Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 20. dec 2013 11:56

jeg forstår ikke det i mener med problemer, syntes det køre super fint, load-tiderne er sjældent mere end 8 sekunder, og aldrig over 15 :) men selv hvis der var problemer med load-tider, ville jeg foretrække at vente fremfor ikke at kunne spille :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 22. dec 2013 17:43

Hvad gør jer her, når jeg ringer til min mekaniker i online, siger den min Obey Tailgater er destroyed, det så rigtig nok, var lige for vild med min nyindkøbte RPG. - Men jeg kan sku ikke ringe forsikringen op? nogen forklaring på denne bug?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 22. dec 2013 19:15

Du finder en ny og tuner den forfra. Den bil er tabt.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 22. dec 2013 20:06

En jeg kender som lige er startet på spillet, fik helt umotiveret smidt 45.000.000 i hovedet af en modder/hacker.
Bør han kontakte Rockstar, eller hvad skal han gøre for ikke selv at blive mistænkt for at modde?
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 22. dec 2013 22:21

Dont be a snitch :-D
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 22. dec 2013 23:45

BeatenIndiana skrev:En jeg kender som lige er startet på spillet, fik helt umotiveret smidt 45.000.000 i hovedet af en modder/hacker.
Bør han kontakte Rockstar, eller hvad skal han gøre for ikke selv at blive mistænkt for at modde?


Han skal skrive en ticket inde på Rockstar support, så længe han informere dem, sker der ham ikke noget, det bare vigtigt at han ikke bruger af pengene.

Men uanset hvad, så kan Rockstar se at han fik pengene under " tvang " du kan jo hverken sige ja eller nej til dem, så der sker ham ikke noget, og hvis der gør, så skal han kontakte Rockstar.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 23. dec 2013 12:02

TwankyDK skrev:Hvad gør jer her, når jeg ringer til min mekaniker i online, siger den min Obey Tailgater er destroyed, det så rigtig nok, var lige for vild med min nyindkøbte RPG. - Men jeg kan sku ikke ringe forsikringen op? nogen forklaring på denne bug?


Mon forsikringen dækker hvis du selv har smadret bilen med fuldt overlæg... ville være realistisk hvis de ikke gjorde :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. dec 2013 12:37

Jake242 skrev:
TwankyDK skrev:Hvad gør jer her, når jeg ringer til min mekaniker i online, siger den min Obey Tailgater er destroyed, det så rigtig nok, var lige for vild med min nyindkøbte RPG. - Men jeg kan sku ikke ringe forsikringen op? nogen forklaring på denne bug?


Mon forsikringen dækker hvis du selv har smadret bilen med fuldt overlæg... ville være realistisk hvis de ikke gjorde :D


De gør de åbenbart, spillet nåede bare ikke at registrere at bilen blev ødelagt.. :lol:
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. dec 2013 12:40

Nogen der ved hvordan man for fat i den der Declasse Asea? og evt nogen der gider hjælpe med at få den? det vidst noget med man skal starte en ny character, og vælge Asea og få en til at holde den for en, til man skifter tilbage til sin rigtige character, og tager bilen derfra, nogen der gider hjælpe med det? - Jeg vil gerne gøre det ligeover, hvis nogen har lyst til at få den også.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 23. dec 2013 13:33

TwankyDK skrev:Nogen der ved hvordan man for fat i den der Declasse Asea? og evt nogen der gider hjælpe med at få den? det vidst noget med man skal starte en ny character, og vælge Asea og få en til at holde den for en, til man skifter tilbage til sin rigtige character, og tager bilen derfra, nogen der gider hjælpe med det? - Jeg vil gerne gøre det ligeover, hvis nogen har lyst til at få den også.. :)


Jeg fandt eleers min som lvl 70, står nu trygt i min garage ;)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. dec 2013 13:47

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Nogen der ved hvordan man for fat i den der Declasse Asea? og evt nogen der gider hjælpe med at få den? det vidst noget med man skal starte en ny character, og vælge Asea og få en til at holde den for en, til man skifter tilbage til sin rigtige character, og tager bilen derfra, nogen der gider hjælpe med det? - Jeg vil gerne gøre det ligeover, hvis nogen har lyst til at få den også.. :)


Jeg fandt eleers min som lvl 70, står nu trygt i min garage ;)


Hvor fandt du den? eller dubbede du den fra en anden dengang man kunne? :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. dec 2013 18:34

Fik lige lyst til at indtage Vanilla Unicorn.. :D

TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 23. dec 2013 18:42

TwankyDK skrev:Nogen der ved hvordan man for fat i den der Declasse Asea? og evt nogen der gider hjælpe med at få den? det vidst noget med man skal starte en ny character, og vælge Asea og få en til at holde den for en, til man skifter tilbage til sin rigtige character, og tager bilen derfra, nogen der gider hjælpe med det? - Jeg vil gerne gøre det ligeover, hvis nogen har lyst til at få den også.. :)

Det er vidst ikke helt forkert. Det var hvert fald den første bil jeg fandt, da jeg startede en ny karakter :)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. dec 2013 22:44

BeatenIndiana skrev:
TwankyDK skrev:Nogen der ved hvordan man for fat i den der Declasse Asea? og evt nogen der gider hjælpe med at få den? det vidst noget med man skal starte en ny character, og vælge Asea og få en til at holde den for en, til man skifter tilbage til sin rigtige character, og tager bilen derfra, nogen der gider hjælpe med det? - Jeg vil gerne gøre det ligeover, hvis nogen har lyst til at få den også.. :)

Det er vidst ikke helt forkert. Det var hvert fald den første bil jeg fandt, da jeg startede en ny karakter :)


Derfor, undrede mig over dit lave lvl, og at du smed en granat hen til min bil, fik da payback... :lol:
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. dec 2013 13:45

Så er det jul i GTA Online ! Tøjet kan købes nu, og kl 00.00 begynder det at sne i hele LS, og det sner indtil 5 januar. :D

Billede
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron