Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 25. okt 2013 04:58

TwankyDK skrev:Vi må nok hellere lade vær med at snakke om GTA Online ban osv, der er nogen herinde som rigtig gerne ser dem der har udnyttet glithches blive bannet, også stikker de til ms support om alt vi snakker om(er jeg bange for), vi må hellere lige pause online ban snakken et par dage, men tror ikke Rockstar gør noget som helst, skal jeg være ærlig.


Haha.. det bedste jeg har læst længe :lol: Tror virkelig ikke at der er nogen herinde som kan kede sig SÅ meget, at man vil stikke andre til MS supporten. Tror ærlig talt heller ikke at det vil hjælpe en prut. Tvivler på at de har en direkte linje til Rockstar. ;)

Hvis der sker noget, så er det udelukkende fordi at Rockstar har finkæmmet deres meta-data.. ikke andet
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 25. okt 2013 06:25

TwankyDK skrev:Vi må nok hellere lade vær med at snakke om GTA Online ban osv, der er nogen herinde som rigtig gerne ser dem der har udnyttet glithches blive bannet, også stikker de til ms support om alt vi snakker om(er jeg bange for), vi må hellere lige pause online ban snakken et par dage, men tror ikke Rockstar gør noget som helst, skal jeg være ærlig.


Bare fordi man ikke er paranoid, skal man ikke tro de ikke er efter en?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 07:13

I jagten på at få en ny vanityplate(har som tidligere nævnt dummet mig med min) har jeg prøvet at lave en ny social club account... men det kan simpelthen ikke lade sig gøre.

Har prøvet med flere forskellig emails, men den vil ikke lade mig oprette en ny. Any suggestions?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. okt 2013 07:35

Don Drift skrev:Billede

Billede

Billede

Tadaaa :)


Fortæl venligst hvor du fandt den?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 07:43

Det kan jeg sige dig Twanky... med sms fra Simion, det er den eneste måde:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. okt 2013 07:53

Don Drift skrev:Tror ikke man kan skifte navn på sin plade.

Jeg fandt den på parkeringspladsen bag tennisbanerne på Vespuci Beach.

Var i en fuld server, og jeg læste at andre kan godt påvirke om den spawner (hvis andre har Simeones SMS).

Fandt den i første hug da jeg læste den også spawner der. Var træt af at kigge ved golf klubben.

Alternativt ved jeg, at folk i denne tråd med jævne mellemrum tilbyder en hvis de finder en. Men kunne forestille mig man skal være hurtig.
http://gtaforums.com/topic/623435-offic ... er-thread/


Det betyder så er chancen for en plykker en er stor da det er en high priooty veichle
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 08:03

[quote="TwankyDK''] Det betyder så er chancen for en pløkker en er stor da det er en high priooty veichle[/quote]

Det er ikke en high priority vehicle
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 08:10

Don Drift skrev:Behøver det skam ikke være. Det var min ikke. Bare ganske almindelig sort. Og der var ingen i nærheden.

P.s. Det glitching i snakker om, tror kun man skal være "bange" hvis man har duplikeret biler, og solgt. Da det jo er et "glitch". Hvis man derimod bare har farmet missioner inden patchen, så tror jeg ikke der sker noget. Da man helt legitimt kunne trykke replay. Hvor den anden jo mere er en måde at omgås spillets tracker/insurance system.


Det har vi heller ikke, når der snakkes glitch så er det at sælge den samme motorcykel igen og igen uden at vente 48 minutter.

En bati801 kan sælges til 37.000 hver 3-5 minut(indregnet loade tíder osv.)

Mht til replay så er det kun races/deathmatches der kan replayes, normale missioner(som violent duct som tidligere blev farmet) kan ikke længere replayes
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Lasborg » 25. okt 2013 08:44

Nu vi er ved biler så irriterer det mig stadig helt vildt at GTA V ikke har gjort spawn af biler mere dynamisk. Kører man eks en lastbil så ser man næsten ikke andet en andre lastbiler, og kører man i noget andet så ser man dem ikke så ofte. Synes ofte at jeg kommer ud for at jeg eks skal bruge en lidt hurtig bil og render rundt til fods for at for at finde en så kommer man til et kryds og så holder der måske 6 af den samme model? måske realistisk nok hvis det så var en ford focus eller lignende, men det er 6 old school cadillacs med vinger? Og når man så endelig har fået fat i en Infernus så går der ikke mange sekunder før de er over det hele.

Sådan har det alle dage været med GTA (og sådan set også LA Noire - Husker at jeg manglede at finde en kranbil, og da jeg fik den, væltede det ud fra sidevejene med kranbiler :? ), jeg går ud fra at det har noget med ram at gøre, at man kun har plads til x antal forskellige modeller af gangen. Håber virkeligt at det er noget der ændrer sig på de kommende konsoller.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 09:18

Lasborg skrev:Nu vi er ved biler så irriterer det mig stadig helt vildt at GTA V ikke har gjort spawn af biler mere dynamisk. Kører man eks en lastbil så ser man næsten ikke andet en andre lastbiler, og kører man i noget andet så ser man dem ikke så ofte. Synes ofte at jeg kommer ud for at jeg eks skal bruge en lidt hurtig bil og render rundt til fods for at for at finde en så kommer man til et kryds og så holder der måske 6 af den samme model? måske realistisk nok hvis det så var en ford focus eller lignende, men det er 6 old school cadillacs med vinger? Og når man så endelig har fået fat i en Infernus så går der ikke mange sekunder før de er over det hele.

Sådan har det alle dage været med GTA (og sådan set også LA Noire - Husker at jeg manglede at finde en kranbil, og da jeg fik den, væltede det ud fra sidevejene med kranbiler :? ), jeg går ud fra at det har noget med ram at gøre, at man kun har plads til x antal forskellige modeller af gangen. Håber virkeligt at det er noget der ændrer sig på de kommende konsoller.


Det er det samme i København, der er det bare Up!, Mii og Citigo... kom ind i kampen Rockstar!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. okt 2013 10:20

Hvis nogen herinde har SMS fra Simeon så lad mig lige joine jeres session,er ved maskinen lørdag
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. okt 2013 15:34

Don Drift skrev:
Jake242 skrev:Det har vi heller ikke, når der snakkes glitch så er det at sælge den samme motorcykel igen og igen uden at vente 48 minutter.

En bati801 kan sælges til 37.000 hver 3-5 minut(indregnet loade tíder osv.)

Mht til replay så er det kun races/deathmatches der kan replayes, normale missioner(som violent duct som tidligere blev farmet) kan ikke længere replayes


Var det ikke mere eller mindre, præcis, det jeg sagde? Haha

Det er også fuldstændig ligegyldigt.

Håber i finder jeres Tailgaters. Den er meget fed at have da den er ret sjælden, og så er det en af, hvis ikke den mest customizable bil man kan have. Den kører også godt. Mangler lidt top fart og acceleration. Men er som limet til asfalten.

Læste også lige at Bati 801 og Dominator kan påvirke spawn frekvensen på Tailgateren.


Tror kun det er meningen at Tailgateren spawner, hvis der er en SMS fra simeon om den, og den spawner aldrig i kørende trafik.. :(
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 25. okt 2013 16:24

Til jer med Android enheder, denne App er rigtig fed, masser af tips, tricks og maps, hvor man kan krydse af hvad man har nået

https://play.google.com/store/apps/deta ... m.ccm.gtav
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf DangerSniper DK » 25. okt 2013 17:47

Nogen der ved hvornår Rockstar har tænkt sig at uddele de 500.000$ Ingame money?
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 25. okt 2013 19:56

Lasborg skrev:Nu vi er ved biler så irriterer det mig stadig helt vildt at GTA V ikke har gjort spawn af biler mere dynamisk. Kører man eks en lastbil så ser man næsten ikke andet en andre lastbiler, og kører man i noget andet så ser man dem ikke så ofte.

100% enig, jeg havde håbet lidt at det ville ha været fixet, men næ nej stadig den samme stil i online trafikken
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron