Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf DanniSemperfi » 2. nov 2013 12:30

Jeg bliver smidt af xboxlive hele tiden når jeg spiller det.
Også når jeg spiller singelplayer.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 2. nov 2013 14:47

Så fik man sku lige lavet lidt ved Franklins bil i Online, tak til Don Drift ! :)

Billede

Billede
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 2. nov 2013 19:54

Er der kommet dlc?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 2. nov 2013 20:09

Jake242 skrev:Er der kommet dlc?


Nope, der går nok et stykke tid.. Det jeg mest ser frem til er Heists, men tror det først bliver engang til jul eller lign..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 3. nov 2013 08:37

Dvs beachbum pack der skulle komme til November, er udskudt?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 3. nov 2013 09:25

Jake242 skrev:Dvs beachbum pack der skulle komme til November, er udskudt?


Ja, fordi folk stadig brokker sig over online ikke køre så glat som de vil ha' det.. Så det hold de havde til Beach Bum Pack, dem har de smidt over på online bugs, desværre..

Min info kommer fra Rockstar Games support hvor nogen havde stillet det spørgsmål, og fik svar :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf kofoed » 3. nov 2013 10:18

TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:Dvs beachbum pack der skulle komme til November, er udskudt?


Ja, fordi folk stadig brokker sig over online ikke køre så glat som de vil ha' det.. Så det hold de havde til Beach Bum Pack, dem har de smidt over på online bugs, desværre..

Min info kommer fra Rockstar Games support hvor nogen havde stillet det spørgsmål, og fik svar :)


http://www.rockstargames.com/newswire/a ... pdate.html

Står ellers her at det kommer early november, det er fra i fredags :-)

THE BEACH BUM PACK
Coming in early November will be the first add-on content update, the Beach Bum Pack which will bring all-new beach themed vehicles and new weaponry that you’ll be able to use in both GTA Online and Story Mode. Plus new customization options for your GTA Online character including new tats, hairstyles and more. We’ll also be adding lots of brand new action-packed Jobs to play with Gang Attacks, Survivals, Last Team Standings, Parachutes, Deathmatches and Races that will have you bloodying up the waters and coastlines of the finest beach resorts across Los Santos and Blaine County.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: GTA V

Indlægaf Jomuhs » 3. nov 2013 13:46

Hvilken lejlighed er bedst hvis jeg skal have dem med plads til 6 biler?
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 3. nov 2013 15:39

Jomuhs skrev:Hvilken lejlighed er bedst hvis jeg skal have dem med plads til 6 biler?


Hvor mange penge har du til rådighed? - Fordi hvis du kan skrabe 200.000 sammen, så har du råd til en af de der high end lejligheder, med 10 bils garage. Del Perro Hights der er 2 lejligheder du kan købe, apartment 7 til 200.000 og apartment 20 til 205.000 - Forskellen er udsigten, jeg har lige opgraderet til apartment 20, da udsigten i apartment 7 ikke er for god :)

Jeg har også haft den til 400.000 i Ecplise Towers, og de er slet ikke pengene værd..

Hvis du ikke har 200.000, så gå ind på in-game nettet og brug Dynasty8 til at finde en lejlighed med plads til 6 biler, til de billigste penge.. :)

Desuden alle lejligheder med plads til 6 biler, har samme interior, gælder også for lejligheder med plads til 2 og 10 biler.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 3. nov 2013 16:25

Det er faktisk lidt skuffende at lejlighederne er ens, men vi må da gå ud fra at på et eller andet tidspunkt så åbner de op for muligheden til at dekorere lejligheden selv.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 3. nov 2013 17:58

Twinkling skrev:Det er faktisk lidt skuffende at lejlighederne er ens, men vi må da gå ud fra at på et eller andet tidspunkt så åbner de op for muligheden til at dekorere lejligheden selv.


De snakkede de jo om, savner lidt et pool bord eller en dart skive så man kunne hygge lidt med vennerne.. Det er dårligt lavet, at feks hvis en ven tager en whisky, så kan man ikke selv se han skruer låget af osv, næ de står bare og glor ud i luften... Ommer Rockstar, men gad vide hvornår vi for vores heist planning board..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 3. nov 2013 18:19

Hvem siger det er Rockstars skyld? Nu kan det også være et hardware problem/begrænsning.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 3. nov 2013 18:45

Lowlandet skrev:Hvem siger det er Rockstars skyld? Nu kan det også være et hardware problem/begrænsning.


Nu quoteden du ikke beskeden, så ved ikke helt hvems besked du hentyder til, i følge i min mening, ville det ikke være noget problem for Rockstar og lave en eller anden hjemmeside med furniture til ens lejlighed, så man selv kunne fjerne de gamle ting, og rykke rundt som man har lyst... Hvad der irriterre mig mest er hvorfor helvede man ikke kan rykke rundt på bilerne inde i garagen, mine 2 primære biler som jeg kører mest i (Obey Tailgater og Franklin's version af Buffaloen) - De står helt nede bagved, idet mindste burde man da kunne løbe inde i sin lejlighed... + garagen

Hvilke lejligheder har i?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Combio » 3. nov 2013 21:38

Den anden dyreste :D Ved ikke hvad den hedder....
Så har jeg Cheeta, Obey 9F Cabrio, Rat Loader og Elegy R8 :)
Rat Loader er fed, selvom det er en gammel rusten øse :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 3. nov 2013 23:20

Combio skrev:Den anden dyreste :D Ved ikke hvad den hedder....
Så har jeg Cheeta, Obey 9F Cabrio, Rat Loader og Elegy R8 :)
Rat Loader er fed, selvom det er en gammel rusten øse :)


Apartment 40. 391.000 koster den.. vil anbefale at købe en af dem nede i byen, der ligger på 5 sal eller lign, grinern nok at se spillere ser suser forbi med politiet i røven
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron