) en stor bygningsvæg :D min opfattelse af størrelsemål, har forresten set dem inde på Rådhuspladsen (som i videoen) her forleden :P

Morten --> Det vil vi se frem til :) fik ikke lige selv optaget noget da det var mørkt da jeg var der og skulle bare på strøget med en veninde.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 10. sep 2013 07:26

Så mangler der kun 6 dage før det er her :-)!

Er det underligt man glæder sig så meget til et spil? :-P
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Bavi » 10. sep 2013 09:19

Ved ikke om den er postet før...

Sad lige og søgte GTA 5 på Youtube, og faldt over 'History of GTA' http://www.youtube.com/watch?v=6xhY9LSGbNk ... Er faktisk meget hyggeligt at se, mens man venter... Jeg har godt nok sagt at jeg skal spille GTA 5 på next gen, men da Xboxen er udskudt i DK, så må man jo bruge den sidste tid med 360'eren med GTA 5.. :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V

Indlægaf BulletEyeDk » 10. sep 2013 09:38

Fandt denne her tråd frem fra neogaf hvor trådstarter har samlet en del vedr. GTA5

nedenstående var nyt for mig...

Der er bla. oversigtskort over området, oversigt over de enkelte radio stationers musik osv., så hvis ikke du er interesseret i afsløringer af indhold så lad være at klikke ;)

-> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=673957
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron