Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 30. okt 2013 17:37

TwankyDK skrev:Nogen der kan forklare mig hvorfor den iFruit app viser biler jeg slet ikke har i min online garage? Vil gerne have custom plate på min Obey Tailgater, men den påstår jeg slet ikke har den, men en masse andre biler istedet, nogen måde at opdatere appen, så den giver de præcis rigtige biler i garagen?


Du laver en custom plate til den bil som den viser du ejer i GTA:Online, så kør hen til LS:Customs med din tailgater og monter din custom plate. Done.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 30. okt 2013 17:39

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Nogen der kan forklare mig hvorfor den iFruit app viser biler jeg slet ikke har i min online garage? Vil gerne have custom plate på min Obey Tailgater, men den påstår jeg slet ikke har den, men en masse andre biler istedet, nogen måde at opdatere appen, så den giver de præcis rigtige biler i garagen?


Du laver en custom plate til den bil som den viser du ejer i GTA:Online, så kør hen til LS:Customs med din tailgater og monter din custom plate. Done.


Yep, men ingen af de biler appen viser har jeg i min online garage, så det er sku lidt svært..

Fortager mig intet før den viser mine rigtige biler, men måske jeg skal gå ind i spillet og ind i garagen, så kan det være appen opdatere og viser de rigtige biler, har ikke været på et par dage nu..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 31. okt 2013 13:10

Også online biler?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Combio » 31. okt 2013 15:00

Fandt lige en F620 Coupé :D
Den er ret vild af en coupé at være !
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 31. okt 2013 15:28

Nogen venlige sjæle herinde der kunne hjælpe mig med at skaffe Franklin's version af Buffalo'en i GTA Online? - Kan se et par stykker har den :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 15:21

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Nogen der kan forklare mig hvorfor den iFruit app viser biler jeg slet ikke har i min online garage? Vil gerne have custom plate på min Obey Tailgater, men den påstår jeg slet ikke har den, men en masse andre biler istedet, nogen måde at opdatere appen, så den giver de præcis rigtige biler i garagen?


Du laver en custom plate til den bil som den viser du ejer i GTA:Online, så kør hen til LS:Customs med din tailgater og monter din custom plate. Done.


Jeg for den her besked når jeg laver en plate og trykker order " Failed to chance license plate, you cannot use profane og reserved words in your license plate " - What does that mean? tænker ikke nogen har taget Twanky eller TwankyDK?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Thorpedo29 » 1. nov 2013 15:26

Profane er jo de samme som bandeord men jeg ved sgu ikke om der er nogen der har reserveret Twanky eller det er et bandeord.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 15:36

Thorpedo29 skrev:Profane er jo de samme som bandeord men jeg ved sgu ikke om der er nogen der har reserveret Twanky eller det er et bandeord.


Mærkeligt, gad vide om den acceptere TWDK, eller om det er for kort?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 1. nov 2013 16:00

Twanky ses vel som wanker... Som betyder en som spiller den af, tror at så længe ordet indgår(det profane ord wank) så vil den mene at hele ordet er profant.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 16:06

Jake242 skrev:Twanky ses vel som wanker... Som betyder en som spiller den af, tror at så længe ordet indgår(det profane ord wank) så vil den mene at hele ordet er profant.


Øv, så bliver det en udfordring at finde på noget..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 18:07

Don Drift skrev:
TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:Twanky ses vel som wanker... Som betyder en som spiller den af, tror at så længe ordet indgår(det profane ord wank) så vil den mene at hele ordet er profant.


Øv, så bliver det en udfordring at finde på noget..


Tw4nkyDK


Fedt nok forslag :D - Kom gerne med nogen flere, den eneste jeg kunne hitte på er TADK :D
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 18:59

Lowlandet skrev:
Combio skrev:
Swerve skrev:Her er mit crew logo ;)

Billede


Hvordan fik du en billede ind som crew emblem?


Kunne du tænke dig en instruktionsvideo? :-D


Jeg kunne godt tænke mig en instruktionsvideo, :D vil gerne have billede som crew logo :D
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 19:16

Hvem herinde har Franklins bil i online? - Er meget interesseret i den :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 1. nov 2013 20:53

Don Drift skrev:
TwankyDK skrev:Hvem herinde har Franklins bil i online? - Er meget interesseret i den :)


Jeg har..


Ville du have mulighed for at lade mig hoppe ind som passager? :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf mowdy » 2. nov 2013 11:17

hvordan kører det gta online, er det sygt laggy eller kører det b are smooth ?
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron